кандидат наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.06 – прикладні соціально-комунікаційні технології, доцент
Курси
2 курс, ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю»
- «Фундаментальна підготовка з фаху: теорія реклами та зв’язків з громадськістю»
- «Галузеві реклама та піар: соціальні»
- ВК 1 «Радіореклама»
2 курс
- ОП «Журналістика»
- «Види реклами в сучасному медіапросторі»
3 курс 2 курс, ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю»
- «Етика в рекламі та піарі»
Навчальний посібник
Ковтун Н. О., Федоренко О. Д. «Основи рекламної та PR-комунікації»: навчальний посібник, Черкаси 2024 р. с.), кілька навчально-методичних посібників.
Доцент Ковтун Н.О. Наталія Олексіївна також пройшла у листопаді 2019 року закордонне стажування у Федеральній асоціації громадянських медіа (м. Людвігсхафен, Німеччина) ««BVBM as representative of citizen media interests in Germany. The issue of experience implementation in Ukraine»; із 2018 до 2022 року брала разом із колегами у Міжнародній освітній програмі «Erasmus+KA2 Capasity Building «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» (DESTIN) (номер проєкту 598964-EPP-1-2018-1-UK-EPPKA2-CBHE-JP)»; а також пройшла у 2021 році підвищення кваліфікації за програмою «Journalism Teachers Academy» (від ГО «Український інститут медіа та комунікації» і Deutsche Welle Akademie на тему: «Сучасні методи та інструменти у викладанні журналістики» (23 березня – 8 червня 2021 року). Систематично підвищує рівень професійної майстерності, проходить тренінги та онлайн-курси, упродовж кількох років керує науковим гуртком
Профілі доц. Ковтун Н.О.
Orcid https://orcid.org/0000-0002-1493-1928
Scopus https://www.scopus.com/freelookup/form/author.uri
Google Scholar (Google Академія) https://scholar.google.com.ua/citations?user=Z9dzQtYAAAAJ&hl=ru&authuser=1
Була офіційним опонентом дисертації Шапоренко Валерії Володимирівни «Сучасна українська радіореклама: типологія жанрів та культурологічні особливості», що подана на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.06 – прикладні соціально-комунікаційні технології (Київ, жовтень 2016 року)
Підготувала відгук на автореферат дисертації Костюка Юрія Вікторовича «Регіональне радіомовлення України: становлення, розвиток, перспективи», що подана на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій зі спеціальності 27.00.04 – теорія та історія журналістики (м. Київ, 2015 р.)
Підготувала відгук на автореферат дисертації Дворянин Парасковії Ярославівни «Новини на регіональному телебаченні: українськоцентрична парадигма», що подана на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій зі спеціальності 27.00.04 – теорія та історія журналістики (м. Львів, 2016 р.).
Підготувала відгук на автореферат дисертації Теодорської Людмили Іванівни «Дитяча аудиторія як адресат і посередник у рекламній комунікації», представленої на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.06 – прикладні соціально-комунікаційні технології, (м. Київ, 2018 р.).
Член експертної комісії МОН з метою проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Реклама» зі спеціальності 061 Журналістика за другим магістерським рівнем вищої освіти у Київському національному торговельно-економічному університеті (наказ МОН № 3052-Л від 13.12.2018).
Член експертної комісії МОН акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів із напряму підготовки 6.030301 «Журналістика» (061 Журналістика) в Одеському національному університеті імені І.Мечникова (наказ МОН № 1055-А, 07.06.17, м. Одеса) та Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (Наказ МОН № 154-Л від 13.02.18, м. Миколаїв).
Основні праці
«Рекламний дискурс на радіо в соціокомунікаційному вимірі»: монографія. Черкаси: видавництво Ю. А. Чабаненко, 2013. 280 с.
Бондаренко Т., Ковтун Н. Методи і прийоми журналістської праці. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. Черкаси: вид. відділ Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 2013. 168 с.
Ковтун Н. О., Федоренко О. Д. Основи рекламної та PR-комунікації. Черкаси: навчальний посібник.. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2024.
Бондаренко Т. Г., Ковтун Н. О., Погрібна О. О. Методи роботи з інформацією: науковий і медійний виміри: конспект лекцій. Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.
Ковтун Н. О., Коваль С. В. Основи радіо- та відеопродакшну: навчально-методичний посібник. Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2024
Бондаренко Т. Г., Ковтун Н. О., Надточій О. Л., Федоренко О. Д., Цапок О. М. Виробнича фахова та науково-дослідницька практика: методичні рекомендації для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 061 «Журналістика» денної та заочної форм навчання освітньо-професійної програми «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації». Черкаси, 2024.
Статті у фахових виданнях
2006-2017 рр
Акустичні характеристики сучасного радіодискурсу: інтонаційний аспект. Наукові записки Інституту журналістики. К., 2006. Т. 25. С. 74–81.
Засоби творення та редагування звукової метафори в сучасному радіодискурсі. Наукові записки Інституту журналістики. К., 2007. Т. 27. С. 142–147.
Сучасний радіодискурс: специфіка, структура, рівні. Наукові записки Інституту журналістики. К., 2007. Т. 28. С. 49–58.
Особливості використання числівників у радіорекламі: функціональний та мовнокультурний аспекти. Стиль і текст: науковий збірник / за ред. В. В. Різуна. К., 2008. С. 105–114.
Радіодискурс у системі комунікативних дискурсів. Журналістика : науковий збірник / за ред. Н. М. Сидоренко. К., 2008. Вип. 7 (32). С. 73–84
Становлення радіореклами в системі соціальних комунікацій. Соціальні комунікації сучасного світу : науково-теоретичний збірник / гол. ред. О. М. Холод. – Запоріжжя, 2009. – С. 273–275.
Рекламний радіодискурс як вид комунікативного дискурсу. Теле- та радіожурналістика. Львів, 2010. Вип. 9. Ч. ІІ. С. 219–224.
Ковтун Н. Переваги та недоліки реклами на радіо: практична проекція. Далог: Медіа-студії: збірник наукових праць. відп. ред. О. В. Александров [та ін]. Одеса: Астропринт, 2012. Вип. 14: Реклама та PR у сучасному світі С. 72–81.
Ковтун Н. Прагматична мета рекламного дискурсу на радіо та стратегії й тактики її реалізації: теоретичне осмислення понять. Далог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол. : О. Александров (відп. ред.) [та ін.] Одеса: Астропринт, 2012. Вип. 15. С. 368–378.
Ковтун Н. Стандарти вокального каналу комунікації та технічні параметри радіо в контексті ефективності радіореклами. Теле- та радіожурналістика: збірник наукових праць. Вип. 11. 2012. С. 226–232.
Ковтун Н. Паравербальні та невербальні засоби представлення комунікативного коду в рекламному радіодискурсі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки / відп. за випуск О. О. Селіванова. – Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. 2013. № 7 (260). С.137–144.
Ковтун Н. Колективний характер комуніканта в аспектi технологiї продукування радiореклами. Теле- та радіожурналістика: збірник наукових праць. Вип. 12. 2013. С. 312–218
Kovtun N. О. Advertising discourse on the radio: communicative aspects of research..Rola komunikacji spoÏecznej i mass mediów w integracji europejskiej: Częstochowa-Kijów, 2017. С. 97 – 102
Ковтун Н. О. Літературні подкасти в медіапросторі: тематично-жанрові пріоритети. Держава та регіони. Серія: соціальні комунікації. 1 (53), 2023. С. 71-80.
Kovtun N. O., Shynkarenko Y. V. Specifics of forming freelancer’s self-brand on Upwork and Linkedin. comparative analysis. Обрії друкарства. Науковий журнал. Електронне видання. Обрії друкарства. Науковий журнал. Електронне видання. № 1(15) (2024). Образ, 2024. № 1 (44), С. 110-122.
Ковтун Н. О., Федоренко О. Д. Тематичні вектори зовнішньої соціальної рекламим. Черкаси в умовах воєнного стану: контент-аналітичне дослідження. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 35 (74). № 3. 2024. Частина 2. С. 180-188.
Федоренко О. Д., Ковтун Н. О. Трансформація зовнішнього іміджу Президента України В. Зеленського в умовах пономасштабного вторгнення. Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Том 35 (74) № 2, ч. 2, 2024. С. 270-276.
Ковтун Н. О., Коваль С. В. Типологійні особливості сайтів польського академічного радіомовлення. Образ, 2024. № 1 (44), С. 110-122.