Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

«Лютий» мемогляд 2020

Без названия

В цьому матеріалі на Вас чекають мультики, серіали, веселощі, «мі-мі-мі» та байдужість. Почнемо!

Бейбі Йода

Безсумнівно, наймиліший мем та персонаж якщо не всього 2020 року, то принаймні його початку. 12 листопада 2019 на сервісі Disney+, що зосереджений на розвиткові кіно та телевізійному контенті, вийшов перший епізод серіалу «Мандалорець». Події серіалу відбуваються у Всесвіті «Зоряних Війн». В кінці першої серії глядачам показали 50-річну істоту з раси магістра Йоди, який фігурував у старих епізодах кіносаги. Персонаж одразу ж отримав всю увагу та любов користувачів Disney+. Користувачі соціальних мереж навіть порівнювали його з іншими милими істотами з фільмів, на кшталт Пікачу тощо. Проте Бейбі Йодою його нарекли користувачі Інтернету, оскільки ім’я персонажа в серіалі не афішується. Дивлячись на таймлайн Всесвіту «Зоряних Війн», можна сказати, що це родич магістра Йоди, а не сам джедай. Перші меми з’явились на Reddit.

(автор: користувачі Reddit)

Dolly Parton Challenge

Dolly Parton Challenge (також відомий під назвою «Я в соцмережах») – своєрідний флешмоб, учасники якого роблять та публікують колажі (набір зі своїми або чужими фото). Челендж почався з акторки Доллі Партон та її публікації 22 січня 2020 року. Акторка виклала колаж зі своїми чотирма фото в Інстаграм. Кожне фото уособлює собою жінку в різних соціальних мережах (LinkedIn, Facebook, Instagram та Tinder).

Згодом цей формат підхопили й інші зірки: Марк Руффало, Джессіка Честейн, Іван Ургант та інші. Флешмобу знадобилося кілька днів, щоб стати масовим. Під хештегом #DollyPartonchallenge відмітилися зірки спорту, шоу-бізнесу, коміки, відомі люди й прості користувачі соціальних мереж. На кінець січня кількість цих написів становила близько 300 тисяч публікацій.

Не залишились й осторонь фанати мемів. На цей час різноманітні групи публікують різноманітні пародії з участю акторів, персонажів та навіть тварин. В чому ж сенс цього флешмобу й мему? Головна мета – показати чотири образи однієї й тієї ж людини в різних соцмережах. Соціальні мережі в колажах, у свою чергу, можуть відрізнятися. LinkedIn – фото в ділових костюмах, оскільки це мережа для пошуку роботи, Instagram – романтичні, групові або пафосні знімки, Tinder – еротичні фото, а Facebook, у свою чергу, це щось нейтральне та серйозне.

(авторка: Dolly Parton)

Вовк з пальцем у скроні

Мем з вовком із мультсеріалу «Маша та Ведмідь». Момент, який був обраний для мему, взятий з 28 серії під назвою «Хід конем». В ній на третій хвилині ведмідь починає вити, немов вовк. Коли вовки це почули, вони подивилися один на одного, після чого один з них почав крутити пальцем у скроні. Вперше кадр був використаний як мем у 2017 році. Картинка супроводжувалася жартом про погоду. Вже у 2020 році цю картинку знову почали використовувати у соціальних мережах для різноманітних абстрактних мемів. Точно невідомо, хто і коли дав цій картинці друге життя, проте вже на початку лютого, меми з вовком можна було побачити майже в кожній групі. В мемах, картинка закінчує якусь фразу або розмову, демонструє реакцію на щось дійсно дурне.

«Ну Х й Х»

Мем з кадром із відео Артемія Лебедєва та фразою, яка базується на схемі «Ну Х і Х». Найчастіше Артемій використовує цю фразу, як реакцію на щось дрібне. У квітні 2019 року блогер почав випускати різноманітні огляди новин і коротко коментувати, використовуючи свою суб’єктивну думку та велику кількість ненормативної лексики.

Найбільше глядачам його каналу запам’яталась фраза «Ну помер й помер», яку Лебедєв використовує кожного разу, коли хтось відомий помирає. У грудні 2019 ця фраза вже стала популярною серед користувачів Інтернету, а в середині січня 2020 група Memeblog у «ВКонтакті» почала поширювати меми з блогером. Вони вирішили обрати кадр з Артемієм, волосся якого пофарбоване у бірюзовий колір. Згодом, навіть з’явився спеціальний бот-генератор з фразою блогера. Усього лиш потрібно вставити будь-яке Ваше слово, а бот зробить все інше. Мем використовується для вираження байдужості до якоїсь події, речі тощо.

(автор: можна вважати Memeblog)

Сумний стример

Кадр, що став мемом, був взятий з відео стрімера Linus Tech Tips. Його відеоролик вийшов 22 січня 2020 року і має назву «I’ve been thinking of retiring» («Я думаю про відставку»). Блогер заявив, що він набрав 10 мільйонів підписників і збирається завершувати кар’єру.

Вже наступного дня користувач Reddit з нікнеймом chickenfart29 опублікував мем з лицем Лайнуса. Картинка швидко стало популярною в соціальних мережах, а сам кадр з відео використовують як реакцію на щось незрозуміле, що вводить в ступор. В цілому мем схожий на Майка Вазовськи або хлопця, що кліпає. Стримери все частіше починають ставати мемами!

Черговий мемогляд добігає кінця, а отже попереду ще велика кількість цікавого та якісного контенту. Довгі прощання – зайві сльози! Беріть участь в челенджі та не сумуйте.  До наступного випуску та залишайтеся з «One Breath» на одному подиху.

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний