Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Mechnikov Card: «за» і «проти»

Майже кожен студент нашого університету має Mechnikov Card, але думки щодо корисності цієї картки розходяться, тому наша редакція занурилася глибше й спробувала розібратися в цьому питанні.

Для початку варто чітко зрозуміти, що собою представляє Mechnikov Card. Це молодий проект студентської профспілки нашого університету, який виник у травні минулого року. Він надає власникові картки можливість отримати знижку в багатьох закладах міста (партнерах проекту) та в поїздках від профспілки. Знижка в закладах складає від 5 до 50 відсотків та надається за наявності карти та студентського квитка. На подорожі отримати знижку також можна, якщо маєш карту члена профспілки (Mechnikov Card). Отримати картку можна, вступивши до профспілки та заплативши членський внесок (студентам бюджетної форми навчання картка надається безкоштовно). Список закладів, в яких діє знижка, та сам її розмір можна побачити на офіційних сторінках профспілки в Інстаграмі та Фейсбуці, а також на каналі профспілки в Телеграмі.

Після того, як вже маємо точне уявлення про Mecnnikov Card, можна перейти до аналізу плюсів і мінусів проекту. З плюсів хочеться відзначити чималу кількість різноманітних партнерів (починаючи з кав’ярень і кондитерських закладів — закінчуючи аптеками й ремонтом автівок) та постійне збільшення їхньої кількості, що вказує на розвиток проекту. Мінусом є те, що знижка не діє у всіх об’єктах деяких мережевих закладів, а тільки в одному місці (наприклад, аптека «Аннушка» є мережевою, але знижка буде діяти тільки в тій точці, адреса якої вказана в списку партнерів).

Окремої уваги вартує ставлення самих студентів до профспілкового членського внеску (задля володіння картою) та, власне, користі самої картки. Тут думки розділилися пропорційно тому, з якою частотою опитувані користувалися карткою. Ті, хто використовував знижку, а це більше половини опитуваних, дотримуються думки, що картка є корисною, а членський внесок виправданий. Інші кажуть, що заплатили за те, чим не користувалися.

Поспілкувавшись зі студентами щодо їх ставлення до Mechnikov Card, можна виділити такі основні думки: «Я вважаю, дуже круто, що таке роблять» — Євген Буковський, студент факультету міжнародних відносин, політології і соціології; «Наскільки картка корисна — залежить від того, в яких місцях діє знижка та як часто ти будеш туди ходити» — Олександра Ковальова, студентка факультету журналістики, реклами та видавничої справи; «Знижку в закладі за півроку я використовувала один раз, тому особливої потреби в ній немає, але знижка на поїздки — дуже хороша річ» — Катерина Нікітенко, студентка факультету журналістики, реклами та видавничої справи.

Отже, можна зробити висновок, що більшість студентів вважає таку опцію в нашому університеті корисною та символічну платню за неї — незначною.

Також примітним є те, що недавно з’явилася Mechnikov Card для викладачів. Знижки та привілеї майже такі самі, як і для студентів. Але викладачам, які є членами профспілки картка надається безкоштовно (якщо не брати до уваги профспілкових внесків, які вираховуються з заробітної плати).

Валерія Мазур

Фото з відкритих джерел

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми