Сучасні тенденції у світі моди

У наші часи є велика кількість людей, які підтримують розумне використання матеріалів. Сучасні бренди не відстають від нового тренду, за допомогою якого можна змінити наше майбутнє на краще.

Пропоную Вам ознайомитися із всесвітньовідомими брендами, що в тренді:

— H & M

У 2017 році шведський бренд «H & M» уперше представив жіночу колекцію Conscious Exclusive, що створена з пластикових відходів, зібраних на пляжах. У неї навмисно не включили базові речі типу футболок і джинсів. В основному колекція складалася з вечірніх нарядів — суконь, штанів і топів.

Матеріал під назвою «біонік», з якого були виготовлені практично всі ввійшли в Conscious Exclusive речі, розроблений американською компанією Bionic Yarn. Вона кілька років займалася розробкою тканин з пластикових відходів. Велика частина пластика, включаючи пляшки, пакети та контейнери від їжі, була зібрана біля узбережжя Коста-Рики. Для виготовлення тканини відходи перетворювали в рідку масу, з якої потім витягали нитку. На одне стрій витрачалося 89 пластикових пляшок. Про успіх колекції говорить те, що два роки по тому, у 2019-му, вийшло її продовження, однак при його створенні були використані перероблені латунь і цинк, а також обрізки бавовняних тканин.

— Coca-Cola і Diesel

У кінці вересня 2019 року, під час Паризького тижня моди, відбувся перший показ (Re) Collection — спільної колекції Coca-Cola і Diesel, у яку увійшли 12 базових предметів, частково створені з переробленого пластику. Це джинси та куртка з деніму, спортивний одяг з яскравими акцентами в фірмовому червоному кольорі Coca-Cola, футболки, шапка, купальник, шорти для плавання, світшоти та толстовка. Показ пройшов у паризькому Galeries Lafayette, колекція надійшла у продаж по всьому світу 7 жовтня. Однак з 27 вересня по 7 жовтня будь-який предмет з неї можна було купити онлайн. Для цього потрібно зайти на сайт Diesel і просканувати (перебуваючи на ньому) будь-який знак вторинної переробки, наприклад: з бака для роздільного збору відходів.

— Adidas

У 2015 році компанія Adidas представила прототип кросівок із майбутньої колекції Adidas x Parley під час саміту ООН, присвяченого проблемам клімату. Взуття було виконана з волокна, яке створюється з переробленого пластику, зібраного на пляжах. У наступному, 2016 році, кросівки, на кожну пару яких іде в середньому 11 пляшок, надійшли у продаж. Уже у 2018 році компанія Adidas відзвітувала про один мільйон проданих пар — свого роду рекорд у світі речей з переробленого пластику.

Parley — скорочена назва відомої некомерційної організації Parley for the Oceans, у співпраці з якою Adidas розробив цю колекцію. Уже кілька років вона займається проблемою забруднення океанів і розробкою матеріалів із пластикових відходів. Її саме помітне досягнення — матеріал із промовистою назвою Ocean Plastic, з якого і зроблені кросівки Adidas.

— Converse

Улітку 2019 року компанія Converse випустила кеди, верх яких виконаний з переробленого пластику. Вони практично не відрізняються від звичайних

Converse, проте на деяких моделях є напис «Life’s Too Short To Wastе» (гра слів: «waste» одночасно означає і «витрачати даремно», і «смітити»). Колекція була випущена в якості старту власної екопрограмми бренду під назвою Converse Renew, у рамках якої Converse планує і надалі випускати взуття, виконане з різних перероблених матеріалів: пластику, деніму і відходів виробництва тканин. У компанії відразу заявили, що колекція взуття з переробленого пластику буде продаватися обмежений час, але зате скоро варто чекати інші новинки. Наприклад, навесні 2020 року має вийти колекція взуття з переробленої тканини.

— Uniqlo

У жовтні 2019 японська мережа Uniqlo оголосила, що планує почати продаж одягу з переробленого пластику. Згідно з заявою компанії, сировиною для виробництва спеціальної колекції стануть використані ПЕТ- пляшки, а партнером Uniqlo в цій сфері буде Toray Industries — японський хімічний гігант, що спеціалізується на виробництві полімерів. Уже відомо, що спочатку технологія перетворення пластика в одежу буде застосована у спеціальній лінійці одягу, яке швидко сохне. Вона надійде у продаж у весняно-літньому сезоні 2020 року

Отже, як можемо побачити, то у світі моди пішла нова хвиля, яка має принести нашим нащадкам та нам самим світле майбутнє, адже Земля — це наш будинок, за яким потрібно доглядати, щоб було не соромно привести гостей у майбутньому.

Владислав Вігєль, 2 курс, «Погляд»

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram