Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
«Еко-маршрут» запрацював

Що таке «еко-маршрут»? Чому завдяки цьому проекту все більше і більше одеситів стає свідомими еко-споживачами? Відповідь на ці питання знає «UniLife».

Проект «Еко-маршрут» — це проект, в якого головною метою є популяризація сортування сміття, а також здачі вторинної сировини. Проект передбачає використання спеціального транспорту, який збирає вторсировину й рухається за спеціальним маршрутом. Такі машини збирають всю вторинну сировину для доставки її в спеціальні пункти та подальшої переробки.

Серед великої кількості небайдужих до екології та чистоти міста особливо виділяються батьки, які приходять з дітьми. Вони впевнені, що так їм вдасться навчити своїх дітей дбайливо ставитися до природи.

Крім того, серед тих, хто здає вторинну сировину, зустрічається й чимало творчих людей та відеоблогерів, які прагнуть популяризувати таку ідею за допомогою соціальних мереж.

Прихильники сортування відходів акцентують свою увагу на тому, що не настільки складно сортувати відходи, як усвідомлювати, що не все те, що споживає людина, піддається повторній переробці. Це дає їм стимул підходити більш усвідомлено до вибору споживаних товарів, а також стимулює купувати товари в таких упаковках, які підходять для повторної переробки.

Еко-активісти, причетні до проекту, запевняють, що «Еко-маршрут» поступово набирає обертів та поповнює свої ряди новими свідомими обличчями.

Однак, один із кураторів проекту «Еко-маршрут» Володимир Савченко запевняє, що проект не може сам себе окупити, а отриманих від реалізації вторинної сировини коштів не вистачає на покриття всіх витрат. Саме тому активісти вирішили звернутися до однодумців на своїй сторінці в Фейсбуці. У соцмережі вони повідомили про можливість робити добровільні внески, які зможуть покривати всі витрати. Громадськість таку ідею сприйняла добре та підтримала. Зібраних коштів достатньо, аби покрити всі витрати. В тому випадкові, якщо кошти залишиться, вони також підуть на розвиток проекту.

Владислав Зіньковський

Фото з відкритих джерел

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми