Clubhouse: діскорд за запрошеннями чи корисна новинка?

Clubhouse – це нова соціальна мережа, де люди можуть об’єднуватися в «клуби» чи «кімнати» та дискутувати на абсолютно різні теми. Платформа з’явилася нещодавно, але вже зараз оцінюється в мільярд доларів.

У вас, напевно, виникло запитання: «У чому ж її ексклюзивність?».

По-перше, ексклюзивний доступ до мережі. Скачати, встановити, пройти початковий етап верифікації може кожен, але створити активний акаунт можуть тільки ті, у кого є іменний, унікальний «invite», тобто запрошення, від уже діючих членів «закритого клубу».

По-друге, встановити Clubhouse можуть лише володарі IOS. На жаль, додаток доступний лише на цій платформі, але розробники обіцяють, що це тимчасово і в майбутньому він буде доступний і для Android.

По-третє, контент доступний тільки у форматі «тут і зараз», тобто виключно у режимі онлайн та виключно для гостей «кімнати». Якщо ви запізнились на «event», певного роду подію, більше не буде можливості прослухати запис чи збережений ефір.

Ще однією ключовою особливістю, яка і привернула велику увагу мас, є особисте спілкування з кумирами. Clubhouse дає можливість нам, звичайним людям, зустрітися й поспілкуватися зі знаменитостями в одній «кімнаті», наприклад з Ілоном Маском чи Марком Цукербергом.

Що ж, тепер поговоримо про те, як працює Clubhouse. Уже дійсний, активний користувач повинен надіслати вам запрошення у форматі текстового повідомлення, де буде розміщений лінк на скачування. Наступний крок – створити логін, персоналізувати акаунт, обрати та підписатися на тематики та спікерів, які зацікавили. Аналізуючи ваші вподобання, Clubhouse створить унікальний контент саме для вас. Clubhouse має форму голосового чату в тематичних «кімнатах», щоб ознайомитися з контентом необхідно обрати «кімнату», яка зацікавила тематикою. В кожній «кімнаті» є декілька категорій учасників:

● Спікери. Діляться думками, поширюють власні знання.

● Модератори. Дозволяють слухачам висловитися, контролюють тон і тему бесіди.

● Слухачі. Активні учасники «кімнат», мають можливість поспілкуватися зі спікером після використання функції «підняти руку». «Моменталіст» вирішив дізнатися думки студентів вищих навчальних закладів стосовно нової соціальної мережі.

Дмитро Панчук, студент НАУ, 20 років

«Якщо бути відвертим, я завжди дуже важко сприймаю усі новинки у світі технологій. Але після досить короткого знайомства, з впевненістю можу сказати, що Clubhouse мене заінтригував. Цікаво, як він буде розвиватися надалі. Зараз маємо надлишок інформації, засобів інформації, місць і можливостей, де її можна транслювати та використовувати. А ця мережа стала нецікавою буденністю. Ця обмеженість та ексклюзивність, яка є у Clubhouse, – те чого не вистачає у мережі. Аплікація додає різноманітності та барв. Якщо ти хочеш прослухати, отримати інформацію, взяти участь у розмові – будь онлайн і, завдяки цьому, ти отримаєш «плюшки» у вигляді можливості контакту зі спікером».

Дарина Дмитрик, студентка МГУ, 19 років

«Зараз я тільки спостерігаю за всім цим, але не виникає особливого бажання приєднуватися. Маю відчуття, що ця популярність ненадовго. Соцмережі крадуть час. Якщо мені потрібна чиясь думка, я просто звертаюсь до авторитетної для мене людини».

Анастасія Лебезко, студентка НУ «ОЮА», 19 років

«Загалом мені здається, що за популярністю Clubhouse стоїть «хайп» та участь у його розкрутці знаменитих людей. «Хайп» не триває вічність, тому вважаю, що про цю соціальну мережу найближчим часом усі забудуть. Або

з’явиться інша більш удосконалена соціальна мережа, яка затьмарить її».

Ангеліна Цепак, студентка ОНУ ім. І.І. Мечникова, 19 років

«Ця соціальна мережа мені подобається, вона зовсім не схожа на інші. Це одна з небагатьох платформ, на якій можна проводити час з користю, а це є одним з головних критеріїв для мене. Раджу всім спробувати!»

Мар’яна Макалюк, студентка НУ «ОЮА», 18 років

«Ідея мені до вподоби. Платформа дає можливість поспілкуватися, почути думки відомих особистостей, не тільки у форматі інтерв’ю, а й у форматі «живого» спілкування. Тим не менш, я вважаю, що через деякий час рейтинги все ж знизяться, і Clubhouse не буде спроможний тримати провідні позиції. Чудовий досвід, не більше».

Підсумовуючи, слід сказати, що зараз рейтинг соціальної мережі 4,8/5. Що ж буде через деякий час? Нам залишається лише спостерігати та очікувати, якою буде подальша доля Clubhouse. Переросте додаток у щось більше чи стрімко забудеться, як Вконтакте?

Можегов Леонід, 3 курс, «Моменталіст»

Фото: Інтернет

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram