Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
«Не зупинятися на досягнутому»: як викладачі удосконалюють свій професійний рівень

Викладачі факультету журналістики, реклами та видавничої справи усвідомлюють важливість своєї місії – успішно підготувати майбутніх професіоналів-медійників. Навчати інших та самим бути у пошуках нового – це стратегія їхньої роботи, що, звісно, не обмежується лише педагогічною діяльністю. Тому вони систематично беруть участь у семінарах, тренінгах, наукових конференціях із метою пошуку нової інформації, обміну думками з колегами, однодумцями та задля презентації результатів власної роботи.

Кожен із викладачів факультету спеціалізується на конкретному тематичному напрямі, дослідження якого є важливим для сучасного суспільства та журналістикознавства. Цей напрям залежить від професійних, наукових чи педагогічних інтересів викладачів. Позанавчальна робота викладачів це участь урізних форматах комунікації як з науковою спільнотою, так і з практиками-професіоналами.

До прикладу, завідувачка кафедри періодичної преси та медіаредагування, кандидатка історичних наук, доцентка – Ірина Володимирівна Сидун, взяла участь у вебінарі «The methodology of plagiarism prevention» із виконавчим директором StrikePlagiarism.com International в Україні та директором із бізнес-розвитку Plagiat.pl в Україні. Також Ірина Володимирівна стала учасницею навчального курсу із журналістики даних, що проводився у рамках проекту «Використання даних у боротьбі проти маніпуляцій та дезінформації». Мета цього заходу розглянути конкретні кейси роботи з даними, зокрема способи візуалізації та презентації.

Завідувачка кафедри нових медіа та медіадизайну, докторка філологічних наук, професорка – Галина Сергіївна Яроцька, долучилася до всеукраїнської наукової конференції «Традиції і новаторство в лінгвістичній науці ХХІ століття» та презентувала доповідь на актуальну для сьогодення тему: «Коронавірус як об’єкт сучасних дискурсивних практик». У своїй доповіді викладачка приділила увагу проблемі репрезентації коронавірусу в інформаційному просторі. Так, ключовими пунктами виступу стали поняття: інтертекстуальності, інтердискурсивності, рефреймінгу в контексті висвітлення карантину та карантинного режиму.

Дар’я Олегівна Виставкіна, кандидатка соціологічних наук, доцентка кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій, стала учасницею навчальної програми «Менеджмент соціальних інновацій», що організована за ініціативи Української Соціальної Академії. Також одним із професійних інтересів викладачки є соціальний театр як інструмент комунікацій, тому вона долучилася до участі у міжнародній онлайн-лабораторії «Театр на кордонах».

Аліна Олегівна Червінчук, старша викладачка кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій, взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Традиційні та нові медіа перед викликами сучасного суспільства». Викладачка спеціалізується на проблемі репрезентації війни в сучасному інформаційному просторі, тому на секційному засіданні виступила з доповіддю на тему: «Концепт «ворог»: репрезентація в українській воєнній документалістиці (2015-2018 рр.).

Викладачі факультету журналістики, реклами та видавничої справи обрали за орієнтир шлях до самовдосконалення, розвитку та обміну досвідом із колегами, і своїм прикладом вони мотивують та надихають студентів – майбутніх журналістів.

Владислав Вігєль,
прес-служба факультету

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми