Характер сучасних аудіовізуальних ЗМІ

У сучасному світі, в якому події відбуваються щохвилини, ЗМІ відіграють вагому роль в інформаційному просторі. 

Найважливішим критерієм медіа стала оперативність, а потреби аудиторії задовольняють електронні медіа, змусивши інші ЗМІ шукати нові формати та способи подання контенту. 

Випускниця Ольга Куруч дослідила нові медіа та з’ясувала, як сучасна модель медіа ринок диктує правила для ЗМІ, вводить нові поняття і способи інформування, модернізує «старі» методи, виводячи їх на новий рівень. Що на це впливає і який характер несуть зміни, ви зможете дізнатися у проблемному теленарисі «Контент аудіовізуальних ЗМІ: характер подання інформації».

Юлія Рудоманенко, студентка ІІ курсу

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram