Наука

ДІАЛОГ: МЕДІА-СТУДІЇ №22, 2016

(завантажити журнал dialog 22 ) Тараненко О.   Поєднання тенденцій демасифікації та реміфологізації в пропагандистському впливі медіа-дискурсу на аудиторію A Combination of Demassification and Remythologization Trends in

Читати далі »

Вимоги до подачі матеріалів

Редколегія наукового збірника «Діалог: медіа студії», що видається на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, приймає статті до

Читати далі »

Інформаційно-розважальний компонент ЗМК

Ольга Гресько, кандидат філологічних наук, доцент кафедри телебачення та радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка У статті проаналізовано феномен трансформації програм серйозного

Читати далі »

Специфіка подання новин про Україну під час військових дій на Донбасі у програмі «Воскресное время» з І. Зейналовою (2014 р.)

Аліна Червінчук, аспірант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова Розглянуто основні підходи до пояснення феномену пропаганди. Проаналізовано особливості використання

Читати далі »

Про «Одеську хатинь» як штучно сакралізований концепт

Світлана Бондар, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова У статті, розглянуто історію і справжню причину появи когнітивного

Читати далі »

Архітектоніка образу Хрестителя Русі в Службі князю Володимиру

Євген Джиджора, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Одеського національного університету імені І. І. Мечникова У статті досліджено особливості архітектонічного зведення образу святого Володимира у києворуській гімнографії.

Читати далі »

Коммуникационный аспект концепта “кафолическое время” Г. В. Флоровського

Анна Голубицкая, кандидат філософських наук, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова У статті розглядається проблема комунікативної складової

Читати далі »

Соціокультурні уявлення одеських публіцистів про США другої половини ХІХ ст.

Ірина Сидун, кандидат історичних наук, доцент кафедри видавничої справи та редагування Одеського національного університету У статті проаналізовано уявлення громадських діячів Одеси про Сполучені Штати Америки.

Читати далі »

Новини чи піар? Або чи можливо дотримуватися професійних стандартів у мережевих ЗМІ?

Наталія Стеблина, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова У статті досліджується проблема трансформації

Читати далі »

Міжкультурна дифузія та культурна диференціація у фільмах-ремейках

Олег Пархітько, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Національного університету «Одеська юридична академія» У статті здійснено спробу показати, як у фільмах-ремейках реалізуються процеси міжкультурної дифузії та

Читати далі »