Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
YSL, Ентоні Ваккарелло. Весна-літо 2019

Про що ти думаєш, коли чуєш захоплене: «це Ів Сен Лоран!»? Чи відвідує твою голову, що хвилює візуалізація гострих костюмів, торкається вух уявний дзвін підборів важких «звірячих» чобіт, чи розслабляється душа, захована в сонячному сплетінні, немов прозорий каптан, підхоплений синім на смак бризом? Якщо для тебе перераховане є чужим, можу припустити, що ти не знайомий з модним будинком «Yves Saint Laurent».
«YSL» – це одкровення, це еротика, обрамлені чистотою. І він знову радує нас кричущо безтурботною колекцією весна-літо 2019.

Але для початку все ж варто повернутися до джерел.

У 1961 році Ів Сен-Лоран, перш залишивши фірму «Dior», засновує модний будинок під своїм ім’ям. І це є першою буквою на початку наповненого тисячами фасонів-оборотів речення-життя бренду «YSL».

Сен-Лоран неможливо талановито, оголивши всі свої почуття в кожному стежці на тканинах, в кожній змійці на чоботях, розбурхує уми й «чересла» Парижа, а з ним і всього модного світу. Він надихається модерном, жінкою, Маракешем, високими африканськими зачісками. Практично кожна його ідея шокує — відкриває нові континенти в сприйнятті моди людиною.

«В своей работе модельера я всегда стремлюсь к чистоте линий Матисса, а в одежде это очень сложно. Живопись я открыл для себя ещё в Оране (прим. батьківщина модельєра). Я никогда не учился рисовать и знаю, что рисую неважно, просто я выразителен. Хотя мне хотелось бы быть и художником. Очень люблю Матисса, люблю его яркие тона, четкую линию. Его серия «Марокканки» — великолепна. Но люблю я и других художников: огромные как океан платья Веласкеса, торжественность белизны у Мане, как белизна платья в его картинах «Балкон» и «Портрет Берты Моризо»……»

Ів Сен Лоран в «О себе»

Ів Сен Лоран пропагує свободу і вміло оперує нагим жіночим тілом, не обтяжуючи його пафосом, однак, виблискуючи шиком. Він висловлює любов, а не вульгарність, чого дуже не вистачає сучасності.

На превеликий жаль, життя Сен Лорана згасло у 2008-му році, що потрясло мільйони шанувальників його мистецтва до глибини душі. І, здавалося б, бренд «YSL» мав би втратити колишню міць. Але, благо, подібне не сталося. Нові фарби в життя модного будинку вніс спочатку мастак Еді Сліман, потім нинішній креативний директор бренду принциповий Ентоні Ваккарелло.

«Моим первым желанием было вернуть на подиум чувственность, которой всегда отличались работы месье Сен-Лорана, — розповідає Ваккарелло. — В его моделях всегда читается мужской образ. Например, знаменитый смокинг. Но наряду с ним были еще и прозрачные вещи. Сегодня считается, что если тело женщины закрыто, то она становится мужчиной. Нет! Я уверен, у нее есть полное право выбирать — показывать себя или нет. Женщина не должна оправдываться за то, какая она на самом деле».

Ентоні Ваккарело в інтервью «Elle»

Якщо і є дизайнер, який відноситься з максимальною повагою до спадщини попередника, то це Ентоні Ваккарелло. Його нова робота для «YSL» – суцільний цитатник естетики будинку Сен Лорана 60-х, 70-х і 80-х років минулого століття.
Хвилясті шифонові сукні, мікрошорти, блискучі великі шуби, напівпрозорі блузки, грубі чоботи кольору зміїної шкіри. У колекції весна-літо 2019 серед темної консервативності ледь вловиме читається екзотичний відтінок – головна незамінна родзинка бренду. Дизайнер демонструє одяг на подіумі повному води, на тлі Ейфелевої вежі і білосніжних несправжніх пальм.

Ентоні Ваккарело норовить надовго вписати своє ім’я в модну індустрію.

Також молодий дизайнер твердо збирається дивувати подібно першопрохідникові:

«В следующем году мы готовим грандиозный проект, связанный с современным искусством. Мне хочется, чтобы мы сами определяли правила, а не следовали тем, что были придуманы кем-то еще».

Ентоні Ваккарело в інтервью «Elle»

Бренд «Yves Saint Laurent» – це лід і фарби, що б’ють ключем вздовж довгих подіумів. За його диханням цікаво спостерігати в незалежності від часу існування.
І Великий Кутюр’є Сен Лоран досі живий в кожному стежці на тканинах, в кожній змійці на чоботях…

Кочорба Анна

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Залишити відповідь

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми