Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Гроші без зусиль: міф чи реальність?

Снимок экрана (11)

Якщо озирнутись на декілька століть назад і пригадати,  якими були суспільні пріоритети, то передусім, відзначимо ставлення до праці. Кінострічки, книжки, пісні, статті  –  все формувало в людях наснагу до роботи.

У сучасному світі все навпаки – пропаганда відпочинку та розваг: пісні про розкішне життя, фільми, в яких головний герой з юних літ має автомобіль, квартиру. Підлітки беруть приклад зі своїх кумирів та вважають нормою не вчитися, виставляти в соціальні мережі всілякі відео, прагнучи заробити легкі гроші; грають в азартні та онлайн-ігри тощо. Дорослі, в свою чергу, усвідомлюють, що в реальному житті важко заощадити достатню суму, щоб придбати авто чи житло.

Отже, соціум можна розділити на одних, які тішать себе ілюзіями, що можна багато заробляти, не докладаючи зусиль, та інших, які перебувають у депресивному стані, порівнюючи себе з героями фільмів, які живуть в умовах, далеких від наших реалій.

Та попри все, досягати успіху й кар’єрного росту таки можна. Але для цього треба бути конкурентоспроможним спеціалістом. А щоб стати таким, слід працювати над собою, аби потенційний роботодавець зміг оцінити ваші  навички та доручити виконання відповідальної справи.

Дарія Ш. час від часу поширює у соціальних мережах оголошення з пропозицією написати курсові, контрольні роботи та реферати на замовлення. «Звичайно, я тішусь з того, що з кожним роком до мене звертається дедалі більше студентів, адже це – мій хліб. Та, з іншого боку, вражає відсутність мотивації юнаків і дівчат вчитися. У такий спосіб вони економлять свій час, сили, однак не замислюються над тим, скільки втрачають можливостей отримати нові  знання, а відтак і бути затребуваними у майбутньому», –  коментує Дарія.

У результаті студент програє, бо не інвестує в себе, а оплачує лише свою оцінку. А як вона допоможе у майбутньому, якщо в сучасному світі цінуються знання, а не диплом? Живемо в час, коли ринок праці стає дедалі вимогливішим, а тому юнаки та дівчата, крім занять у навчальних закладах, повинні займатися ще й самостійно: читати професійну літературу, опановувати іноземні мови, відвідувати курси, лекції, презентації, семінари зі своєї спеціальності.

Володимир Кушнір, директор ТОВ «ХімВіскПром» поділився власним досвідом здобуття успіху в роботі: «У кожної людини, яка себе поважає, повинні бути мрія та мета. Чим довше ми вагаємося та відкладаємо їх досягнення на потім, тим швидше їх досягатимуть інші. Навчання важливе на будь-якому етапі життя, кожна професія потребує постійного вдосконалення навичок. Слід  знати не лише ази, а й заглиблюватися в пізнання своєї спеціальності».

Для того, щоб досягнути успіху, не слід боятися експериментувати та отримувати досвід у різних сферах. Будь-яка робота може стати імпульсом і натхненням для реалізації власних мрій. Лише кропітка праця над собою допоможе дійти до мети, а фальшиві ідеали й стереотипи – то банальний спосіб маніпуляції, на який не варто реагувати. Пам’ятайте: чим вище планка, тим важче до неї дострибнути. Але яким солодким потім буде смак перемоги. Перемоги над собою!

Олена Таранова

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний