Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

1+1: що приховано по той бік екрану?

Усі ми прагнемо потрапити на телебачення. Але чи усе там так досконало і
відпрацьовано, як нам здається з телеекранів. Я побувала за кулісами
відомого українського телеканалу «1+1» і готова розповісти вам усю правду
про телеефір.
Як я туди потрапила?
«1+1» розпочав новий проект, за умовами якого кожного четверга у студію
ранкового шоу запрошують двадцять звичайних людей зі всієї України. Щоб
потрапити туди треба заповнити анкету на сайті каналу і чекати поки вам
передзвонять, що ми і зробили з подругою. Нам передзвонила Анастасія,
надзвичайно працьовита дівчина, яка шукає людей для ефіру. Її робота дуже
складана, вона має бути на зв’язку 24 година на добу, тож її день, зазвичай,
розпочинається о 4:00, а закінчується не раніше півночі. Вона спілкувалася з
нами два тижня, відповідала на усі наші запитання та була завжди
доброзичливою.   
Отже, топ-3 речей, що безумовно вражають на 1+1

  1. Атмосфера
    Малюнки у стилі андеграунд на стінах, мотивуючі написи, модернове
    обладнання та комфорт у дрібницях не може не надихати. Дизайн офісу – то
    суцільна мотивація. 1+1 знаходиться у багатоповерховому будинку, де на
    кожному поверсі студія того чи іншого шоу. Ми піднялися на сьомий і
    одразу побачили павільйон. Він виглядає ніби об’єднання двох світів: з
    одного боку стильна кухня у швецькому стилі, яку ми звикли бачити на
    екранах, а з іншого- темний хаос з камер, мікрофонів, штативів та проводів,
    на який дивляться ведучі, коли звертаються до своїх глядачів.
  2. Люди
    Усі, хто там працює, роблять величезну роботу. Це команда справжніх
    професіоналів, особливо ті, хто відповідає за «технічний хаос». Кожен
    працює над створенням якісного контенту. Неважливо чи ти пишеш
    «начитки», робиш монтаж,  компонуєш ефір або просто миєш підлогу – всі
    об’єднані однією метою. Хоч на екрані все виглядає дуже не вимушено і
    легко, та телеведучі віддають стільки енергії протягом трьох годин шоу, що,
    мабуть, вистачить освітлити весь Київ.
  3. Зірки шоу-бізнесу
    Коли ти дивишся на гостей та ведучих, тобі здається, що то якісь прибульці з
    невідомої планети, що вони дуже відрізняються від нас. Білосніжні зуби,
    бездоганна шкіра, стильний одяг, правильна дикція дійсно вражають.
    Дивишся на усе це і почуваєш себе невдахою, яка не гідна навіть заговорити
    до цих надлюдей. Але, насправді, то звичайні люди, які щиро і тепло
    дивляться на тебе з телеекранів, намагаючись зробити твій ранок трохи

приємнішим. Андре Тан, наприклад, дуже смішно поправляв увесь час
зачіску, а Руслан Сеничкин бігав по павільйону під час реклами і шуткував з
усіма.  
Тож, то, що ми бачимо у телевізорах, не інший світ, де все легко і
бездоганно. То дуже важка робота, яка потребує повної самовіддачі. Ти
постійно отримуєш купу критики та витримуєш шалену конкуренцію навіть,
якщо ти – зірка.  Тому я бажаю усім, хто хоче пов’язати своє життя з
телебаченням, піти туди і побачити усе своїми очима, бо як сказала одна з
ведучих Надія Барбир: «Нічого не можна боятися, усе потрібно спробувати,
тому що тільки так можна досягнути мети.»

Анна Мазур

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний