Комп’ютерні та відеоігри як соціально-комунікаційний феномен

Безчотнікова А. С.

У статті описано основні етапи становлення та розвитку феномену комп’ютерних ігор. Визначено системні зміни в комп’ютерних іграх відповідно до розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано ознаки комп’ютерної гри, на основі концепції гри Й. Хьойзінга. Виявлені характерні ознаки комп’ютерної гри в соціально-комунікаційному аспекті, що дало можливість вважати комп’ютерні ігри каналом соціальних комунікацій

ключові слова: комп’ютерні ігри, соціальні комунікації, комп’ютеризація, риси комп’ютерної ігри, ігрова діяльність, канал соціальних комунікацій

Безчотникова А. С. Компьютерные и видеоигры как социально-коммуникативный феномен

В статье описаны основные этапы становления и развития компьютерных игр. Определены системные изменения в компьютерных играх на основе развития информационно-коммуникационных технологий. Предложены характерные черты компьютерной игры в социально-коммуникационном аспекте, что дало возможность считать компьютерные игры каналом социальных коммуникаций

ключевые слова: компьютерные игры, социальные коммуникации, компьютеризация, игровая деятельность, канал коммуникации

Bezchotnikova A. S. Computer and Video Games as Social and Cultural Phenomena

This article describes the main stages in the development of computer games. The systematic changes in computer games are defined in according with the information and communication technologies` development. The characteristic features of the computer game, based on the Y. Huizinga`s concept of the game, are proposed. The peculiarities of the computer game in social communication aspect are defined. It makes possible to consider computer game as a channel in social communications

key words: computer games, social communications, computerization, game activity, the channel of communication