«Еко-маршрут» запрацював

Що таке «еко-маршрут»? Чому завдяки цьому проекту все більше і більше одеситів стає свідомими еко-споживачами? Відповідь на ці питання знає «UniLife».

Проект «Еко-маршрут» — це проект, в якого головною метою є популяризація сортування сміття, а також здачі вторинної сировини. Проект передбачає використання спеціального транспорту, який збирає вторсировину й рухається за спеціальним маршрутом. Такі машини збирають всю вторинну сировину для доставки її в спеціальні пункти та подальшої переробки.

Серед великої кількості небайдужих до екології та чистоти міста особливо виділяються батьки, які приходять з дітьми. Вони впевнені, що так їм вдасться навчити своїх дітей дбайливо ставитися до природи.

Крім того, серед тих, хто здає вторинну сировину, зустрічається й чимало творчих людей та відеоблогерів, які прагнуть популяризувати таку ідею за допомогою соціальних мереж.

Прихильники сортування відходів акцентують свою увагу на тому, що не настільки складно сортувати відходи, як усвідомлювати, що не все те, що споживає людина, піддається повторній переробці. Це дає їм стимул підходити більш усвідомлено до вибору споживаних товарів, а також стимулює купувати товари в таких упаковках, які підходять для повторної переробки.

Еко-активісти, причетні до проекту, запевняють, що «Еко-маршрут» поступово набирає обертів та поповнює свої ряди новими свідомими обличчями.

Однак, один із кураторів проекту «Еко-маршрут» Володимир Савченко запевняє, що проект не може сам себе окупити, а отриманих від реалізації вторинної сировини коштів не вистачає на покриття всіх витрат. Саме тому активісти вирішили звернутися до однодумців на своїй сторінці в Фейсбуці. У соцмережі вони повідомили про можливість робити добровільні внески, які зможуть покривати всі витрати. Громадськість таку ідею сприйняла добре та підтримала. Зібраних коштів достатньо, аби покрити всі витрати. В тому випадкові, якщо кошти залишиться, вони також підуть на розвиток проекту.

Владислав Зіньковський

Фото з відкритих джерел

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram