Студенти-медійники 2 курсу отримують навички не лише про світ журналістики, а й також опановують рекламу та піар. Ми взяли коментарі у викладачки вибіркової дисципліни «Корпоративна реклама та піар» професорки Людмили Володимирівни Чернявської та здобувачів.
Мета курсу «Корпоративна реклама та піар»:
Метою курсу є вивчення корпоративних комунікацій, які стали одним із трендів соціально відповідального бізнесу. Тож ми вивчаємо теоретичні та прикладні аспекти технологій внутрішніх корпоративних зв’язків з громадськістю та специфіку комунікаційної взаємодії бізнес-структур із стейкхолдерами.
Навички які опановують студенти:
У межах навчального курсу розглядаються питання корпоративних комунікацій і становлення корпоративної культури, особливості створення внутрішніх медіа та організаційної мережі компанії, взаємодія журналістики, реклами та PR у корпоративному середовищі, а також принципи соціальної відповідальності бізнесу.
Методи роботи при викладанні дисципліни:
Долучаються різнім методи роботи, такі як: використання технологій дистанційного навчання, бесіда, пояснення, розбір кейсів, ігрові технології.
Своїми враженнями поділилися здобувачі цієї дисципліни.
Максим Гладишевський
Що нового ви дізнаєтесь на парах?
Звісно, що нове для мене, це сам сенс реклами та піару у широкому розумінні. Є декілька видів та прийомів, які раніше для мене були невідомими. Взагалі розуміння цих термінів для мене нове, тому що все життя я уявляв одне, а на ділі все трохи інакше і глибше.
Що вам подобається в цій дисципліні?
Мені подобається підхід у навчанні. Цікаві інтерактиви, тести та пояснення з боку викладачки. Загалом, атмосфера під час навчання дуже комфортна. Мені цікаво проходити тести та бути на позитиві весь процес, а головне, я дійсно дізнаюсь щось нове.
Анна Осмолович
Що нового ви дізнаєтесь на парах?
Під час вивчення дисципліни «Корпоративна реклама та піар» я отримую комплексне уявлення про те, як будуються комунікаційні стратегії на корпоративному рівні. Зокрема, я дізналася, що реклама і піар — це не тільки інструменти просування, а передусім засоби формування довготривалих відносин із різними цільовими аудиторіями. Вперше глибше познайомилася з поняттями репутаційного менеджменту, корпоративної соціальної відповідальності, кризового PR та внутрішньої комунікації в компанії. Особливо важливим для мене стало розуміння того, як стратегічно плануються комунікаційні кампанії, як формулюються ключові повідомлення і як вимірюється ефективність реклами та PR-активностей. Також я навчилася аналізувати кейси реальних компаній, що допомогло мені побачити практичне застосування теоретичних знань.
Що вам подобається в цій дисципліні?
Особисто мені подобається, що під час вивчення дисципліни «Корпоративна реклама та PR» ми не обмежуємося теорією, а багато працюємо з реальними прикладами. Найцікавіше для мене — проходити різноманітні тематичні тести й аналізувати кейси відомих компаній, розбираючи, які рішення привели їх до успіху. Це допомагає краще зрозуміти практичні аспекти роботи в сфері реклами та PR.
Дар’я Барісова, пресслужба факультету



