Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Допоможи Алісі знайти паркувальне місце в Одесі

У місті побільшає паркінгів і стане менше пробок. У мерії презентували концепцію розвитку дорожнього господарства, яка була розроблена міжнародними експертами.

Аби сказати прощай паркуванню машин у зелених і пішохідних зонах і поставити кінець стражданням одеських водіїв через нездатність припаркуватися, до мерії завітали міжнародні експерти, які презентували концепцію з розвитку паркінгового простору Одеси.

Перше, на що звернули увагу гості, стало структурування всієї дорожньої мережі в тому числі правильна установка знаків. Ще один важливий момент впровадження контролю – інспектори повинні бути оснащені всім необхідними для оформлення правопорушення та виписування штрафів. Ну, і звичайно ж, повинен бути створений call-центр, до якого водії зможуть звернутися у разі виникнення проблем. Паралельно повинна вестися робота по створенню додаткових паркінгів, кількість яких має збільшиться за три роки в рази. Так, протягом 12 місяців повинні з’явиться 5500 місць, а в кінцевому підсумку їх буде аж 11700. Частина транспорту будуть перехоплюватися ще при в’їзді в місто.

 «Потрібні перехоплюючі паркінги, зараз плануємо три. Бо коли відразу починають штрафувати у водіїв виникає правильне питання, а де тоді машину ставити? Тоді місто повинне надати варіант, сказати їдьте на перехоплюючі паркінги, а звідти  їдьте на громадському транспорті» - розповів міжнародний експерт з організації паркувального простору Алар Ваземя. 

Зрозуміло, що дані нововведення вимагають чималих коштів, оскільки проект тільки презентований і ще обговорюється, тому остаточну суму поки не називають. Однак витрати окупляться за рахунок паркувального збору та штрафування. Також буде створена єдина система для оплати паркування, тим самим вдасться вивести тіньові гроші та й самі тарифи підвищать. Крім цього планується продовжити і ту роботу, яка вже ведеться.

«Ми плануємо в цьому році ще близько 10 підсвічених пішохідних переходів, крім таких пішохідних переходів ми хочемо, щоб всі знаки, особливо ремонтних робіт, щоб їх було видно, оскільки дуже часто особливо в пізній час трапляються ДТП» - відмітив  директор департаменту транспорту і зв'язку Одеської міської ради Олександр Ілько.

 Варто відмітити щодо пробок, то з ними теж будуть боротися всіма силами – як розмітками, так і знаками. Та й взагалі одеситам запропонують пересісти на громадський транспорт. Крім цього проаналізують і транспортні потоки, експерти порекомендували міським чиновникам вивчити GPS дані машин швидкої допомоги, тим самим можна визначити найслабші точки, на які варто звернути увагу в першу чергу.

Никитенко Максим