Професіонали

«Пресрелізм» у місцевій пресі: контекст журналістського матеріалу та особливості сприйняття повідомлень одеських медіа

Наталія Стеблина кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеський національний університет імені І. І. Мечникова email: steblyna@onu.edu.ua У статті

Читати далі »

Авторська журналістика як інструмент міжнародних медіакомунікацій

Ольга Гресько кандидат філологічних наук, доцент кафедри телебачення та радіомовлення Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка У статті проаналізовано явище авторської журналістики як

Читати далі »

Взаємодія органів державної влади і мас-медіа як категорія науки про соціальні комунікації

Петро Вербицький провідний фахівець, Львівський державний університет внутрішніх справ, м. Львів, email: verbytskyjpetro@ukr.net Аналізуються ключові аспекти взаємодії діяльності органів влади і мас-медіа в Україні. Наголошується

Читати далі »

Поєднання тенденцій демасифікації та реміфологізації в пропагандистському впливі медіа-дискурсу на аудиторію

Олена Тараненко канд. філол. наук, доцент, завідувач кафедри журналістики, Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця email: olena_tar@ukr.net У дослідженні представлено аналіз трансформативного поєднання

Читати далі »

Заняття 7. Кореспонденція

Вправа 1. Прочитайте заголовки матеріалів інформаційних агентств та скажіть, на яку тему ви б писали кореспонденцію, а на яку – замітку. При цьому користуйтеся правилом

Читати далі »