Продовжуємо знайомити вас із літературою, яка стане в пригоді під час навчання як студентам спеціальності «Журналістика», так і студентам спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю».
«Помилкаріум. Моя українська правильна та вишукана». Юлія Дворецька.
Знання рідної мови на бездоганному рівні є одним із ключових факторів якісної роботи медійника. У своїй книзі Юлія Дворецька пропонує добірку найпоширеніших мовних помилок, з якими стикаються фахівці під час професійної діяльності. Авторка також ділиться цінними рекомендаціями, спираючись на свій 15-річний досвід роботи редакторкою.
Книга стане в пригоді всім медійникам, зокрема тим, хто хоче вдосконалити рівень знань з дисципліни «Професійна мовна підготовка».
«Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодували стоячи». Роман Кушнір.
Для медійника вміння говорити та висловлювати думки чітко та впевнено є одним із ключових елементів професійного успіху. Видання Романа Кушніра «Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодували стоячи» містить у собі чимало вправ, які допоможуть зробити мову більш впевненою та милозвучною. У книзі докладно описані ключові аспекти майстерності публічних виступів, а також практики, що сприяють постійному зростанню та вдосконаленню мистецтва ораторства.
Особливо корисною ця книга стане для тих, хто бажає поглибити свої знання з дисциплін «Публічні комунікації» та «Дикторська майстерніть».
«Міфи про PR». Річ Лі.
Річ Лі у своїй книзі «Міфи про PR» пропонує свіжий і нестандартний погляд на сферу зв’язків із громадськістю та медіаіндустрію. Він детально й доступно пояснює, як уникнути помилок у роботі з PR-контентом, ефективно використовувати інформаційні потоки і перетворити їх на інструмент комерційного успіху. Видання показує, як розвинути стратегічне мислення, яке виділить медійника-рекламіста серед інших фахівців. Крім того, автор розвінчує поширені стереотипи, які впливають на наше сприйняття інформаційного середовища.
Ця книга стане корисним путівником як для тих, хто хоче розібратися в сучасних комунікаціях, так і для тих, хто бажає закріпити знання з дисциплін «Жанрологія реклами і зв’язків з громадськістю», «Рекламний креатив» та «Рекламна майстерніть».
Ангеліна Годулян, пресслужба факультету



