Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Випускники ОНУ: як стати успішним та конкурентноспроможним після закінчення університету?

FB_IMG_1539329594320

Студенти Одеського націо­нального університету імені І. І. Меч­никова отримали можливість почути поради тих, хто ще кілька років тому навчалися в стінах цього вишу, а за­раз готові розповісти про свій досвід та необхідні вміння в сучасному до­рослому житті.

До нас з повчальною лекцією завітали випускники Ольга Черченко, Сергій Опанюк та Маго­мед Дончаєв, щоб виявити три найго­ловніші навички для полегшення «по­лювання» за бажаною професією.

Сергій Опанюк: «Навик, який знижує продуктивність, галь­мує роботу й призводить до розчару­вання».

Сергій, закінчивши еко­номіко-правовий факультет, наразі працює адміністратором в «Impact Hub Odessa». Координував такі про­екти як «SOIN School», «EGAP Challenge», «Hub Lab». Вважає, що найзагрозливішою рисою для мо­лодих спеціалістів є перфекціонізм, котрий, на думку спікера, проявляєть­ся в небажанні делегувати, неуваж­ності до людей, акцентуванні уваги на форматі та дрібних шаблонних ре­чах більше, ніж на змісті, ігноруванні очевидного та бажанні йти від від­повідальності. Сергій зізнається, що й сам був заручником прагнення до ідеального, допоки не знайшов спосіб оминути його в подальшій професій­ній діяльності. Випускник поділився кількома порадами стосовно цієї про­блеми: потрібно навчитися виходити за рамки власного комфорту; концен­трувати увагу на найвагоміших речах, розуміючи, що прискіпливе ставлен­ня до формату роботи — марна трата часу; не боятися невдач, адже людсь­кі помилки — невід’ємний складник життя; не чекати ідеальних умов, та найголовніше — не орієнтуватися на тих, хто досяг більшого: «Ви не є ін­шою людиною, ви є ви. Кожен розви­вається відносно самого себе». Також Сергій «розколовся», що академічних знань університет йому не приніс, але натомість навчання в ОНУ дало мож­ливість долучитися до студентської спільноти.

Магомед Дончаєв: «Як не по­ховати свій потенціал та на які на­вички звернути увагу».

Сьогодні Магомед — генераль­ний директор промоутерської компанії «Boom Box Promotions» і помічник голови Всеукраїнської суспільної ор­ганізації «Діаспора чеченського наро­ду». Називає потенціал невід’ємною рисою для досягнення власних цілей. Випускник розповів, кому, на його думку, компанії надають перевагу та яких людей готові розвивати. Саме для Магомеда потенціал — це нестримне бажання та готовність робите все мож­ливе задля того, аби обіймати омріяну посаду. Він окреслює 5 факторів, при­таманних потенціалові: мотивація, допитливість, проникливість, адапта­ція та цілеспрямованість. Вважає, що вірогідність обрання на посаду лю­дини, яка на співбесіді ставить багато різноформатних питань, сягає 90%. Також спікер радить навчитися адапту­ватися до різних умов професійного існування, адже випадки, коли праців­ник матиме змогу поспати всього кіль­ка годин на добу й не зможе втамувати голод за цілий день, трапляються дуже часто. Магомед рекомендує вже на 3-4 курсах навчання серйозно замислю­ватися про те, ким, де та як ви хочете працювати після закінчення універси­тету. Також випускник зізнається, що навчання в ОНУ принесло йому чима­ло корисних зав’язків із людьми, які колись були його однокурсниками, а зараз обіймають поважні посади.

Ольга Черченко: «Що відріз­няє гарного працівника від зручно­го?».

Тільки рік тому вона ви­пустилася з ОНУ, а вже зараз Оль­га — менеджер із розвитку бізнесу в IT-компанії «Soft Seq». Випускниця розповіла про таку важливу навичку, як вміння говорити «ні» керівни­цтву. Вона вважає, що робота, вико­нана працівником якісно та в межах відведеного часу, має право назива­тися успішною. Але існує чимало пе­решкод, яких, на думку Ольги, можна або уникнути, або зовсім позбутися. Часто, особливо в невеликих організа­ціях, той чи інший працівник виконує роботу офіс-менеджера замість того, щоб займатися своїми обов’язками. Саме тому Ольга рекомендує навчи­тися розмовляти зі своїм керівником, адже будь-яку проблему можна вирі­шити саме цим простим шляхом. Вона радить одразу доступно пояснити те, що Ви виконуватиме лише ту роботу, за яку Вам платитимуть гроші, або до­ведеться обговорити деталі щодо до­даткової заробітної плати за перевико­нання норм праці. Саме такий підхід до професійної діяльності випускниця називає найвдалішим і спроможним принести не тільки грошовий дохід, а й можливість рухатися вгору кар’єр­ними сходинками.

До слова, «Enactus» — це між­народна некомерційна організація, що об’єднує студентів, які використову­ють підприємництво для покращення якості життя та життєвих стандартів. До «Enactus ONU» свого часу приєд­налися вищезгадані спікери, колишні студенти, одним з яких є капітан про­екту — Сергій Опанюк.

 

Катерина Голинська

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний