Наука

Інформація про особливості аудіокниги у банерній рекламі крамниці аудіокниг AUDIBLE

Калугіна К. В. Популярність читання «вухами» швидко зростає. За кордоном активно рекламують аудіокнигу. У статті розглянуто банерну інтернет-рекламу західного магазину аудіокниг Audible та проаналізовано інформацію,

Читати далі »

Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій

Щербаков Р. М. У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування іміджу закладів сфери громадського харчування. Охарактеризовано особливості комунікативної діяльності як продукту соціально-економічного розвитку сучасного

Читати далі »

Поширення медіаконтенту: нові моделі впорядкування цифрового медійного простору

Афанасьєва (Горська) К. О. Автор досліджує наслідки технологічного розвитку медіа галузі, що проявились у змінах каналів та способів поширення контенту та позначились на процесах формування

Читати далі »

Інформаційна безпека: кросмедійність та інтернет-реалії поточного моменту України

Александров О. В., Оскрого В. Г. У роботі аналізується висвітлення подій періоду «Майдан 2013-2014» в інтернет-просторі України на прикладі кількох відомих інтернет-порталів. Досліджується застосування крос медійних

Читати далі »

Ліберальна інформаційна культура в структурі гуманітарно-політичної парадигми

Мітчук О. А. Досліджується ліберальна інформаційна культура в структурі гуманітарно-політичної парадигми, градація якої полягає в тому, що при аналізі інформаційної культури вона не може обмежувати

Читати далі »

Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа

Зубарєва М. А. У статті розглянуто передумови у формуванні європейського інформаційного суспільства, діючі головні положення щодо реалізації європейської інформаційної політики. Запропоновано напрямки інтеграції моделі європейського

Читати далі »

Современные тенденции во взаимоотношениях государства и СМИ в России и на Украине: общее и отличия

Антонов-Овсеенко А. А. В статье осуществлен анализ современных тенденций во взаимоотношениях государства и СМИ на постсоветском пространстве на примере Украины и России. В качестве выводов

Читати далі »