Як тренуються водолази ДСНС: екскурсія студентів ФЖРВС

Другокурсників нашого факультету 27 лютого запросили відвідати тренування рятувальників ДСНС. Майбутні журналісти мали змогу ближче ознайомитися з особливостями цієї важливої професії, поставити запитання фахівцям і на власні очі побачити, як рятувальники відпрацьовують практичні навички в екстремальних умовах.

Під час тренування студенти спостерігали за тактичними діями підрозділів, ознайомилися з оснащенням рятувальників і навіть змогли спробувати деяке спорядження. Такі заходи допомагають не лише зрозуміти специфіку роботи ДСНС, а й усвідомити її важливість для суспільства.

Подібні зустрічі дозволяють майбутнім медійникам здобути корисний досвід, адже знання про діяльність рятувальних служб можуть стати в нагоді при висвітленні надзвичайних ситуацій та подій.

Ганна Сігаєва, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи:

До цієї екскурсії я не надто цікавилася специфікою їхньої діяльності й не стежила за їхніми сторінками в соціальних мережах. Однак можливість поспілкуватися наживо виявилася надзвичайно цікавою. Найбільше мені запам’ятався момент інтерв’ю з водолазом-сапером. Він сказав фразу, яка мене вразила: «З людьми морально важко працювати, а з металом набагато легше». Ці слова змусили мене задуматися про психологічні аспекти їхньої роботи. Мене захопила їхня майстерність і витримка. Я поставила багато запитань про моральний стан рятувальників і впевнилася, що вони — справжні професіонали, які з гідністю виконують свою нелегку роботу.

Олександра Трішкіна, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи:

Більш за все мене вразила їх стійкість. Робота рятувальника — справжній труд як для фізичних, так і для моральних сил людини. Це не просто професія, а покликання, яке вимагає надзвичайної витримки, стійкості та готовності до ризику. Коли слухаєш історії з вуст людей, які самі були на тому місці пожежі, загибелі, ракетних ударів. Усвідомлення приходить зовсім по-іншому. Те, що здається нам буденністю — рятувальники приїхали, загасили пожежу, витягли людей — насправді стоїть за неймовірними фізичними та психологічними зусиллями. А головне — вони не мають права на страх чи паніку. Поки інші рятуються, вони йдуть у саме пекло, щоб витягти когось, хто не може врятуватися сам. Це справжній героїзм, який у звичайному житті ми часто не дооцінюємо. 

Дар’я Барісова

пресслужба факультету

Поділитися:
Останні оновлення

Лабораторія кроссмедійних технологій

Лабораторія кросмедійних технологій факультету покликана забезпечити виготовлення, редагування, симбіоз та поширення здобувачами журналістської спеціальності всіх видів кросмедійного контенту: тексту, статичного зображення, аудіовізуального продукту, комбінованих форм тощо. Синергетичний ефект у цьому процесі досягається шляхом інтенсивного використання технічного арсеналу лабораторії, професійного програмного забезпечення та спеціалізованих онлайнових ресурсів. Уся діяльність лабораторії кросмедійних технологій, як у межах викладання

Читати далі >

Mechnykov Start Fest 2025

20 вересня в Ботанічному саду Одеського національного університету імені І. І. Мечникова відбувся щорічний фестиваль для першокурсників – «Мечников Старт Фест 2025».Подія створена для того, щоб познайомити новачків із духом університетського життя, допомогти знайти однодумців та відчути себе частиною великої університетської за спільноти.

Читати далі >

Студентка факультету проходить академічну мобільність у Берліні

Анна Голоденко приїхала у Freie Universität Berlin (Вільний Унаверситет Берліну) у кінці вересня. Перші дні були присвячені ознайомленню з університетом, а також екскурсії по кампусу окремо для кожного факультету. «Люди тут дуже привітні, дружелюбні та завжди готові допомогти», — ділиться Анна.

Читати далі >

Студентка факультету проходить академічну мобільність в Італії

Аліна Оганезова проходить академічну мобільність в Університеті Месіни у межах програми Erasmus+. Протягом двох місяців, давчина отримує новий досвід і знання за своєю спеціальністю одразу у двох різних університетах, так як система освіти в Італії відрізняється від нашої. Також студентка вивчає одночасно три мови: англійську, французьку та італійську. При чому останню тільки почала пізнавати.

Читати далі >