Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Онтологічні ознаки сучасної публіцистики

Борецький В. В.

У статті розкрито основні й додаткові онтологічні ознаки й функції сучасної публіцистики з використанням методу аналогій та проекції ключових ознак на синергетичну природу явища публіцистики

ключові слова: публіцистика, функції, феномени, «ефекти» сучасної публіцистики, синергетика

Борецкий В. В. Отнологические признаки современной публицистики

В статье раскрыты основные и дополнительные онтологические черты и функции современной публицистики с использованием метода аналогий и проекции главных признаков на синергетическую сущность явления публицистики

ключевые слова: публицистика, функции, феномены, «эффекты» современной публицистики, синергетика

Boretsky V. V. Ontological Characteristics of Modern Journalism

The basic and additional ontological characteristics and functions of modern journalism using the method of analogies and projection of key features on the synergistic nature of the phenomenon of journalism are revealed in the article.

key words: Journalism, functions, phenomena, «effects» of modern journalism, synergetics

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми