«Не зупинятися на досягнутому»: як викладачі удосконалюють свій професійний рівень

Викладачі факультету журналістики, реклами та видавничої справи усвідомлюють важливість своєї місії – успішно підготувати майбутніх професіоналів-медійників. Навчати інших та самим бути у пошуках нового – це стратегія їхньої роботи, що, звісно, не обмежується лише педагогічною діяльністю. Тому вони систематично беруть участь у семінарах, тренінгах, наукових конференціях із метою пошуку нової інформації, обміну думками з колегами, однодумцями та задля презентації результатів власної роботи.

Кожен із викладачів факультету спеціалізується на конкретному тематичному напрямі, дослідження якого є важливим для сучасного суспільства та журналістикознавства. Цей напрям залежить від професійних, наукових чи педагогічних інтересів викладачів. Позанавчальна робота викладачів це участь урізних форматах комунікації як з науковою спільнотою, так і з практиками-професіоналами.

До прикладу, завідувачка кафедри періодичної преси та медіаредагування, кандидатка історичних наук, доцентка – Ірина Володимирівна Сидун, взяла участь у вебінарі «The methodology of plagiarism prevention» із виконавчим директором StrikePlagiarism.com International в Україні та директором із бізнес-розвитку Plagiat.pl в Україні. Також Ірина Володимирівна стала учасницею навчального курсу із журналістики даних, що проводився у рамках проекту «Використання даних у боротьбі проти маніпуляцій та дезінформації». Мета цього заходу розглянути конкретні кейси роботи з даними, зокрема способи візуалізації та презентації.

Завідувачка кафедри нових медіа та медіадизайну, докторка філологічних наук, професорка – Галина Сергіївна Яроцька, долучилася до всеукраїнської наукової конференції «Традиції і новаторство в лінгвістичній науці ХХІ століття» та презентувала доповідь на актуальну для сьогодення тему: «Коронавірус як об’єкт сучасних дискурсивних практик». У своїй доповіді викладачка приділила увагу проблемі репрезентації коронавірусу в інформаційному просторі. Так, ключовими пунктами виступу стали поняття: інтертекстуальності, інтердискурсивності, рефреймінгу в контексті висвітлення карантину та карантинного режиму.

Дар’я Олегівна Виставкіна, кандидатка соціологічних наук, доцентка кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій, стала учасницею навчальної програми «Менеджмент соціальних інновацій», що організована за ініціативи Української Соціальної Академії. Також одним із професійних інтересів викладачки є соціальний театр як інструмент комунікацій, тому вона долучилася до участі у міжнародній онлайн-лабораторії «Театр на кордонах».

Аліна Олегівна Червінчук, старша викладачка кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій, взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Традиційні та нові медіа перед викликами сучасного суспільства». Викладачка спеціалізується на проблемі репрезентації війни в сучасному інформаційному просторі, тому на секційному засіданні виступила з доповіддю на тему: «Концепт «ворог»: репрезентація в українській воєнній документалістиці (2015-2018 рр.).

Викладачі факультету журналістики, реклами та видавничої справи обрали за орієнтир шлях до самовдосконалення, розвитку та обміну досвідом із колегами, і своїм прикладом вони мотивують та надихають студентів – майбутніх журналістів.

Владислав Вігєль,
прес-служба факультету

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram