Зміст
(завантажити журнал dlg20) English version
Медіа-слово
- Александров О. Подорожній нарис: “пам’ять жанру” Стаття перша. На перетині видів масової комунікації 8-35
- Джиджора Є. Структура символу в середньовічній словесності 36-45
- Парфенюк Н. Тексти полемічної літератури як складова частина комунікаційного дискурсу 46-56
- Мірошніченко О. Автор та його комунікаційні маски в “Письмах к издателям” (1816-1817 рр.) Григорія Квітки-Основ’яненка 57-67
- Шаповаленко Н. Проблематика публіцистики Івана Франка раннього періоду (1875-1883 рр.) 68-76
- Філіпенко Є. Основні масово-комунікаційні моделі фейлетоністики газети “Червоний степ” 77-87
- Валькова К. Етологічний жанровий зміст в “Одноповерховій Америці” І. Ільфа та Є. Петрова 88-105
- Коваленко А. Комунікаційна парадигма публіцистичного дискурсу дисидентів (на матеріалі Текстів Ніни Строкатої 106-115
- Яблонський М. Репортаж Петра Волиняка “Кубань – земля українська, козача…”: жанрові та художньо-публіцистичні особливості 116-127
- Берецький В. Онтологічні ознаки сучасної публіцистики 128-136
- Нечиталюк І. Онтологічна інтерпретація мотиву смерті в малій прозі кінця ХІХ – початку ХХ століття 137-148
- Шевченко Т. Опрацювання мовностилістичних недоліків періодичного видання (на прикладі газети “Сільські новини” за 2013-2014 рр.) 149-153
Медіа-простір
- Антонов-Овсеенко А. Современные тенденции во взаимоотношениях государства и СМИ в России и на Украине: общее и отличия 154-161
- Зубарєва М. Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа 162-171
- Мітчук О. Ліберальна інформаційна культура в структурі гуманітарно-політичної парадигми 172-179
- Коваль Т. Інтернет як засіб комунікаційної глобалізації 180-187
- Александров О., Оскрого В. Інформаційна безпека: кросмедійність та інтернет-реалії поточного моменту України 188-195
- Афанасьєва (Горська) К. Поширення медіаконтенту: нові моделі впорядкування цифрового медійного простору 196-205
Медіа-вплив
- Ромах О. Мас-медійний контекст відчуття страху і тривожності (на базі соціологічних опитувань) 206-214
- Щербаков Р. Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій 215-224
- Тараненко О. Прояви міфології споживання в соціальній міфології Донбасу 225-238
- Калугіна К. Інформація про особливості аудіокниги у банерній рекламі крамниці аудіокниг AUDIBLE 239-245
- Безчотнікова А. Комп’ютерні та відеоігри як соціально-комунікаційний феномен 246-255
Медіа-документознавство
- Шевченко О. Місце електронного документа в класифікаційних схемах торговельної документації 265-274
- Спрінсян В. Специфіка підготовки фахівців з документаційного менеджменту в системі вищої освіти України 256-264
Медіа-дослідження
- Корнєєв В., Скотнікова Т. Моделювання як технологія сучасного наукового пошуку 275-296
- Коміна Т. Особливості досліджень комунікаційних технологій сучасними медіадослідниками 297-308
- Бондаренко Ю. Альтернативна преса – актуальна проблема німецького журналістикознавства 308-315