Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Чи існує кіно без бюджету?

Якщо ти фільммейкер-початківець або дуже зацікавлений темою кіно, то маєш знати, що в Арт-центрі ім. Віри Холодної відбулася панельна дискусія на тему: «Як зняти кіно без бюджету». Зараз український кінематограф переживає новий етап свого відродження. Певною мірою в нашій країні гальмується прогрес цієї сфери, оскільки виділяється замало коштів для створення якісного контенту.

Однак молоді режисери не падають духом і чіпляються за будь-яку можливість зняти кіно. Візьмемо до уваги зовсім новий фільм «П’ята терапія». Нещодавно він з’явився у прокаті тільки завдяки спільній роботі знімальної команди. Як розповів український режисер Олексій Кононенко, кінострічка не отримала коштів з державного бюджету на зйомки, тому довелося самостійно шукати апаратну й матеріальну підтримку зі сторони родичів, друзів та сайту стартаперів. Інтернет-джерела повідомляють, що бюджет фільму складає 30 тис. доларів, але насправді ця сума в гривнях. Кожна локація за мінімум витрат, економили на чому могли. Навіть за таких умов фільм «П’ята терапія» побачив світ і він став переможцем конкурсу «WorkinProgres»у рамках VII Одеського міжнародного кінофестивалю.

Фільммейкер Ігор Рябчук висунув таку думку, що кіно без бюджету, тобто за 0 гривень, зняти можливо. Якщо ти давно в кіноіндустрії і маєш команду знайомих професіоналів, що допоможуть тобі створити шедевр. Так станеться тільки один-два рази. Навряд чи за третім разом люди погодяться працювати безкоштовно. Вони краще вкладуть свої сили й професійні навички у проект, який принесе їм дохід.

Одеський режисер, сценарист, продюсер Юлія Курбатова пропонує тему відеоблогінга. Той самий фільм, але короткометражний. Можна не вкладати кошти. Потрібна тільки наявність при собі міні-камери або мобільного телефона. Для цього не потрібна знімальна група, режисер, монтажер, актори – ти маєш цю команду в собі. Контент українських відеоблогерів для YouTube,звичайно, поки не можна віднести до кіноіндустрії, але часи змінюються і все ще попереду.

 

Карина Збираник

 

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми