#Ми_читаємо: літературний гід майбутнього медійника

Продовжуємо знайомити вас із літературою, яка стане в пригоді під час навчання як студентам спеціальності «Журналістика», так і студентам спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю».

«Помилкаріум. Моя українська правильна та вишукана». Юлія Дворецька.

Знання рідної мови на бездоганному рівні є одним із ключових факторів якісної роботи медійника. У своїй книзі Юлія Дворецька пропонує добірку найпоширеніших мовних помилок, з якими стикаються фахівці під час професійної діяльності. Авторка також ділиться цінними рекомендаціями, спираючись на свій 15-річний досвід роботи редакторкою.

Книга стане в пригоді всім медійникам, зокрема тим, хто хоче вдосконалити рівень знань з дисципліни «Професійна мовна підготовка».

«Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодували стоячи». Роман Кушнір.

Для медійника вміння говорити та висловлювати думки чітко та впевнено є одним із ключових елементів професійного успіху. Видання Романа Кушніра «Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодували стоячи» містить у собі чимало вправ, які допоможуть зробити мову більш впевненою та милозвучною. У книзі докладно описані ключові аспекти майстерності публічних виступів, а також практики, що сприяють постійному зростанню та вдосконаленню мистецтва ораторства.

Особливо корисною ця книга стане для тих, хто бажає поглибити свої знання з дисциплін «Публічні комунікації» та «Дикторська майстерніть».

«Міфи про PR». Річ Лі.

Річ Лі у своїй книзі «Міфи про PR» пропонує свіжий і нестандартний погляд на сферу зв’язків із громадськістю та медіаіндустрію. Він детально й доступно пояснює, як уникнути помилок у роботі з PR-контентом, ефективно використовувати інформаційні потоки і перетворити їх на інструмент комерційного успіху. Видання показує, як розвинути стратегічне мислення, яке виділить медійника-рекламіста серед інших фахівців. Крім того, автор розвінчує поширені стереотипи, які впливають на наше сприйняття інформаційного середовища. 

Ця книга стане корисним путівником як для тих, хто хоче розібратися в сучасних комунікаціях, так і для тих, хто бажає закріпити знання з дисциплін «Жанрологія реклами і зв’язків з громадськістю», «Рекламний креатив» та «Рекламна майстерніть».

Ангеліна Годулян, пресслужба факультету

Поділитися:
Останні оновлення

Вбивство за кодом ДНК

Голокост вважається однією з найбільших трагедій людства – це час, коли євреям було заборонено жити. Розмовляючи про цей геноцид, одразу в пам’яті лунає згадка про місце, де лише за два дні втратили близько 34 тисяч осіб – Бабин Яр. Після деокупації України від німецьких військ, радянська влада все ще старалася замовчувати події того часу,

Читати далі >

Мрія, що стала покликанням

У той час, коли більшість дітей захоплювалися іграми чи комп’ютерами, його увагу привертали історії про мужність і самопожертву. Денис Кущіз дитинства мріяв бути рятувальником. Тепер дитяча мрія перетворилася на щоденну роботу — відповідальну, небезпечну й нині дуже затребувану. Денис працює в аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення на посаді сапера відділення піротехнічних робіт. Заочно опановує спеціальність

Читати далі >

«РЕБЕЛІЯ» – УКРАЇНСЬКИЙ БРОДВЕЙ

Ребелія [1991] – новий TikTok феномен, який захоплює українські чарти. Вистава про найдорожче – нашу незалежність. Історія про тернистий шлях української інтелігенції другої половини XX ст. (шістдесятників та дисидентів) від МУР. Шостого жовтня 2025 року група завітала до Одеси. МУР – творче об’єднання, засноване молодим режисером Олександром Хоменком у 2022 році. Спочатку їх навчально-історичні

Читати далі >

Залишити придатну до життя планету – наш обов’язок

Всесвітній день вегана, який щороку відзначають 1 листопада, – стає чудовою нагодою замислитися, яку «ціну» ми сплачуємо, споживаючи продукти тваринного походження. Анна, веганка, екоактивістка та представниця Instagram-проєкту «The Only One Planet», ділиться своєю історією. Вона пояснює, чому важливо розрізняти факти від «фантазій», спростовує поширені міфи й ділиться практичними порадами – як почати змінюватися і

Читати далі >