Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Гешефт у Зеленому і всі, всі, всі

Гешефт Garage Sale – це унікальне явище в Україні. Кожен Гешефт є особливим та має зовсім різні теми. Але щороку і щосезону він продовжує збирати коло себе однодумців, приватни[ підприємців, митців та людей, які приходять за натхненням і цікавими покупками.

Осінній Гешефт 2019 року відчинив свої двері для одеситів та гостей міста 14-15 вересня. Його основною темою стала абстракція. Традиційно до заходу долучилися найрізноманітніші бренди, музиканти, крім того, художники, театральні діячі, танцюристи. На Garage Sale відвідувачів очікували незвичайні декорації та фотозони причудливих форм. Гостям також пропонували навчитися шовкотрафаретному друку, зіграти в крокет, взяти участь у перформансі Playback- театру. Тільки на осінньому Гешефті 2019 відвідувачі мали змогу заглянути у сни Далі завдяки віртуальній реальності та виграти ретрит у Карпати.

На Гешефті для гостя існують всі умови та зручності. Насамперед, захід розрахований на нього. Квитки можна придбати онлайн, але, якщо вам це не до душі то, будь ласка – квитки чекають у касі. Якщо хочете відпочити, організатори наперед продумали, де і як. На кожному дизайн-маркеті є музичне супроводження, фотозони, лекції. Навіть наймолодші театрали полюбляють ходити на Гешефт: тут можна погратися, усе помацати, поїсти чогось смачненького. Іноді здається, що у цьому ідеальному плані обов’язково має бути щось не те, але коли ви відкините сторонні думки, піддастеся хвилі позитиву, то Garage Sale накриє вас з головою.

Гешефт для творців бренду – це не тільки можливість продати свій товар. Дизайн-маркет – це про співпрацю, натхнення, спосіб показати себе, нові знайомства і крутезний досвід. У Garage Sale беруть участь не тільки одеські дизайнери. Кожного сезону до Одеси приїздять майстри з великих та малих міст, з кожного куточку України. І кожного разу, окрім вже знайомих брендів, до заходу приєднуються нові учасники. Для залучення нових творчих проектів у тематиці фестивалю в оксамитовий осінній Гешефт 2019 організатори залишили окрему квоту місць, а також розіграли безкоштовне місце.

Ми поспілкувалися з Настею Варламовою – блогером, контент-фотографом, а головне для нас, неодноразовою учасницею Garage Sale, яка представляла там свій бренд одягу. Вона з теплотою згадала і розповіла нам деякі подробиці. Наприклад, Анастасія розповіла, що учасникам бажано витримувати стилістику Гешефту, а також заборонено ставити величезні банери. Також із труднощів зазначила перевезення продукції на фестиваль. Якщо з цим виникають труднощі, Настя радить найняти машину і вантажників. Настя пояснила: «Більшість брендів, які беруть участь у Гешефті, не мають великої кількості асортименту, тому виставляють усе по максимуму». Проте, дівчина розповіла, що на Garage Sale виставляла саме сезонну продукцію. За словами Анастасії, від дизайн-маркету в неї залишилися тільки приємні та дружні враження. Нас зацікавили й такі питання, як доступність ціни для підприємця і сенс для нього від заходу такого плану. «Мені важко сказати за інших, але все ж думаю, що для більшості підприємців це посильна сума. Участь приносить додатковий продаж, підвищення впізнаваності бренду, нові знайомства і живі зустрічі з клієнтами! Особливо це важливо, коли бренд має тільки онлайн-магазин. Це зближує з покупцем».

Окремої уваги заслуговує організація Гешефту. Ще не встигли попрощатися з літнім Garage Sale 2019, як вже починають вирішуватися організаційні питання щодо осіннього. Вже 5 серпня
з’явився перший пост на офіційній сторінці у соціальних мережах про даний захід. Вже тоді було вирішено, якій темі буде присвячений дизайн-маркет цього разу. Важливим у підготовці є планування усіх заходів на фестивалі, розгляд заявок на участь, зв’язок з учасниками, правильне розташування, підбір декорацій, монтаж, прибирання, перестановка, навіть будування, усе це за дотриманням єдиного стилю, звісно. Та це лише невелика частина того, що роблять організатори.

Весь Гешефт – це реалізація творчого проекту, який перетворився у живий механізм. Якщо уважно «прошарудіти» соціальні мережі тих, хто причетний безпосередньо до організації Garage Sale, то
можна побачити кропітку роботу. «З раннього ранку у звичному процесі – обираю, відбираю, слухаю, відповідаю, взаємодію», – Олександра Захарова про Гешефт.
Гешефт – це маленький острів з різноплановим населенням: учасники, відвідувачі, організатори та, звісно, музиканти, художники, лектори та інші. Кожен має різні очікування, навички. Кожен виконує свою важливу роль у створенні магічної атмосфери, яка притаманна лише цьому незвичайному місцю. Всі дуже різні, але всі точно знають, що Гешефт надовго залишиться у пам’яті та серці.

Кулеба Вікторія

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми