Пережити дистанційку: як студенти-журналісти навчаються онлайн

Карантин вплинув на усі сфери життя, а особливо на освіту. Замість семінарів в аудиторії — конференції в Zoom, а замість розкладу — дедлайни. Ми зібрали коментарі наших студентів та розповідаємо, як це — навчатися в умовах карантину.
Шукати шляхи взаємодії
Перше питання, що постало перед викладачами – вибір зручних методів зв’язку зі студентськими групами. Оптимальне рішення — це проводити онлайн-пари через додаток Zoom. Але що робити, якщо додаток зависає або комп’ютер перегрівається? Студенти і викладачі знайшли вихід. Для проведення модульних контролей використовували Skyp, зв’язувалися з викладачами через месенджери і соцмережі.
«З більшістю викладачів можна було легко зв’язатися в месенджері, — розповідає студентка 3 курсу Мадіна. — Атмосфера на онлайн-парах сама по собі весела, з урахуванням всієї цієї ситуації. У Zoom лекції лояльніші».
Пізнавати один одного краще
Переживати складнощі простіше разом. Zoom використовували не тільки для лекцій — студенти збиралися, щоб обговорити проблеми та просто побалакати. У студентських чатах не втихало обговорення завдань, а потім і просто розмови на життєві теми.
«Цікаво спостерігати за тим, як люди поводяться на конференціях, як вони сидять, тримають камеру, навіть за меблями на задньому плані. Можна за маленькими деталями дізнатися багато цікавого про людей», — каже студент 1 курсу Всеволод.
Психологічно підтримувати
Багато психологів пишуть про психологічні труднощі під час карантину. У становище студентів увійшли й викладачі: підтримували, пояснювали, не залишали наодинці з незрозумілими моментами.
«Моя кураторка допомогла мені зрозуміти, як написати творче завдання для курсової роботи. У деякому роді, навіть провела психологічну підтримку через переживання у зв’язку з завантаженістю домашнім завданням», — розповідає студентка 2 курсу Карина.
Розвиватися разом
Для зручності проведення онлайн-занять переважно використовували Google Клас. Освоювали новий ресурс усі разом: і викладачі, і студенти. Також викладачі й студенти почали використовувати Google Диск, який раніше в навчанні не користувався такою популярністю.
«Мені сподобався формат контрольних робіт в Google Класі: метушні не має, фіксований час, відразу можна дізнатися результат», — доповнює свою розповідь Мадіна.
Розважатися
Технології приносять ще й нові розваги. У Zoom є функція «Віртуальний фон»: замість кольору накладається зображення. Викладач 2 курсу ставив собі на фон водоспад, студенти теж від нових можливостей не відмовлялися.
«Так як я геній сучасності, я розмістив за спиною хромакей — звичайний зелений папір повісив на фанеру. Тепер, коли починаються пари, я ставлю різні картинки, обожнюю сидіти й спостерігати за реакцією. Одного разу поставив зображення одногрупника, усі довго не могли зрозуміти, чому його немає на парі, але він є у мене вдома», — ділиться Всеволод.
Карантин, не зважаючи на низку труднощів та нових викликів, став періодом відкриттів і знахідок для студентів і викладачів. «Дистанційка — це хороша перевірка на міцність, — каже студентка 2 курсу Олександра. — Кожен для себе виніс певні висновки: чого він хоче надалі від життя і від навчання».


Катерина Харченко, студентка ІІ курсу

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram