Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Інтернет як засіб комунікаційної глобалізації

Коваль Т. Л.

У статті окреслено основні тенденції та особливості глобалізації в контексті сучасних засобів масової комунікації, подано характеристику цього явища, акцентовано увагу на важливій ролі Інтернету в процесі трансформації та кіберсоціалізації

ключові слова: медіапростір, глобалізація, інтеграція, кіберсоціалізація, трансформація

Коваль Т. Л. Интернет как средство коммуникационной глобализации

В статье обозначены основные тенденции и особенности глобализации в контексте современных средств массовой коммуникации, подана характеристика этого явления, акцентировано внимание на важной роли Интернета в процессе трансформации и киберсоциализации

ключевые слова: медиапростор, глобализация, интеграция, киберсоциализация, трансформация

Koval T. L. Internet as the Feature of Communication Globalization

This article outlines the main trends and features of globalization in the context of modern mass communication media, presented characteristics of this phenomenon, emphasized on the important value of the Internet in the process of transformation and kibersocialization.

key words: mediaexpanse, globalization, integration, kibersocialization, transformation

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний