Перший мороз, перший сніг, і … перші дні теплопостачання

Эх

http://dengi.ua

Середина листопада, а жителі Одеси виходять на мітинги через відсутність у квартирах міського тепла.
Тепло у державні організації, такі як лікарні, дитячі садки та школи почали подавати ще 16 жовтня. Станом на 14 листопада такі вулиці як Філатова, Гайдара, Садова, деякі вулиці в Суворовському районі та інші ще не опалюються. На днях подали тепло та гарячу воду в студентські гуртожитки. Але ситуація змінилася лише на крок. Батареї ледве гріють, а опалювальними пристроями користуватися категорично заборонено.
Жителі ЖК «Європейський» р-на Крижанівки перекрили 14 листопада дорогу з акцією протесту. Мета одна: привернути увагу в обличчі журналістів та поліції, достукатися до мерії.
Лідія Харитонівна, мешканка будинку по вул. Космонавтів розповіла нам своє становище.
«У меня нет отопления в квартире. В доме, с которого подается тепло, какая-то поломка. Так мне сказали. Отопление смогут дать только в конце декабря. С пенсией в 1450 грн. я не могу себе позволить включать дополнительное отопление в виде обогревателя, так как это потянет гривен на 700, и на что останется жить? В квартире невозможно находиться, приходится кутаться в теплую одежду и одеяла. Температура в доме не сильно отличается от уличной. Ответ коммунальщиков один – «ждите». А мне в 72 года уже не очень и хочется ждать».
Відомо, що «Теплопостачання Одеси» планує підняття цін на тепло у зв’язку зі збільшенням цін на газ та інших витрат. Як повідомляє od.vdoroge, вартість тепла за 1 м^2 підвищиться з 30 грн. 76 коп. до 52 грн. 96 коп. (72%). Але прем’єр-міністр України Володимир Гройсман не підтримує цю пропозицію і називає шахрайством.
Кожного дня в єдиний центр звернення громадян Одеси приходять десятки листів щодо відсутності тепла або його якості. Звернення від 16.11:
«Добрый день, сегодня 16 ноября. Мы вручную запускаем отопление вечером в доме, через пару часов радиаторы холодные. ТЕЦ не держит давление и подает с очень низким давлением. На улице по ночам морозы. У нас в доме есть маленькие дети, что нам делать? Я звонил в диспетчерскую теплоснабжения по Приморскому району. Они мне посочувствовали и сказали, что ничего сделать не могут. У нас в доме стоит счетчик, когда мы запускаем систему мы ее заполняем и счетчик считает, через пару часов ТЕЦ сбрасывает давление и вода вся уходит из системы. То есть потом мы заплатим за эти игры ТЕЦ деньги, как будто у нас было отопление? Когда будет отопление в центре города? Куда жаловаться? Почему мы платить обязаны, а за качество предоставляемых услуг никто не несет ответственность?»
Муніципальний департамент інформації обґрунтовує відсутність тепла через технічні проблеми, такі як завоздушенність систем або перекриття засувок. Також проблема може бути в несплаті боргу ще з минулого року жителями сектору.
Що ж робити, якщо тепло дали, але його якість не відповідає нормам?
Інформація з джерела КП «ТГО»(http://www.teplo.od.ua).
Існують правила, затверджені постановою КМУ від 21.07.05, які регулюють відносини між виконавцями послуг і споживачами, та визначають порядок пред’явлення претензій у разі зниження якості послуг, що надаються.
При зниженні кількісних і якісних показників опалення і гарячого водопостачання споживачам слід звернутися в абонентську групу відповідного району для підтвердження даного факту та оформлення акту – претензії (номера телефонів кожного району можна знайти на офіційному сайті «Теплопостачання міста Одеса»).
Після звернення проводиться перерахунок розміру плати за надання послуг і, відповідно, зменшення оплати при заниженні якості послуг опалення та гарячого водопостачання.
За кожен градус відхилення температури повітря у квартирах від + 18 ° С до + 12 ° С (з наріжних кімнатах – від + 20 ° С до +14 ° С) оплата зменшується на 5%. При зниженні температури нижче + 12 ° С (у наріжних кімнатах – нижче 14 ° С) виконується перерахунок оплати за спожиту теплову енергію (умовно – змінна частина тарифу) в розмірі 100%.
При температурі гарячої води:
від +49 ° С до +45 ° С – оплата за підігрів води знижується на 10%;
від +44 ° С до +40 ° С – оплата за підігрів знижується на 30%;
нижче + 40 ° С – оплата за підігрів не стягується.
Повідомити про відсутність тепла та гарячої води можна зателефонувавши у відповідні інстанції.

Анастасія Іванова.

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram