Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
«І-мапа» Західної Одеси

Туристичний проєкт — інтерактивна мапа історичних, культурних та природних пам’яток був реалізований для того, щоб заохочувати туристів відвідати мальовничий край Західної Одещини (Бессарабії). 

Автором інтерактивної мапи у веб форматі є одеський режисер, засновник проєкта «Oniko films» Юрій Онищенко. За його словами, з Бессарабією він познайомився декілька років тому і тоді ж закохався у південний край, його мальовничість і багатобарвність. П’ять місяців, режисер та його команда втілювали цю ідею у реальність, особисто провели на півдні Одеської області понад 30 днів, відвідали близько 80 об’єктів, з яких 38 найцікавіших увійшли до контенту І-мапи.

«Бесарабія дуже колоритна. У Одеської області це, напевно, найяскравіший регіон. На мій погляд, при розкритті його привабливості, акцент слід робити на культурі. Поєднання етносів є особливістю краю. Один з моїх друзів якось помітив, що в Бесарабії за декілька днів ти можеш побувати ніби в декількох країнах», — коментує сам Юрій.

Головною метою веб-ресурсу «І-карти» є залучення туристів в Західну Одещину, а разом з цим, популяризація виробників, що розвивають місцеві локальні підприємства. 

Тепер туристам, які цікавляться Бессарабією та її локальними об’єктами, набагато простіше визначитися з вибором місць для подорожей, оскільки для їх зручності в межах партнерської програми «Культура. Туризм. Регіони», Українського культурного фонду, був створений сайт з інтерактивною мапою, де міститься інформація про туристичні об’єкти та локальні підприємства Західної Одещини. Серед них:

  • Історичні пам’ятки (культурний туризм);
  • Культурні пам’ятки (культурний туризм);
  • Природоохоронні території (екологічний туризм);
  • Національна кухня (гастрономічний туризм);
  • Гастрономічні та культурні фестивалі (гастрономічний, культурний туризм).

А сама карта виглядає так:

Інформація про туристичні об’єкти на сайті надається у текстовому форматі,  українською та англійською мовами. Фото та відео контент також українською мовою з англійськими субтитрами. Карта дійсно надає туристам можливість отримати найбільш реалістичну уяву про туристичні об’єкти та досконало спланувати маршрут за власними вподобаннями.

Рудоманенко Юлія

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми