Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Інформація про особливості аудіокниги у банерній рекламі крамниці аудіокниг AUDIBLE

Калугіна К. В.

Популярність читання «вухами» швидко зростає. За кордоном активно рекламують аудіокнигу. У статті розглянуто банерну інтернет-рекламу західного магазину аудіокниг Audible та проаналізовано інформацію, що подано у такій рекламі про особливості аудіокниги як медіа та практики її прослуховування

ключові слова: аудіокнига, особливості аудіокниги, інтернет-реклама, банерна реклама, інтернет-магазин аудіокниг

Калугина К. В. Информация об особенностях аудиокниги в баннерной рекламе магазина аудиокниг AUDIBLE  

Популярность чтения «ушами» быстро возрастает. За границей активно рекламируют аудиокнигу. В статье рассмотрена интернет-реклама западного магазина аудиокниг Audible и проанализирована информация, которая представлена в такой рекламе об особенностях аудиокниги как медиа и практики ее прослушивания

ключевые слова: аудиокнига, особенности аудиокниги, интернет-реклама, баннерная-реклама, интернет-магазин аудиокниг

Kalugina K. V. Information of Audiobook Features in Web Banner Advertising of Audiobook Shop Audible

The popularity of reading «with ears» is increasing rapidly. Abroad, audiobooks are advertised actively. This paper examines the web banner advertising by the occidental online audiobook shop Audible and analyses the information, which that advertising gives about the features of audiobooks and the features of the process of listening them.

key words: audiobook, features of audiobook, online advertising, web banner advertising, online audiobook shop

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми