(завантажити журнал dialog 22 )
Тараненко О.
A Combination of Demassification and Remythologization Trends in the Propaganda Impact of Media Discourse on an Audience
С. 4-16
Вербицький П.
Взаємодія органів державної влади і мас-медіа як категорія науки про соціальні комунікації
The Cooperation between Authority and Media as a Category of Social Science Communication
С. 17-28
Герман О.
Цінності ЄС у політичній комунікації (на прикладі Польщі)
EU Values in the political communication (on the example of Poland)
С. 29-37
Гресько О.
Авторська журналістика як інструмент міжнародних медіакомунікацій
Personal journalism as a tool of international media communications С. 38-51
Стеблина Н.
«Pressreleasm» in the local press: journalistic material context and features of Odessa media messages perception
С. 52-70
Голубицкая А.
«Искусство новых медиа»: коммуникативный и темпоральный аспекты
New media art: communicative and temporal aspects
С. 71-84
Сардарян К.
Мас-медійний контекст книги спогадів «Нomo feriens» Iрини Жиленко
Mass media context of memories book «Нomo feriens» by Iryna Zhylemko
С. 85-102
Грисюк В.
Специфіка поширення “сексуального контенту” в українському телепросторі
The specifics of «sexual content» spread in Ukrainian TV area
С. 103-112