Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Odessa Fashion Day: як це було

001

Вже вісімнадцятий Odessa Fashion Day зібрав і приємно здивував представників магазинів і бутіків, журналістів, блогерів та всіх, хто цікавиться сферою моди. Наша редакція розповість вам про найбільш насичені дні цього заходу, що тривав з 11 до 14 жовтня.

Третій день 18th Odessa Fashion Day розпочався з показу Sophy G, який відбувся в Одеському музеї західного та східного мистецтва, але був доступний лише для гостей за спеціальними запрошеннями. Покази інших колекцій відбувалися у підземному паркінгові торгового центру. У холі фото-зони від OFD стали ідеальною декорацією для селфі, на м’якому дивані та кріслах гості могли трохи розслабитись, а зліва від проходу — придбати або ознайомитися з колекціями дизайнерів, які будуть представлені пізніше.

Третій день офіційно був «дитячим». На KidsCatwalk свої колекції представили 5 брендів: Dreams&Emotions, TANYA VASINA, PARA SOLO, MONE, Helga Habib. Звичайно, через бажання всіх маленьких дівчат бути схожими на принцес у шатах переважали дорогоцінні відтінки, легкі тканини, об’ємні фатинові юбки зефірних та пудрових тонів. Також були представлені колекції зі скромними фасонами та спокійними кольорами для повсякденного життя: на уроки в школу чи на прогулянку з друзями. Проте, варто зауважити, що на дитячих показах було зайнято менше половини місць для гостей — зал був майже порожній.

На дорослі покази стрімко увірвалася різноманітність. Класика, етно-мотиви, напівпрозорі хвилясті сукні — все це можна було побачити на показах колекцій Svetlana Sakovskaya, Bugrimatelier, ANIFRANI, Яна Степаненко, Zanna Klimova, SHABLII, Bridal Story. Зміни в світі нарешті дійшли й до нас: вже на другий план відходять «стандартні» молоді та тонкі моделі. Більшу увагу тепер привертають моделі плюс сайз або моделі у віці, яких також залучили наші одеські дизайнери.

Дивне на показах — майже відсутність сумок, аксесуарів та одноманітність взуття, хоча в цьому сезоні до таких деталей особливі вимоги: вони мають бути не лише практичними, а й запам‘ятовуватися.

 

Вікторія  Орлова

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний