Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
TikTok – стратити не можна помилувати (матеріал студентської редакції)

 У наш час практично неможливо знайти студентів, що нічого не чули про платформу TikTok. За даними GlobalWebIndex, 41% аудиторії платформи – користувачі у віці 16-24 років, а в 2018 році вона обійшла  Instagram за кількістю завантажень. За даними сервісу аналітики Sensor Tower, кількість завантажень додатка TikTok перевищило 1,5 млрд. Навіть на сьогодні, гортаючи стрічку Instagram, ми можемо наштовхнутися на ролики із TikTok. Так давайте розберемося, що це таке і з чим його їдять.

         Видання Digiday пише, що кожнен день сервісом користуються близько 800 млн. людей. І це не зважаючи на те, що TikTok досяг таких результатів буквально за рік, а Instagram формував свою аудиторію на 9 років довше.

Головним завданням програми є можливість створювати відеоролики різних форматів або ж завантажити вже готове відео зі своєї колекції.

Готовий ролик можна експортувати в різні соціальні мережі за своїм бажанням.

        Наша редакція зацікавилась цим додатком і помітила те, що зростанню популярності сприяє вміле поєднання передових напрацювань інших платформ і грамотна політика своєчасних оновлень і удосконалень. У сегменті коротких роликів додаток вже успішно конкурує з Instagram і YouTube.

           Швидко зростаюча популярність, крім позитивного результату, мала й зворотній бік. Через звинувачення в поширенні аморального контенту, адміністрація сервісу змушена була ввести ряд обмежень для неповнолітніх користувачів.

          Незважаючи на це, TikTok дозволив людям проявляти свій креатив і не боятися бути осміяними. Відео знімають багато талановитих осіб, які надихають інших. Також велика кількість зірок активно ведуть акаунт в TikTok, це добре допомагає їх музичному бізнесу. Такі як: Кеті Перрі, Селена Гомес, Карді Бі, Леді Гага, Надя Дорофєєва та Тіма Білоруських. У травні 2018 року Аріана Гранде запустила #SideToSideChallenge в підтримку однойменного синглу – відео з челенджем набрало 1,3 мільйона переглядів. В додатку легко набрати аудиторію, тому це найкращий спосіб стати популярним.

        У будь-якому разі прогрес не стоїть на місці і люди все одно знаходять лазівки, як проникнути в інтернет. Добре це чи погано —вирішувати вам.

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми