Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Канабіс по-канадськи

03

Канада — одна з найрозвиненіших сьогодні країн світу. Щорічно до Канади іммігрують понад 250 000 людей. Причиною цьому є чималі показники у всіх сферах життя, високі соціальні стандарти, безкоштовна медицина й економічна стабільність. Не секрет, що значну частину прибутків канадській економіці приносив продаж марихуани як медичного засобу.

17 жовтня вступив у силу закон про легалізацію марихуани в Канаді. Цього законопроекту мешканці Канади чекали понад 3 роки, щорічно проводячи паради-демонстрації за декриміналізацію продажу марихуани. Уряд Канади пішов назустріч, тим самим, піднявши симпатію народу до верхівок влади. Таким чином, загальний рейтинг лояльності населення до сьогоднішнього прем’єр-міністра Джастина Трюдо зріс удвічі. Трюдо активно відстоював ідею легалізації марихуани, про що висловлювався у своєму Twitter аккаунті. «Нашим дітям було надто легко отримати марихуану, а злочинцям — отримувати прибуток. Сьогодні ми міняємо це. Наш план легалізації й регулювання марихуани тільки що пройшов Сенат», — написав Трюдо в Twitter. У 2015 році легалізація марихуани стала передвиборною обіцянкою Трюдо, яку він успішно виконав через 3 роки.

Аналітики з Дюссельдорфського університету прогнозують, що протягом 2 років у Канаді від активності чорного ринку не залишиться нічого. За неофіційним даними, чорний ринок заробляв понад 4 мільярдів доларів у рік. Тепер ці гроші будуть нараховуватися в податковий бюджет. Щорічно Канаду відвідують понад 60 мільйонів людей і приносять близько 21 мільярдів доларів. Цього року уряд Канади збирається прийняти понад 100 мільйони людей, адже, як відомо, легалізація позитивно впливає на приплив туристів.

Канадський ринок марихуани почав розвиватися семимильними кроками. Але й тут не обійшлося без конфліктів. Лідерів у сфері продажу каннабісу почали звинувачувати у витісненні малих підприємств із ринку, що, в свою чергу, диктує нові правила продажів і цінників на ринкові.

Також нова реформа подарувала велику кількість робочих місць для населення. У зв’язку з легалізацією у Канаді почали відкриватися, так звані, «Канаб-шопи», черги до яких сягали 2 кілометрів. А з причини численних замовлень через інтернет-магазини пошта Канади змінила приблизний час доставки з 2-3 днів до 5 днів. 42 000 замовлень за день було зроблено в перший день легалізації у одному з місцевих інтернет-магазинів. У багатьох магазинах після декількох годин роботи «товар» закінчувався, через що люди натовпом кидалися в пошуках від одного магазину до іншого.

Також на людей не вплинув той факт, що продукт, який продається в магазині, в 3 рази дорожчий, ніж той, котрий вони могли купити на вулиці. Каннабіс із магазинів вирощений із дотриманням усіх норм законопроекту про легалізацію й проходить понад 4 перевірки, перш ніж потрапити на прилавки.

Михайло Лавриненко

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний