Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Макс Кідрук презентував «Жорстоке небо» студентам ОНУ імені І. І. Мечникова

Письменник, тревел-журналіст та колишній програміст Макс Кідрук 4 листопада зустрівся зі студентами-журналістами ОНУ ім. І. І. Мечникова. Він розповів про те, звідки бере цікаві факти для своїх історій, чому літаки тримаються у повітрі, та чому головним персонажем його книги стала жінка.IMG_6119

Спочатку гість репрезентував себе як тревел-журналіст розповіддю про тварин, яких бачив протягом подорожі до Намібії. Він звернув увагу аудиторії на проблему вимирання гепардів, на їх зв’язок із іншими видами тварин, зокрема, з медоїдом. Письменник навчив, що треба робити, якщо вас вкусила змія, розповів, що таке «гонади», а також пообіцяв, що книга про мандрівку до Намібії обов’язково вийде. Своїми цікавими, ілюстрованими оповідями мандрівник визвав прихильність студентів, а потім перейшов безпосередньо до наступного пункту зустрічі – професійно підготовленої презентації книги.

10754320_1532476890330776_49225491_o

«У світі не так багато романів про авіацію. Щоб перерахувати світові бестселери, вистачить пальців однієї руки, – наголошує письменник. – Багатьох моїх друзів вони залишали байдужими, і мене дивувало, як таке може бути. Я зрозумів, що вони просто не заглиблюються у суть авіації». Тож Макс Кідрук вирішив простою мовою пояснити студентам, як літаки здіймаються у повітря та чому вони не падають, і як ними керують пілоти. Найважливіші елементи конструкції літака та його маневри були продемонстровані на моделі лайнера АirbusA320.

«Сучасним лайнером пілот у середньому керує аж 4 хвилини. Дві хвилини – руління від терміналу і розгін по смузі. Інші дві хвилини – руління до терміналу після посадки. Іншу частину роботи виконує бортовий комп’ютер», – поділився Кідрук. Письменник сказав, що завдяки такому рівню автоматизації літаки вважаються найбезпечнішим видом транспорту, але попри це вони падають і розбиваються: «Одна із основних причин – це жорстоке небо. Турбулентність у прямому сенсі може порвати літак на шматки. Прикладом цього є катастрофа рейсу PLK-612 авіокомпанії «Пулково» під Донецьком, що сталася 22 серпня 2006 року». Далі Макс Кідрук розповів студентам про причини цієї надзвичайної ситуації, про поведінку пілотів під час грози і «плоский штопор».

Після сумної оповіді про трагедію автор «Жорстокого неба» підняв настрій аудиторії розповідями про книгу: «Це мій перший роман, де головний персонаж – жінка. Щодо моїх попередніх трилерів «Бот» і «Твердиня» було багато дискусій. Казали, що вони надміру «пацанячі», і там немає жіночого персонажу, із яким могла б себе асоціювати читачка. Для мене це стало викликом». Письменник каже, що виписував героїню дуже ретельно, звіряючи її жести і думки зі знайомими жінками.

Кідрук додав про персонажів книги: «Усі головні герої в романі «Твердиня» мали прототипи, у «Жорстокому небі» майже кожного персонажа я ліпив з нуля, за одним винятком – кота моєї подруги на прізвисько Грубодупенко. У того кота дуже паскудний характер, у нього реально виражені проблеми з контролем гніву». Автор вважає, що це гармонійно розбавляє технологічний детективний «треш», яким наповнений роман.

IMG_6132

Кілька слів письменник сказав про публіцистичну працю, яка має вийти спочатку польською мовою, а потім і українською. Так як замовлення надійшло від видавців з Польщі, автор у тексті спробує розтлумачити громадянам іншої країни про причини, що призвели до другого Майдану, про внутрішню олігархію в україні та вплив Росії на нашу політику». Автор хоче жорстко протиставити свою позицію російській пропаганді, що поширюється на Захід.

Півтори години із Максом Кідруком збігли непомітно, слухачі почали вишукуватись у чергу за книгами, автографами та фотографуванням.

Додатково: Книга «Жорстоке небо» – 9-й художній роман автора. Це технологічний трилер, роман-катастрофа і детектив в одному флаконі. Книга оповідає про трагедію літака, зібраного на українському заводі «Аронов». Він зіткнувся зі снігоочисником, який раптово опинився на посадковій смузі. На місце трагедії вирушила донька конструктора Діана Столяр, щоб розслідувати цю справу. Але хтось дуже не хоче, щоб вона дізналася правду. Життя Діани та її близьких у небезпеці.

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Залишити відповідь

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми