Інформація про особливості аудіокниги у банерній рекламі крамниці аудіокниг AUDIBLE

Калугіна К. В.

Популярність читання «вухами» швидко зростає. За кордоном активно рекламують аудіокнигу. У статті розглянуто банерну інтернет-рекламу західного магазину аудіокниг Audible та проаналізовано інформацію, що подано у такій рекламі про особливості аудіокниги як медіа та практики її прослуховування

ключові слова: аудіокнига, особливості аудіокниги, інтернет-реклама, банерна реклама, інтернет-магазин аудіокниг

Калугина К. В. Информация об особенностях аудиокниги в баннерной рекламе магазина аудиокниг AUDIBLE  

Популярность чтения «ушами» быстро возрастает. За границей активно рекламируют аудиокнигу. В статье рассмотрена интернет-реклама западного магазина аудиокниг Audible и проанализирована информация, которая представлена в такой рекламе об особенностях аудиокниги как медиа и практики ее прослушивания

ключевые слова: аудиокнига, особенности аудиокниги, интернет-реклама, баннерная-реклама, интернет-магазин аудиокниг

Kalugina K. V. Information of Audiobook Features in Web Banner Advertising of Audiobook Shop Audible

The popularity of reading «with ears» is increasing rapidly. Abroad, audiobooks are advertised actively. This paper examines the web banner advertising by the occidental online audiobook shop Audible and analyses the information, which that advertising gives about the features of audiobooks and the features of the process of listening them.

key words: audiobook, features of audiobook, online advertising, web banner advertising, online audiobook shop