Як зробити матеріал цікавим для аудиторії: студенти вивчають must have сучасної журналістики

Факультет журналістики реклами та видавничої справи успішно перейшов на дистанційне навчання. Студенти опановують нові дисципліни, що направлені на отримання професійних навичок. Передусім такий результат забезпечують вибіркові дисципліни, що орієнтовані на підготовку сучасного професійного журналіста, який не просто знатиме, але й вмітиме створювати якісні матеріали для масмедіа. Дисципліна «Інфотейнмент та едьютейнмент у сучасній журналістиці» стала однією з тих, яку студенти обрали для вивчення, а отримані знання – зможуть використати у своїй журналістській роботі.

Як створити та подати новину чи телепрограму таким чином, аби аудиторія з завмиранням дивилася і не перемикала після перших 10 хвилин перегляду? Інфотейнмент та едьютейнмент – як способи репрезентування новин у максимально розважальній формі – широко використовуються сучасними ЗМІ. Для майбутніх журналістів є першочерговим завданням: опанувати конкретні навички для створення цікавих матеріалів та досягнення необхідних комунікаційних ефектів. Тому недивно, що студенти 2 курсу серед вибіркових дисциплін обрали ту, що допоможе у цьому завданні –  «Інфотейнмент та едьютейнмент у сучасній журналістиці». Викладачка цієї дисципліни, декан факультету Олена Андріївна Іванова, одразу наголосила, що головне зрозуміти принципи роботи таких журналістських інструментів як інфотейнмент та едьютейнмент, тоді працювати з ними у майбутній професійній діяльності буде набагато легше та цікавіше.

Перехід на дистанційне навчання ніяк не завадив студентам отримувати знання з цієї дисципліни. Олена Андріївна професійно, зрозуміло та доступно пояснює студентам, що саме означають ці незнайомі та незрозумілі терміни. Для полегшення сприймання та розуміння студентами нової інформації викладачкою наводяться максимально прості приклади. Так, у студентів формується певний асоціативний ряд, що значно полегшує розуміння принципу застосування інфотейнменту та едьютейнменту у журналістській роботі. «Раніше мені здавалося, що інфотейнмент – це щось дуже цікаве, та тим не менш достатньо незрозуміле. Однак після декількох лекцій, суть цього явища стала доступнішою для мене. Здебільшого, тому, що Олена Андріївна, наша викладачка, проводила паралелі із явищами та ситуаціями, з якими ми маємо справу у повсякденному житті. Такі аналогії допомагають краще заглибитися у предмет і не просто вдало написати модульний контроль, а й дійсно зрозуміти цю дисципліну та використовувати отримані знання на практиці», – прокоментувала студентка 2 курсу Марія Новоселя.

Дисципліна направлена на отримання студентами навичок пошуку тем, створення та презентації власних матеріалів як «soft news». Попереду ще багато роботи, на яку студенти очікують із задоволенням: адже повинні не просто дізнатися про інфотейнмент та едьютейнмент, зрозуміти принцип «пакування» інформаційних продуктів, але й створювати власні матеріали, дотримуючись сучасних трендів та технологій.

Грищенко Вікторія,
пресслужба факультету

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram