Наука

MEDIAVERSUM: про медіа в нових форматах

24 жовтня студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи мали можливість відвідати відкриту лекцію їхньої деканки, професорки, докторки із соціальних комунікацій Олени Іванової та її колеги, доцентки, кандидатки філологічних наук Ольги Мойсеєвої, які представили спільний проєкт MEDIAVERSUM.

Читати далі »

«Як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії»?

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова — це не тільки територія навчання й студентської творчості, а й умови для започаткування наукових проектів і видання навчальної літератури, користь з якої може мати будь-який вищий навчальний заклад України. Отже, факультетським надбанням стала праця «Місцева преса: посібник для ЗМІ. Як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії», написана авторською командою викладачів на чолі з деканом факультету, доктором із соціальних комунікацій, професором Івановою О. А. На які важливі для журналістики запитання дає відповідь нове видання?

Читати далі »

НОВЕ ВІДКРИТЕ НАВЧАННЯ

Сучасний світ дуже конкурентний, на одне робоче місце припадає 10 фахівців, тому одного диплома про вищу освіту недостатньо. За власними спостереженнями роботодавці шукають унікального співробітника,

Читати далі »

Рекордну кількість першокурсників факультету журналістики, реклами та видавничої прийняли до громади студентства

Адміністрація, студенти й викладачі ОНУ імені І. І. Мечникова провели чудове першовересневе посвячення новачків на вул. Дворянськiй і відкрили майбутнім колегам шлях у доросле життя.

Читати далі »

Українці в Румунії

В Одеській національній бібліотеці  імені М. Горького 12 вересня за підтримки та участі наукових установ, державної адміністрації, громадських організацій, Генерального консульства Румунії в Одесі та

Читати далі »

Мої перші вибори

«Ви голосувати прийшли?», – питає мене чоловік років 65-ти. Відповідаю, що так. Далі чую схвальне «добре» і ловлю посмішку на обличчі дідуся. Сонце вже починає

Читати далі »

Специфіка поширення “сексуального контенту” в українському телепросторі

Володимир Грисюк магістр 2 курсу, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка email: v.hrysiuk@gmail.com У науковій статті здійснено спробу визначити межі поширення та впливу

Читати далі »

Мас-медійний контекст книги спогадів «Нomo feriens» Iрини Жиленко

Каринна Сардарян кандидат філологічних наук, доцент Національний університет фізичного виховання та спорту України email: karinna-sard@yandex.ua У статті акцентується дидактична роль мемуарної літератури, пов’язана з метою

Читати далі »

«Искусство новых медиа»: коммуникативный и темпоральный аспекты

Ганна Голубицька кандидат філософських наук, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеський національний університет імені І. І. Мечникова email: anna.rain.noise@gmail.com В статье расмотрен

Читати далі »

Цінності ЄС у політичній комунікації (на прикладі Польщі)

Олена Герман аспірант Сумський державний університет У статті йдеться про основні цінності Європейського Союзу та їхнє проникнення у політичну комунікацію. Зокрема, аналізується політичний інформаційний простір

Читати далі »