Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Як зробити матеріал цікавим для аудиторії: студенти вивчають must have сучасної журналістики

Факультет журналістики реклами та видавничої справи успішно перейшов на дистанційне навчання. Студенти опановують нові дисципліни, що направлені на отримання професійних навичок. Передусім такий результат забезпечують вибіркові дисципліни, що орієнтовані на підготовку сучасного професійного журналіста, який не просто знатиме, але й вмітиме створювати якісні матеріали для масмедіа. Дисципліна «Інфотейнмент та едьютейнмент у сучасній журналістиці» стала однією з тих, яку студенти обрали для вивчення, а отримані знання – зможуть використати у своїй журналістській роботі.

Як створити та подати новину чи телепрограму таким чином, аби аудиторія з завмиранням дивилася і не перемикала після перших 10 хвилин перегляду? Інфотейнмент та едьютейнмент – як способи репрезентування новин у максимально розважальній формі – широко використовуються сучасними ЗМІ. Для майбутніх журналістів є першочерговим завданням: опанувати конкретні навички для створення цікавих матеріалів та досягнення необхідних комунікаційних ефектів. Тому недивно, що студенти 2 курсу серед вибіркових дисциплін обрали ту, що допоможе у цьому завданні –  «Інфотейнмент та едьютейнмент у сучасній журналістиці». Викладачка цієї дисципліни, декан факультету Олена Андріївна Іванова, одразу наголосила, що головне зрозуміти принципи роботи таких журналістських інструментів як інфотейнмент та едьютейнмент, тоді працювати з ними у майбутній професійній діяльності буде набагато легше та цікавіше.

Перехід на дистанційне навчання ніяк не завадив студентам отримувати знання з цієї дисципліни. Олена Андріївна професійно, зрозуміло та доступно пояснює студентам, що саме означають ці незнайомі та незрозумілі терміни. Для полегшення сприймання та розуміння студентами нової інформації викладачкою наводяться максимально прості приклади. Так, у студентів формується певний асоціативний ряд, що значно полегшує розуміння принципу застосування інфотейнменту та едьютейнменту у журналістській роботі. «Раніше мені здавалося, що інфотейнмент – це щось дуже цікаве, та тим не менш достатньо незрозуміле. Однак після декількох лекцій, суть цього явища стала доступнішою для мене. Здебільшого, тому, що Олена Андріївна, наша викладачка, проводила паралелі із явищами та ситуаціями, з якими ми маємо справу у повсякденному житті. Такі аналогії допомагають краще заглибитися у предмет і не просто вдало написати модульний контроль, а й дійсно зрозуміти цю дисципліну та використовувати отримані знання на практиці», – прокоментувала студентка 2 курсу Марія Новоселя.

Дисципліна направлена на отримання студентами навичок пошуку тем, створення та презентації власних матеріалів як «soft news». Попереду ще багато роботи, на яку студенти очікують із задоволенням: адже повинні не просто дізнатися про інфотейнмент та едьютейнмент, зрозуміти принцип «пакування» інформаційних продуктів, але й створювати власні матеріали, дотримуючись сучасних трендів та технологій.

Грищенко Вікторія,
прес-служба факультету

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми