Тематика практичних занять
завантажити методичні вказівки “інтернет”
Заняття 1. Історія виникнення мережі.
- Виникнення ARPANET, її призначення. Принципи роботи ARPANET.
- Академічний період розвитку інтернету (від перших вузлів ARPANET до пошуків єдиного стандартизованого протоколу)
- Основні принципи роботи WWW. Url, http, html.
- Copyright та copyleft. Позиція «Майкрософт» щодо copyleft. Лист до хобістів Б. Гейтса.
- Культура хакерів (за М. Кастельсом).
- Перші віртуальні спільноти та принципи їх роботи. Нова економіка в мережі.
Література
- Бернерс-Лі Т., Фічетті М. Заснування павутини. З чого почалася і до чого прийде Всесвітня мережа. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2007. – 207 с.
- Калмыков А., Коханова Л. Интернет-журналистика: Учеб. Пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Жуналистика». – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 383 с.
- Кастельз М. Інтернет-галактика. Міркування щодо Інтернету, бізнесу та суспільства. Пер. з англ. – К.: «Видавництво «Ваклер» у формі ТОВ, 2007. – 204 с.
Заняття 2. Інтерактивність та аудиторія інтернету.
- Інтерактивність як збагачення комунікації, мережі. Інтерактивність та інтеркреативність
- Типи та характеристики інтерактивності.
- Використання інтерактивності у журналістиці.
- Аудиторія інтернету та її особливості.
Література
- Бернерс-Лі Т. Заснування Павутини: З чого починалася і до чого прийде Всесвітня мережа. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2007. – Розділ 12
- Журналистика и конвергенция: почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / под ред. А.Г. Качкаевой. – М.:, 2010. – 200 с. (42-46)
- Крейг Р. Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2007. Розділ 1. Аудиторія інтернет-ЗМІ. Розділ 2. Інтерактивність.
- Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика : навч. посіб. / Борис Володимирович Потятиник. – Львів : ПАІС, 2010. 67-80
- Spurgeon Christina Advertising and New Media. – London, New York: Routledge, 2008. Pages 4-11
Заняття 3. Гіпертекстуальність та мультимедійність як особливості мережі.
- Що таке гіпертекстуальність?
- Як гіпертекстуальність змінює сучасну культуру?
- Призначення гіпертекстуальності у журналістиці.
- Посилання у мережевоми тексті. Правила оформлення гіперпосилань.
- Мультимедійність та конвергенція. Види конвергенції. Моделі читання мультимедійного продукту.
- Призначення мультимедіа у журналістському тексті. Приклади використання мультимедіа у ЗМІ.
Література:
- Бернерс-Лі Т. Заснування Павутини: З чого починалася і до чого прийде Всесвітня мережа. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2007. – Розділ 10
- Журналистика и конвергенция: почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / под ред. А.Г. Качкаевой. – М.:, 2010. – 200 с. – Раздел 1. Что такое мультимедиа?
- Крейг Р. Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ. -К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2007. – Розділ 1. Аудиторія інтернет-ЗМІ; розділ 7. Заголовки та посилання; розділ 12. Мультимедіа в інтернет-журналістиці.
- Стівенс М. Виробництво новин: телебачення, радіо, інтернет. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2008. – Розділ 18.
Заняття 4. Підготовка мережевих текстів. Робота журналіста та редактора
- Особливості роботи мультимедіа редакції. Три процеси виробничого ланцюга ЗМІ у традиційній та мультимедіа редакції.
- Стадії мультимедіатизації. Досвід Першого національного телеканалу.
- Робота інтернет-журналіста (пошук теми, збір інформації)
- Особливості роботи інтернет-редактора.
- Перепрофілювання журналістського матеріалу
Література:
- Журналистика и конвергенция: почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / под ред. А.Г. Качкаевой. – М.:, 2010. – 200 с. – Раздел 1. Что такое мультимедиа?
- Крейг Р. Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ. -К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2007. – Розділ 2. Написання матеріалу; розділ 7. Заголовки та посилання; розділ 12. Мультимедіа в інтернет-журналістиці.
- Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика : навч. посіб. / Борис Володимирович Потятиник. – Львів : ПАІС, 2010. 67-80
- Стівенс М. Виробництво новин: телебачення, радіо, інтернет. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2008. – Розділ 18.
- Яким буде суспільне мовлення в Україні – із доповіді Зураба Аласанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lvivmediaforum.com/news/yakym-bude-suspilne-movlennya-v-ukrajini-iz-dopovidi-zuraba-alasaniji/
- Як створити якісне регіональне онлайн-видання? Специфіка українського телеринку, – майстер-клас Зураба Аласанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journalism.ucu.edu.ua/video/3390/
Заняття 5. Використання фотоматеріалів у мережевих текстах
- Вимоги до фотографій. Фотографія у мистецтві та у журналістиці.
- Які відомі вам фотожанри використовують в інтернеті найчастіше (наведіть приклади)?
- Поради до композиції фото від відомих фотографів. Силова лінія фотографії.
- Ракурс, наповнення фотографії, формат фотографії.
- Редагування фотографій та правила розміщення фотографій на сайті.
- Використання фотографій з мережі інтернет традиційними ЗМІ.
- Фотографії від громадських журналістів. Перевірка інформації.
- Слайд-шоу та його використання у мережевих ЗМІ (досвід Los Angeles Times)
Література:
- Посібник з верифікації / під ред. К. Сільвермана [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://verificationhandbook.com/downloads/verification.handbook_ua.pdf
- Cтеблина Н. Етика у сфері соціальних комунікацій. – Львів: Паіс, 2014. – Розділ «Фото та відеоматеріали: як досягти точності та виправдати довіру аудиторії.
- Харроуэр Т. Настольная книга газетного дизайнера. – Воронеж, Комсомольская правда, 1999. Раздел 4.
- Як зробити ваші фото кращими: чи відомі вам ці прості правила? [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.happymisto.od.ua/journalism/prostie-sekrety-xoroshej-fotografii
- Malboro Marine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=U1hnlBuJZVY
Заняття 6. Використання відеоматеріалів у мережевих текстах
- Проаналізуйте найпопулярніші ролики в youtube. Чи відповідають вони вимогам до професійного відео (використання зуму, врахування руху в кадрі, композиції кадру та ін.)
- Оцініть монтаж будь-якого трейлера до фільму.
- Проаналізуйте сюжет будь-якого одеського телеканалу, знайдіть там структурні елементи (синхрон, стенд ап, інтершум та ін.) та оцініть їх використання.
- Зверніть увагу на композицію сюжетів на Громадському ТБ. Які структурні елементи використовують автори? Як ви оцінюєте подібну роботу?
- Створіть власний ролик чи слайд-шоу для мережі на тему: перший місяць навчання на факультеті журналістики чи на будь-яку іншу тему.
Література
- Стівенс М. Виробництво новин: телебачення, радіо, інтернет. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2008. – Розділ 18.
- Cтеблина Н. Етика у сфері соціальних комунікацій. – Львів: Паіс, 2014. – Розділ «Фото та відеоматеріали: як досягти точності та виправдати довіру аудиторії.
- Посібник з верифікації / під ред. К. Сільвермана [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://verificationhandbook.com/downloads/verification.handbook_ua.pdf
- Князев А. Основы тележурналистики и телерепортажа. Бишкек, КРСУ – 2001. – Глава 4.
Заняття 7. Класифікації сайтів.
- Офіційні та неофіційні сайти.
- Сайти державних органів: специфіка наповнення.
- Типологія сайтів за О. Калмиковим та Л. Кохановою.
- Статичні та динамічні сайти
- Сайти ЗМІ та вимоги до них (за М. Чабаненко). Інші класифікації сайтів ЗМІ
Література
- Калмиков А. А., Коханова Л. Интернет-журналистика. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.
- Чабаненко М. Інтернет-ЗМІ як складова частина системи засобів масової інформації України : Монографія / М. В. Чабаненко. – Запоріжжя : ЗНУ, 2011.
- Гусак О. Ідентифікаційні ознаки інтернет-ЗМІ // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского Серия «Филология. Социальные коммуникации» Том 26 (65). № 3 – С. 13-17.
- Статичні чи динамічні сайти: що обрати? // http://webstudio2u.net/ua/design-web/391-static-or-dynamic.html
- Закон України про доступ до публічної інформації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2939-17
Заняття 8. Інтернет-форуми як джерело інформації.
- Виникнення форумів та їх роль в історії інтернету. Юзнет.
- Особливості спілкування на інтернет-форумах. Особливості спілкування в мережі інтернет.
- Тролінг та тролі. Роль модератора сайту. Замовний тролінг.
- Самоорганізація читачів форуму. Фофудья.
- Форум як джерело інформації для журналіста. Види форумів.
- Які способи перевірки інформації із форумів, пабліків використовують сучасні журналісти? (на основі інтерв’ю студентів із журналістів або ж на основі моніторингу місцевих сайтів новин)
Література
- Брати Капранови. Моральний кодекс інтернет-дописувача або Правила особистої інформаційної гігієни [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.pravda.com.ua/columns/2011/03/30/6067046/
- Фофудья (интернет-мем) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D1%84%D1%83%D0%B4%D1%8C%D1%8F_(%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BC%D0%B5%D0%BC)
- Виноградова Т. Ю. Специфика общения в интернете // Русская и сопоставительная филология: Лингвокультурологический аспект. – Казань, 2004. – С. 63-67
- Виды форумов, их плюсы и минусы [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dimox.name/vidy-forumov-ix-plyusy-i-minusy/
- Довженко О. Коли в інтернеті хтось неправий [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/ethics/standards/koli_v_interneti_khtos_nepraviy/
- Полянская А., Кривов А., Ломко И. Виртуальное око старшего брата [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vestnik.com/issues/2003/0430/win/polyanskaya_krivov_lomko.htm
- Калмиков А. А., Коханова Л. Интернет-журналистика. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.
- Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика : навч. посіб. / Борис Володимирович Потятиник. – Львів : ПАІС, 2010.
- Игра троллей. Как работает фабрика путинской пропаганды в Санкт-Петербурге [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://focus.ua/world/335899/
Заняття 9. Блоги.
- Визначення терміну блог. Блог та споріднені жанри. Перші блогери. Родові жанри блогів.
- Блоги та традиційні ЗМІ. Чи є блогерство журналістикою?
- Перевірка інформації, взятої з блогів. Блогери та порушення авторського права. Довіра до блогів.
- Блогер як громадянський журналіст. Переваги та недоліки блогів.
- Чи може журналіст бути блогером?
Література:
- Колодницька С. І все ж таки: чи є блогери журналістами? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/mediaosvita/i_vse_zh_taki_chi_blogeri_e_zhurnalistami/
- Потятиник Б. Інтернет-журналістика : навч. посіб. / Борис Володимирович Потятиник. – Львів : ПАІС, 2010.
- Медиа – в массы! [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.computerra.ru/think/261120/
- БЛОГИ КАК ГЛАВНАЯ АЛЬТЕРНАТИВА СМИ В XXI ВЕКЕ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: HTTP://SMI2.RU/BLOG/43114570928/BLOGI-KAK-GLAVNAYA-ALTERNATIVA-SMI-V-XXI-VEKE
- Довіра до політичних блогерів зростає, до журналістів – падає (дослідження) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.happymisto.od.ua/journalism/top-blogery-ukrajiny
- Правила для социальных сетей [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bbc.co.uk/academy/russian/standards/using-social-media/article/art20130702112134639
- Carolyn R. Miller and Dawn Shepherd Blogging as Social Action: A Genre Analysis of the Weblog [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conservancy.umn.edu/bitstream/handle/11299/172818/Miller_Blogging%20as%20Social%20Action.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Заняття 10. Соціальні мережі.
- Виникнення соціальних мереж. Соціальні мережі, блоги та форуми: спільне та відмінне.
- Соціальні мережі як складова «цифрової демократії»
- Соціальні мережі та проблеми приватності.
- Аудиторія соціальних мереж. Специфіка аудиторії «FB», «Вконтакте», «Одноклассники», «Твіттер» та інших соціальних мереж.
- Вплив соціальних мереж на журналістику. Чи здатні соціальні мережі замінити журналістику?
- Персоналізація новин у соціальних мережах
Література
- Bruno N. TWEET FIRST, VERIFY LATER? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/sites/default/files/Tweet%20first%20%2C%20verify%20later%20How%20real-time%20information%20is%20changing%20the%20coverage%20of%20worldwide%20crisis%20events.pdf
- Медіааналітик Нік Гоуінг дійшов висновку, що соціальні медіа роблять можновладців вразливішими [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/research/mediaanalitik_nik_gouing_diyshov_visnovku_scho_sotsialni_media_roblyat_mozhnovladtsiv_vrazlivishimi/
- Лопушинський А. ЕЛЕКТРОННА ДЕМОКРАТІЯ: УКРАЇНА «ЗА» ЧИ «ПРОТИ»? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://el-zbirn-du.at.ua/2013_2/5.pdf
- Правда про твітер, фейсбук і арабські революції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/mediaosvita/pravda_pro_tviter_feysbuk_i_arabski_revolyutsii/
- Майкл Бініон: «Facebook не пояснить, як допомогти бідним людям чи гарантувати економічне зростання» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/maykl_binion_facebook_ne_poyasnit_yak_dopomogti_bidnim_lyudyam_chi_garantuvati_ekonomichne_zrostannya/
- Келлер Дж. Фотожурналістика VS соціальні медіа [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/fotozhurnalistika_vs_sotsialni_media/
- Снопченко Д. Безпека в соціальних мережах – етика поведінки в інтернеті [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/ethics/standards/bezpeka_v_sotsialnikh_merezhakh_etika_povedinki_v_interneti
Заняття 11. Вікі-технології.
- Що таке «вікі» та «вікі-технології». Чим «вікі»-сайт відрізняється від звичайного?
- Особливості наповнення вікіпедії. Які статті потрапляють у «кандидати на вилучення» та чому?
- Політика вікіпедії. Вікікет.
- Вандалізм у вікіпедії.
- Погляди на використання вікіпедії у журналістських матеріалах.
- Вікілікс: за і проти.
Література:
- Ассанж Дж. Вашингтон vs человечество [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ruspioner.ru/cool/m/single/2266
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ WIKI У КОНТЕКСТІ СТАНДАРТУ WEB 2.0 НАВЧАННЯ 2.0 ЯК ІНСТРУМЕНТУ СПІВПРАЦІ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/taltek/wiki-web-20
- Вікіпедія: Етикет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%95%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%82
- Вікіпедія: Чим не є Вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%A7%D0%B8%D0%BC_%D0%BD%D0%B5_%D1%94_%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F
- Вікіпедія: Нейтральна точка зору [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%9D%D0%B5%D0%B9%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0_%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%83
- Вікіпедія: Авторитетні джерела [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0
- Вікіпедія: Жодних оригінальних досліджень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%96%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%8C
- Вікіпедія: Перевірність [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%80%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C
- Шмідт Е., Джаред К. Новий цифровий світ. – Львів: Літопис, 361 с.
Заняття 12. Історія мережевих ЗМІ.
- Інтернет як засіб інформації та засіб масової інформації.
- Зміни у традиційних ЗМІ під впливом інтернету.
- Перші ЗМІ в інтернеті (дошки оголошень, створення перших віртуальних спільнот, інтернет-огляди)
- Виникнення перших сайтів новин та авторських проектів.
- Поява перших інтернет-видань. Епоха web 1.0. Крах доткомів.
- Епоха web 2.0.
- Епоха нових медіа. Ознаки нових медіа. Майбутнє ЗМІ та інтернету.
Література:
- Штромайєр Г. Політика і мас-медіа. – К. : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2008.
- Калмиков А. А., Коханова Л. Интернет-журналистика. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.
- Чабаненко М. Інтернет-ЗМІ як складова частина системи засобів масової інформації України : Монографія / М. В. Чабаненко. – Запоріжжя : ЗНУ, 2011.
- О’Рейлі Т. ЩО ТАКЕ ВЕБ 2.0 // http://bookscafe.net/read/o_reyli_tim-scho_take_veb_2_0-238445.html#p1
- Шмідт Е., Коен Дж. Майбутнє ідентичності, громадянства та журналістики // Шмідт Е., Коен Дж. Новий цифровий світ. – Л.: Літопис, 2015
- van Dijk Jan The Network Society. Social Aspects of New Media. – London : SAGE Publications, 2006.
Заняття 13. Розробка сайту ЗМІ.
- Особливості мережі інтернет, які потрібно враховувати під час створення, розробки та підтримання роботи сайту.
- Етапи створення сайту (вибір хостінга та доменного імені)
- Інформаційна архітектура сайту.
- Поради щодо покращення сайтів «Чорноморських новин» та «Вечерней Одессы».
- Розміщення публікацій (досвід «Радіо Свобода»)
- Просування сайту: pull-канал та push-канал.
Література
- Штромайєр Г. Політика і мас-медіа. – К. : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2008.
- Калмиков А. А., Коханова Л. Интернет-журналистика. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.
- Проектируем информационную архитектуру для e-commerce. Часть 1 // http://habrahabr.ru/company/astoundcommerce/blog/239849/
- Журналистика и конвергенция: почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / под ред. А.Г. Качкаевой. – М.:, 2010. – 200 с.
Заняття 14. Контроль відвідуваності сайту. Web-аналітика. Юзабіліті сайту. Основи веб-дизайну.
- Юзабіліті. Як вимірюється юзабіліті?
- Фактори, від яких залежить популярність сайту (якість, дизайн, аудиторія).
- Web-аналітика. Основні звіти Web-аналітики.
- Інформаційний та презентаційний дизайн.
- Дизайн першої сторінки: найбільш розповсюджені помилки
- Навігація. Розробка структури сайту.
- Доступ для відвідувачів з особливими потребами
Література
- Нильсен Я. Веб-дизайн: книга Я. Нильсена. – СПб: Символ-Плюс, 2003.
- Алашкин П. Все о рекламе и продвижении в интернете. – М.: Альпина Бизнес Букс. – 2009. – С. 151-154.
- Айзенберг Б, Айзерберг Дж. Ключевые принципы повышения конверсии веб-сайта. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2011. – Глава 5. Оптимизация
- Лебедев А. Ководство. – М. : Изд-во Студии Артемия Лебедева, 2009.
- Нильсен Я. Веб-дизайн: книга Я. Нильсена. – СПб: Символ-Плюс, 2003.
- 10 принципов эффективного веб-дизайна // http://habrahabr.ru/post/31408/
Заняття 15. Особливості реклами у нових медіа.
- Чим відрізняється традиційна та мережева реклама? Назвіть переваги інтернету для проведення рекламної кампанії.
- Які особливості мережі потрібно враховувати під час розробки рекламної кампанії.
- Модель інтернет-реклами (Роджерс, Торсон)
- Концепція довгого хвоста.
- Найпопулярніші формати реклами у мережі.
- Обговорення проектів unicef tap project, Thank You Mom – P&G Commercial, RED BULL: STRATOS, OLD SPICE: THE MAN YOUR MAN COULD SMELL LIKE, DOVE: CAMPAIGN FOR REAL BEAUTY, Under Armour
Література:
- Spurgeon Ch. Advertising and New Media. – London and New York : Routledge, 2008.
- van Dijk Jan A.G.M.The Network Society. Social Aspects of New Media. – Second edition. – London : SAGE Publications, 2006.
- Anderson, Chris. “The Long Tail” Wired, 2004.
- Зражевська Н. І. Нові медіа і нові форми комунікації в медіа культурі // Актуальні питання масової комунікації. Випуск 14. 2013 рік. – С. 70-75
- Графический дизайн и рекламное предложение // Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне. – Харьков: Гуманитарный центр, 2011. – С. 155-169.
- Интернет-реклама [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://adindustry.ru/internet-advertising
Заняття 16. Банерна реклама.
- Головна мета банерної реклами.
- Формати і види рекламних банерів (аналіз прикладів, знайдених у мережі).
- Ефективність банерної реклами. Вимірювання ефективності.
- Розміщення банерів. Вибір рекламного майданчика. Мережі банерів.
- Специфіка сприйняття банерів (аналіз сприйняття банерів)
Література:
- Петюшкин А. Основы баннерной рекламы. – СПб.: БХВ-Питер, 202.
- Алашкин П. Все о рекламе и продвижении в интернете. – М.: Альпина Бизнес Букс. – 2009. – С. 151-154.
- Баннерная реклама [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cy-pr.com/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0/
Заняття 17. Контекстна та пошукова реклама.
- Ефективність контекстної реклами. Переваги та недоліки.
- Контекстна реклама та таргетінг. Що впливає на ефективність у пошуковиках?
- Добір ключових слів.
- Аналіз прикладів контекстної реклами.
- Пошукова оптимізація сайту.
Література:
- Spurgeon Ch. Advertising and New Media. – London and New York : Routledge, 2008.
- Доверительный маркетинг. Сет Годин и его революционный взгляд на рекламу [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.mindcapital.ru/article/DOVERITELNYIMARKETINGSETGODIN/
- Бабаев А. Контекстная реклама. – СПб.: Питер, 2011
- Яковлев А. Контекстная реклама. Основы. Секреты. Трюки. – Спб.: БХВ-Петербург, 2012.
- Алашкин П. Все о рекламе и продвижении в интернете. – М.: Альпина Бизнес Букс. – 2009. – С. 151-154.
- Вся правда о контекстной рекламе. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.seonews.ru/books/vsya-pravda-o-kontekstnoy-reklame/
Заняття 18. Мобільна реклама та мобільний сайт.
- Найбільш ефективні види мобільної реклами
- Поради щодо створення мобільних смс.
- Специфіка створення мобільних додатків
- Особливості ринку мобільної реклами
- Переваги та недоліки мобільної реклами
- Аналіз мобільної реклами
Література
- Spurgeon Ch. Advertising and New Media. – London and New York : Routledge, 2008.
- Все будет мобайл: обзор рынка мобильной рекламы рунета [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://habrahabr.ru/company/advertone_ru/blog/221439/
3. СМС-маркетинг [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.epochta.com.ua/products/sms/sms-marketing.php