Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

TikTok – стратити не можна помилувати (матеріал студентської редакції)

 У наш час практично неможливо знайти студентів, що нічого не чули про платформу TikTok. За даними GlobalWebIndex, 41% аудиторії платформи – користувачі у віці 16-24 років, а в 2018 році вона обійшла  Instagram за кількістю завантажень. За даними сервісу аналітики Sensor Tower, кількість завантажень додатка TikTok перевищило 1,5 млрд. Навіть на сьогодні, гортаючи стрічку Instagram, ми можемо наштовхнутися на ролики із TikTok. Так давайте розберемося, що це таке і з чим його їдять.

         Видання Digiday пише, що кожнен день сервісом користуються близько 800 млн. людей. І це не зважаючи на те, що TikTok досяг таких результатів буквально за рік, а Instagram формував свою аудиторію на 9 років довше.

Головним завданням програми є можливість створювати відеоролики різних форматів або ж завантажити вже готове відео зі своєї колекції.

Готовий ролик можна експортувати в різні соціальні мережі за своїм бажанням.

        Наша редакція зацікавилась цим додатком і помітила те, що зростанню популярності сприяє вміле поєднання передових напрацювань інших платформ і грамотна політика своєчасних оновлень і удосконалень. У сегменті коротких роликів додаток вже успішно конкурує з Instagram і YouTube.

           Швидко зростаюча популярність, крім позитивного результату, мала й зворотній бік. Через звинувачення в поширенні аморального контенту, адміністрація сервісу змушена була ввести ряд обмежень для неповнолітніх користувачів.

          Незважаючи на це, TikTok дозволив людям проявляти свій креатив і не боятися бути осміяними. Відео знімають багато талановитих осіб, які надихають інших. Також велика кількість зірок активно ведуть акаунт в TikTok, це добре допомагає їх музичному бізнесу. Такі як: Кеті Перрі, Селена Гомес, Карді Бі, Леді Гага, Надя Дорофєєва та Тіма Білоруських. У травні 2018 року Аріана Гранде запустила #SideToSideChallenge в підтримку однойменного синглу – відео з челенджем набрало 1,3 мільйона переглядів. В додатку легко набрати аудиторію, тому це найкращий спосіб стати популярним.

        У будь-якому разі прогрес не стоїть на місці і люди все одно знаходять лазівки, як проникнути в інтернет. Добре це чи погано —вирішувати вам.