Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Карантин як поштовх до самоосвіти

Карантин у 2020 році вплинув на студентство не лише шляхом вимушеного переведення на дистанційну освіту. Методи проведення всіх івентів також довелося змінити на користь онлайну.

Студенти завжди прагнули до самоосвіти і цікавої діяльності поза стінами навчальних закладів. В умовах сьогодення, оволодіння останніми досягненнями науки і техніки, набуття нових навичок, застосування творчих здібностей у професійній діяльності мають попит, часом для цього необхідно навчатися самостійно. У цьому допомагають студентські організації та платформи, які пропонують різноманітні заходи: лекції, змагання, кейси та інші. Тепер для їх відвідування не обов’язково виходити з домівки, що полегшує справу у зв’язку з пандемією.

UGEN — це освітня платформа для студентів. Команда UGEN надає можливість знайти першу роботу, проводить челенджі та квести спільно з роботодавцями, заохочує до розвитку soft skills. Заходи, які вони проводять у великих містах України, завжди збирали від 100 і більше студентів. Тому сьогодні їм довелося переміститися в мережу і робити справу по-новому. 

Лише за осінь 2020 року онлайн вже були проведені такі івенти: фестиваль «Rex IT», Challenge Marketing&Finance, Challenge Agro, проєкти «Lead!Me» та «Ігри заводів». Кожен захід проходив по-різному, для кожного підбиралися свої «інструменти» комунікації з учасниками. Найбільш вживаним став сервіс для онлайн-конференцій Zoom, в якому студентам показували цікаві презентації, освітні відео, виступи спікерів від компаній. Також організатори часто зверталися до чатів у Telegram та Viber, учасникам для зручності виконання завдань пропонували Google Диск, Google Форми, Canva.

Черговою подією від UGEN став останній Challenge сезону, присвячений аудиту, який відбувався 6-13 листопада. Захід передбачав 4 вебінари від компаній-учасників, які проводилися в ZOOM представниками провідних міжнародних аудиторських компаній EY, Deloitte, MAZARS, KPMG. Кожна конференція була присвячена професійній тематиці. Рекрутери компаній говорили про майбутнє аудиту, оцінку ризиків за допомогою аналітики, основні принципи роботи і мислення аудитора, фінансове моделювання на прикладі конкретного проєкту. Студенти-учасники челенджу ставили питання протягом вебінарів, за найкращі – отримували подарунки від компаній. 

Останнім етапом івенту став асесмент-центр – бізнес-гра, в якій брали участь 60 людей і яка показала рівень їх навичок. Організатори розділили студентів на команди та запропонували командний кейс. Команди розмістили в окремі кабінети, куди час від часу навідувалися представники компаній, щоб спостерігати за діями учасників. По завершенню організатори створили таблицю, в якій кожен студент отримав оцінки за різні якості – лідерство, робота в команді, кмітливість, комунікабельність та інші. Найактивніші учасники отримали призи, а переможцю – тому, хто набрав найбільшу кількість балів, – подарували головний приз – планшет, який стане у нагоді для навчання. 

Ми провели опитування серед студентів, які відвідали UGEN Challengе. 95% повністю задоволені заходом, 60% більше подобається форма проведення онлайн, 80% приймають участь у заходах UGEN не вперше, 30% навчаються на спеціальності аудит. 

Хоча Challenge Audit став останнім у сезоні, UGEN пропонує інші цікаві заходи. Найближчим часом відбудеться кейс-чемпіонат, онлайн-конференція Career Start на YouTube – день інтенсиву з відомими блогерами, корисними воркшопами та кейсами з менторами. Більше новин, порад з працевлаштування, інформації про стажування та анонсів івентів можна знайти у їх Instagram або Telegram-каналі.

UGEN – це лише одна з освітніх платформ, яка продовжує об’єднувати студентів з всієї України і працює в кризових умовах. Можливостей для розвитку та спілкування в Інтернеті достатньо. Тож вибір тільки за вами: нудьгувати наодинці і не бачити нічого, окрім навчання, або саморозвиватися, цікаво проводити час і робити більше. І навіть карантин не зможе забрати у вас найцінніші моменти студентського життя.

Кулеба Вікторія

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми