«День відкритих дверей» в особливих умовах весни 2022 року

Хоч повномасштабна російсько-українська війна внесла свої корективи у повсякденне життя кожного з нас, факультет журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. Мечникова продовжує свою роботу та готується зустрічати майбутніх абітурієнтів. Так, Олена Андріївна Іванова, декан факультету, 16 квітня 2022 року на загальноуніверситетській онлайн-зустрічі, присвяченій вступній кампанії, розповіла зацікавленим випускникам шкіл та їхнім батькам про особливості навчання на нашому факультеті.  

Особлива весна 2022 року спонукає до правильного вибору, де серед інших планів на майбутнє вагоме місце займають і професійні плани… 

«Сьогодні всі впевнились у тому, наскільки важливою є якісна, своєчасна, соціально значима, точна інформація і якою мірою  професія журналіста належить до числа життєво значимих спеціальностей та визначається рівнем підготовки фахівців  масовокомунікаційної сфери», — наголосила декан, — ринок праці потребує професіоналів, що глибоко розуміються на особливостях функціонування сучасних ЗМІ, володіють новітніми форматами подачі інформації, вміють ідентифікувати та спростовувати дезінформацію, здатні протистояти атакам на інформаційному фронті». 

Навчальний процес для студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. Мечникова організовано так, що в ньому центральне місце займає практична підготовка майбутніх медійників, здобуття ними різносторонніх фахових компетентностей, на що звернула особливу увагу професор Олена Андріївна Іванова. Роботу спрямовано в кількох напрямах: виробничі практики, які студенти проходять у різноманітних ЗМІ (від друкованих до електронних медіа), пресслужбах, інформаційних агенціях, рекламних компаніях, де вони можуть відчути себе в інформаційному полі, з одного боку, а з іншого,  — познайомитися з потенційними роботодавцями, а ще й, можливо, навіть працевлаштуватись; діяльність практичних лабораторій факультету, — лабораторії періодичної преси, пресслужби факультету та лабораторії крос-медійних технологій; задіяність в освітньому процесі журналістів-практиків; захист дипломного проєкту як творчого журналістського продукту тощо.  

Абітурієнти та їхні батьки охоче ставили запитання та цікавились тим, як відбувається підготовка майбутніх журналістів. Олена Андріївна зауважила, що студенти з першого року навчання практикуються в редакціях студентських газет, працюють над контентом для сайту та соцмереж у пресслужбі, готують власні відеоматеріали для ютуб-каналу, відшліфовуючи практичні навички та реалізуючи свій творчий потенціал. Також студенти користуються можливостями розвивати свої практичні вміння через формування індивідуальної освітньої траєкторії, обираючи дисципліни з циклу вибіркових.  

Увагу присутніх декан звернула й на те, що з першого дня повномасштабної російсько-української війни викладачі та студенти факультету долучились до інформаційного спротиву, пропонуючи всім зацікавленим свій ексклюзивний інформаційний продукт під загальною рубрикою «Журналістика часу війни» та запропонувала знайомитись із цими матеріалами на офіційних платформах факультету, аби розуміти, чим живе факультет журналістики, реклами та видавничої справи та що він вміє робити. 

Для формування більш розлогого враження від події рекомендуємо переглянути відео про День відкритих дверей, яке підготувала факультетська редакція ютуб-каналу.

Владислав Кушнір, Аліна Червінчук,

пресслужба факультету

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram