Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
НОВЕ ВІДКРИТЕ НАВЧАННЯ

Сучасний світ дуже конкурентний, на одне робоче місце припадає 10 фахівців,
тому одного диплома про вищу освіту недостатньо. За власними спостереженнями
роботодавці шукають унікального співробітника, який буде виділятися на тлі інших.
У цьому матеріалі не розповідатимемо про самоосвіту й користь постійного
розвитку, а представимо новий напрямок вільної освіти. Замість того, щоб у чергове
гортати стрічки соціальних мереж, пропонуємо провести час в Інтернеті
максимально ефективно, дізнатися як прокачати свої скіли та виявити унікальність,
адже курси у вільному доступі, а користуються ними не всі.


Google Digital Workshop
У 2016 році компанія Google відкрила в Україні онлайн-платформу, у якій
зібрані безкоштовні курси з цифрового маркетингу. Мета цього проекту
допомогти представникам малого та середнього бізнесу в Україні отримати
необхідні знання та навички для ефективного ведення компаній. Вони
допомагають поліпшити свої навички роботи в Інтернеті за допомогою
спеціально розроблених довідників, у яких фахівці Google розповідають про
правильну роботу в мережі. Вони охоплюють теми від перших можливостей
просування своєї компанії до введення великих маркетингових кампаній у
соціальних мережах.
Це якщо говорити тільки про маркетингову сферу, але Google на цьому
не зупиняється. Він дає можливість вам пройти навіть основи програмування
і машинного навчання. Курси присвячені також комунікації, мотивації та
здатності впливати на інших і приймати рішення в складних умовах,
наприклад:
 Мистецтво публічних виступів: навчать представляти презентації та власні
виступи так, щоб зацікавити слухачів.
 Презентація ідеї за допомогою історій і візуалізації: навчать зацікавлювати
людей своїми ідеями за допомогою таких простих інструментів, як
асоціативні карти.
 Ефективне налагодження зв’язків: навчать правильно будувати нетворкінг.

Кожен курс складається з 4-5 відеоуроків, які тривають 15-35 хвилин і для
одержання сертифікату необхідно скласти успішно модулі. Після
проходження курсів отримуєте сертифікат від Google Digital Workshop,
акредитований університетом відкритого навчання Великобританії, одним із
найкращих навчальних закладів The Open University та IAB Europe.
Сертифікат свідчить, що у вас є цифрові навички й ви готові вчитися. Ці дві
якості важливі в сучасному діловому світі: вони збільшують ваші шанси
знайти роботу мрії.
Google Academy
Для тих, хто хоче розібратися, як працює Google, є спеціальні курси за
напрямком:
 Google Adwords — навчать, розкажуть і покажуть, що таке контекстна
реклама в Інтернеті та чому ти бачиш рекламні оголошення відповідні до
твоїх недавніх запитів;
 Google Analytics — навчать аналізувати ваші рекламні кампанії. За
допомогою цього сервісу у вас буде можливість подивитися на те, з якого
пристрою, якого регіону і якого джерела заходять на ваш сайт. Також, якщо у
вас є власний сайт, можете додати Google Analytics на сайт і відстежувати
поведінку користувачів, виявити проблеми, які гальмують торгівлю.
Аналітика формує звіти про те, як користувачі взаємодіють з сайтом.
 Google Marketing Platform — навчать управляти маркетинговими командами
завдяки інтеграції рекламних кампаній і аналітиці.
 YouTube — навчать правильно управляти контентом на відеоплатформі й
розкажуть, як монетизувати свій контент.
Для кожного напрямку представлені уроки, які необхідно пройти у певній
послідовності. У кінці кожної теми треба скласти іспит. Для отримання
сертифікату від Google кожен користувач повинен набрати не менше 80%
правильних відповідей.

Facebook Blueprint
Про сертифікаті Facebook Certified Planning Professional мріє кожен інтернет-
маркетолог і SMM-фахівець. Сьогодні соціальна мережа готова представити
90 безкоштовних онлайн-курсів для своїх користувачів, починаючи від
ведення у Facebook і закінчуючи керуванням величезних рекламних
кампаній.
Чому це круто? Сам Facebook заявляє про те, що отримання їх сертифіката
виділяє вас серед інших фахівців, тому що пройти іспити дуже складно.
Відмінність від Google у тому, що соціальна мережа дає тільки одну спробу
на проходження іспиту тільки англійською мовою. За наступні складання
треба буде заплатити 75$. І процедура проходження іспиту набагато
серйозніша, ніж у Google.

  1. Ви вибираєте день і час іспиту.
  2. У певні години заходите в систему, де вас чекає людина з Facebook. Вона
    розмовляє лише англійською мовою.
  3. Ви показуєте йому закордонний паспорт по веб-камері.
  4. Далі мусите показати йому свою кімнату. У ній не мають перебувати інші
    особи й наявні шпаргалки. Такі вимоги були зазначені у соціальних мережах.
  5. Якщо все добре, то під наглядом куратора ви складаєте іспит.
  6. В кінці вам покажуть відсоток правильних відповідей.

Після проходження курсів уважатиметеся фахівцем у сфері реклами
Facebook та Instagram. На західному ринку рекламні агентства мріють про
таких співробітників — людей з сертифікатами від Facebook. Для них це
вагомий показник рівня професіоналізму.

А тепер нумо поговоримо про цифри: хто користується інтернет-
рекламою?

За джерелами компанії axios.com, Дональд Трамп за період з 30 грудня
2018 року до 10 березня 2019 року витратив 3,5 мільйона доларів на рекламу
Facebook і мільйон доларів на рекламу Google. За 2018 рік президент

Америки витратив 13 мільйонів доларів на рекламу в цифрових медіа.
«Витрати Трампа перевищують наймасштабніші рекламні кампанії
кандидатів від демократичної партії в дев’ять разів, коли справа доходить до
загальних витрат на рекламу в Google і Facebook», — говорить
Майк Шнайдер, партнер компанії Bully Pulpit Interactive, яка надала дані.
Повернемося до України і подивимося на показники Володимира
Зеленського. Діджитал-агентство SMMSTUDIO, яке працювало над
просуванням передвиборної агітації в інтернеті, розповіло, що на рекламні
кампанії за 4 місяці було витрачено 270.000 доларів. «На групу оголошень
могло витрачатися і $ 100. Було і $ 50, $ 100, $ 1000», — розповідає куратор
діджитал-кампанії Зеленського Михайло Федоров.
Отже, Інтернет дає величезні можливості зробити себе унікальним
фахівцем та побудувати кар’єру. Головне — знайти час і захотіти стати
кращим.

Андрій Аліфанов

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми