частина 2
Олександра Шоміна, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи
Про мотивацію участі в гуртку та навички, отримані під час роботи в ньому
Приєдналась до гуртка через цікавість у такому форматі роботи, а також я розуміла, що це може мені допомогти в подальшій роботі над курсовою. У процесі діяльності ми отримуємо різні навички, але для мене найкориснішими були: пошук інформації з певної проблеми, аналіз наявної інформації у медіа та публічні виступи. Саме тут ми обмінюємося досвідом та прогресом у наших наукових роботах, ставимо одна одній запитання та аналізуємо тему кожної з учасниць. Звичайно ж, публічно презентуємо зібрану інформацію
Про вплив гуртка на розуміння ролі ЗМІ у формуванні іміджу влади та як він допомагає у підготовці до майбутньої професійної діяльності
Робота у гуртку дала мені зрозуміти, що формування іміджу влади — питання глибоке та доволі цікаве. Скажімо так, раніше я б не так сильно звертала увагу на дрібниці у цій темі. Для мене цей гурток — майданчик, де ми ділось досвідом та корисною інформацію з приводу наших тем. Ми допомагаємо одна одній і можемо звернутися з різними запитаннями до нашого керівника. А для людини, яка вперше в цьому році пише курсову — доволі важливо знати, що ти завжди можеш до когось звернутися.
Про роботу над проєктом
У процесі роботи гуртка я працюю над темою «Державна політика в сфері цифровізації у медіапросторі України». Вона повʼязана з тематикою моєї курсової роботи, що дійсно допомагає у пошуку потрібної інформації. У межах гуртка я вже подавала свої тези на Всеукраїнську науково-практичну конференцію здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Актуальні проблеми сучасності. Молодіжна наука 2024» від КУК та КНУКіМ. Такий формат роботи був для мене надзвичайно цікавим та важливим.
Про практичний досвід, здобутий в межах гуртка
Тут можу повторити про навички, які я точно використовую вже зараз. Знову ж таки, це пошук та аналіз інформації, вміння поставити логічне та цікаве запитання, вміння самій відповідати на поставлені запитання та презентувати свою тему аудиторії. З упевненістю стверджую, що з початком моєї роботи у гуртку я стала більш впевнено почуватись у темі впливу ЗМІ та цифрових технологій.
Анна Осмолович, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи
Про мотивацію участі в гуртку та навички, отримані під час роботи в ньому
Мене мотивувало прагнення глибше зрозуміти механізм медіа, дослідити вплив журналістики на суспільство та навчитися критично аналізувати інформацію. У межах гуртка я маю унікальну можливість вдосконалити аналітичне мислення, майстерність слова та свої можливості як грамотної людини: навчилася правильно та структуровано виокремлювати свою думку з загального контексту, працювати з різними джерелами інформації та швидко і, сподіваюся, якісно вивчати наукові матеріали.
Про вплив гуртка на розуміння ролі ЗМІ у формуванні іміджу влади та як він допомагає у підготовці до майбутньої професійної діяльності
Участь у науковому гуртку змінила моє розуміння ролі ЗМІ у формуванні публічного іміджу влади, показавши, наскільки медіа можуть бути потужним інструментом впливу. ЗМІ не просто відображають реальність, а й активно її формують, створюючи певні наративи, які впливають на сприйняття влади. Гурток є надзвичайно корисним для професійної діяльності. Першочергово — це можливість отримати практичний досвід. І як я згадувала вище, публічні виступи та захист своїх робіт на конференціях є важливим аспектам в нашій професійній підготовці. Варто додати, що гурток дозволяє розвивати особисті якості, які є важливими в професії: комунікабельність, креативність, організованість.
Про роботу над проєктом
Я лише перший рік у гуртку, але вже мала чудову можливість попрацювати над проєктом «Вітчизняний та закордонний досвід підготовки журналістських кадрів у фокусі медіа», який я захистила на конференції. Цей досвід мені дуже сподобався, адже сама тема була для мене надзвичайно цікавою, відкривши нові перспективи щодо підготовки кадрів у журналістиці.
Про практичні кейси, які вдалося отримати під час роботи в межах гуртка
Працюючи винятково над темами, пов’язаними з підготовкою студентів, я мала можливість зануритися у вивчення сучасних освітніх методик, спрямованих на формування медіаграмотності та розвитку професійних компетенцій майбутніх журналістів. Зокрема, я аналізувала інтерактивні підходи, проєктне навчання, професійну практичну підготовку студентів (випускників) та використання цифрових технологій як засобів стимулювання критичного мислення та творчості у студентів. Цей практичний кейс дав мені зрозуміти змогу оцінити вплив інноваційних методик на якість підготовки кадрів у медіа, а також, сподіваюся, формував достатню базу для подальших досліджень у сфері освітніх практик.
Олександра Тер-Григорьян, студентка 3 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи
Про мотивацію участі в гуртку та навички, отримані під час роботи в ньому
Найчастіше головний мій мотиватор — цікавість. І гурток не виняток. Мені подобається шукати та досліджувати щось, тож коли я дізналась про таку можливість, захотіла приєднатися. Для мене вагомим стало вміння виступати. Хоча поговорити я люблю та вмію, але під час роботи в гуртку, на своє здивування, зрозуміла, що саме навичка публічних виступів в мене не дуже розвинена. Тому намагаюся це покращувати, а робота в гуртку дуже допомагає, адже я бачу свої помилки та розумію, на що слід звернути увагу, аби стати кращим оратором.
Про вплив гуртка на розуміння ролі ЗМІ у формуванні іміджу влади та як він допомагає у підготовці до майбутньої професійної діяльності
Певне несвідоме розуміння в мене було, напевно, завжди. Однак, під час роботи в гуртку, я почала занурюватися в цю тему більше, й це розуміння стало більш чітким і свідомим. Так би мовити, стала бачити причинно-наслідкові зв’язки в певних явищах. Участь в гурту — чудова можливість відпрацювати на практиці багато різноманітних навичок. Але головне — це додаткова можливість бути залученим до наукової діяльності. Для журналіста важливо бути розвиненим в багатьох сферах одночасно, тож такий досвід точно матиме позитивний вплив в майбутньому.
Про роботу над проєктом
Із завершених і презентованих — доповідь «Реалізація політики декомунізації: погляд українських журналістів», над якою я працюю в гуртку. З нею я виступала на науковій конференції у листопаді. Та ще кілька виступів на засіданнях гуртка. Але окремо виділю саме листопадову доповідь. По-перше тому, що мені була цікава її тематика. По-друге, досвід виступу на подібній науковій конференції в мене був вперше й це було дуже цікаво.
Наталія Сатанівська,
пресслужба факультету



