Мої перші вибори

«Ви голосувати прийшли?», – питає мене чоловік років 65-ти. Відповідаю, що так. Далі чую схвальне «добре» і ловлю посмішку на обличчі дідуся. Сонце вже починає припікати, але холодний вітер тримає тебе в тонусі. Через те, що хвилююсь, палю дві цигарки…

Читати далі

Специфіка поширення “сексуального контенту” в українському телепросторі

Володимир Грисюк магістр 2 курсу, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка email: v.hrysiuk@gmail.com У науковій статті здійснено спробу визначити межі поширення та впливу на аудиторію “сексуального контенту” в Україні. Визначено його ситуативний (обговорення теми сексу в мультиках “Губка…

Читати далі

Мас-медійний контекст книги спогадів «Нomo feriens» Iрини Жиленко

Каринна Сардарян кандидат філологічних наук, доцент Національний університет фізичного виховання та спорту України email: karinna-sard@yandex.ua У статті акцентується дидактична роль мемуарної літератури, пов’язана з метою створення митцем цього документального жанру, що прагне поділитися особистим досвідом із сучасниками та прийдешнім поколінням.…

Читати далі

«Искусство новых медиа»: коммуникативный и темпоральный аспекты

Ганна Голубицька кандидат філософських наук, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеський національний університет імені І. І. Мечникова email: anna.rain.noise@gmail.com В статье расмотрен феномен «искусства новых медиа». Автор выделяет его основные черты: отказ от миметичности и референциальности и,…

Читати далі

Цінності ЄС у політичній комунікації (на прикладі Польщі)

Олена Герман аспірант Сумський державний університет У статті йдеться про основні цінності Європейського Союзу та їхнє проникнення у політичну комунікацію. Зокрема, аналізується політичний інформаційний простір Польщі (соціальні мережі) за 2015 рік та виокремлюються базові цінності, що транслювалися 5 найвпливовішими політичними…

Читати далі

ДІАЛОГ: МЕДІА-СТУДІЇ №22, 2016

(завантажити журнал dialog 22 ) Тараненко О.   Поєднання тенденцій демасифікації та реміфологізації в пропагандистському впливі медіа-дискурсу на аудиторію A Combination of Demassification and Remythologization Trends in the Propaganda Impact of Media Discourse on an Audience С. 4-16 Вербицький П. Взаємодія органів…

Читати далі

Вимоги до подачі матеріалів

Редколегія наукового збірника «Діалог: медіа студії», що видається на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, приймає статті до чергового випуску. Проблематика збірника: соціальні комунікації, зокрема професійні стандарти журналістики, мережеві ЗМІ, теорія та історія…

Читати далі

Інформаційно-розважальний компонент ЗМК

Ольга Гресько, кандидат філологічних наук, доцент кафедри телебачення та радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка У статті проаналізовано феномен трансформації програм серйозного змістового наповнення в розважальний формат на прикладі інформаційних випусків новин на українському телебаченні, телевізійних дебатів…

Читати далі

Специфіка подання новин про Україну під час військових дій на Донбасі у програмі «Воскресное время» з І. Зейналовою (2014 р.)

Аліна Червінчук, аспірант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова Розглянуто основні підходи до пояснення феномену пропаганди. Проаналізовано особливості використання пропагандистських технологій у програмі «Воскресное время» та визначено головні напрями тематичного контенту про Україну. Ключові…

Читати далі

Про «Одеську хатинь» як штучно сакралізований концепт

Світлана Бондар, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова У статті, розглянуто історію і справжню причину появи когнітивного концепту «Одеська Хатинь» в медіапросторі, який був використаний російською пропагандою задля розпалювання ворожнечі. Виявлено його…

Читати далі