Феномен мережі «TikTok»

Напевне кожен другий користувач соціальних мереж хоча б раз чув про такий додаток, як «TikTok». Ця мережа захопила весь світ. Сьогодні кожен може стати популярним тіктокером, для цього не потрібно багато професійного обладнання чи суперздібності. Необхідний лише ваш телефон, гарний фон, якісне освітлення й персонаж ( тобто ви).

TikTok створений для творчості й самовираження у форматі відео. Молоде покоління створює короткі ролики, які дозволяють висловити свої думки, почуття й показати себе як особистість. Для деяких відео необхідна підготовка, постановка й сценарій — це творчість, яка потребує певних знань, таланту й часу. Легкість редагування відео й накладення музики тільки посилили бажання створювати щось нове. Ця мережа дозволяє завантажувати простий та «швидкий» контент у форматі 15-ти секундних відеороликів.

Чому бути тіктокером у наш час так важливо?

По-перше, ця мережа дозволяє швидко набрати свою аудиторію, завдяки своїм алгоритмам. Навіть якщо в тебе нуль підписників, TikTok з легкістю може «просунути» твоє відео. Воно буде відображатися у вкладці «Рекомендації», завдяки чому набере багато переглядів, і люди, яких зацікавить твій контент, будуть активно підписуватися на тебе. Таким чином, знімаючи на камеру звичайного телефона, можна набрати чималу аудиторію.

Катерина, 19 років ( 348 тис. підписників за рік) «Потрапити в рекомендації може навіть відео у поганій якості, головне, щоб воно було оригінальним».

Тамара, 44 роки ( 5 тис. підписників за рік) «Якість має бути на нормальному рівні, тобто, має бути видно й чути, а інше не важливо».

Ольга, 19 років ( 11,5 тис. підписників за рік) «Для мене Тік Тік — це відео, які зняті на телефон. Якщо контент цікавий, люди не будуть звертати увагу на якість».

По-друге, знімай те, що тобі подобається, і до тебе прийдуть люди. В цьому TikTok не має обмежень. Будь-яка людина може ділитися своїми навичками, здібностями захопленнями, роботою, життям. Завжди знайдуться прихильники того, що тобі до душі. Тим самим, ти зможеш знайти свою аудиторію й стати популярним.

Тамара, 44 роки ( 5 тис. підписників за рік)

«Знімати можна те, у чому ви орієнтуєтеся найбільше. Наприклад, навчальний контент, гумористичні скетчі на різну тематику: школа; родина; робота. Головне — знімати різні ролики, і не тільки танці, і під звуки, але й створювати свій авторський контент; на початку буде складно визначитися зі своєю аудиторією, але потім, коли ролики почнуть бути вірусними, то можна зрозуміти, що більш цікаво для вашої аудиторії».

Катерина, 19 років ( 348 тис. підписників за рік) «Навчальні або гумористичні тематичні ролики — тренд! Якщо подобається така тематика — знімай».

Ольга, 19 років ( 11,5 тис. підписників за рік) «Кращої платформи для експериментів із собою й своїми здібностями немає».

По-третє, можливість для розвитку бізнесу. У другій половині 2020 року TikTok інтегрував у свої алгоритми спеціалізовані таргет-налаштування, які можуть просувати рекламу бізнес-акаунтів. Для малого бізнесу платформа «TikTok» — новий та легкий спосіб для розвитку. Щодо крупних компаній, вони вже поступово впроваджують свою рекламу в цю мережу. Такі бренди, як «McDonald’s Ukraine», «Badoo», «Fanta», «Pepsi», «Frutella», «Cheetos», вже заполонили стрічки великої кількості TikTok-користувачів.

Що треба робити задля того, аби знімати у TikTok?

Креативити системно, а не за бажанням.

Алгоритми TikTok працюють так, що чим більше ти завантажуєш роликів на сторінку, тим скоріше почнеш з’являтися у вкладці «Рекомендації». Тому регулярність випуску різноманітного контенту — 50% успіху.

Катерина, 19 років ( 348 тис. підписників за рік) «Ефетивний метод просування — регулярно щось знімати».

Тамара, 44 роки ( 5 тис. підписників за рік) «Необхідно знімати й викладати ролики постійно. Щоб твоя аудиторія тебе знайшла ставити # в описі до ролика. Алгоритми Тіктока складно зрозуміти, за спостереженнями, можна сказати, що після виходу ролика його рекомендують твоїм підписникам, і якщо вони реагують на твій ролик (ставлять лайки, коментують, завантажують тощо), то ТікТок далі просуває ролик. А якщо в тебе поки не має аудиторії, то він рекомендує тим, хто перебуває поруч із тобою територіально, і дивиться на їхню реакцію».

Ольга, 19 років ( 11,5 тис. підписників за рік) «Важливою є регулярність випуску роликів. Потрібно спочатку завантажувати 3-5 роликів щодня. Завдяки такій активності ТікТок розглядатиме тебе як активного користувача, просуватиме й допомагатиме».

Знімати якісний контент.

Здавалося б, що може бути легшим у зніманні, ніж ліпсинк (коротенькі відео, де людина просто робить вигляд, що говорить чи співає, а насправді дублює інформацію зі звука у TikTok). Просто відкриваєш свій телефон і починаєш знімати, але це не так легко, як здається. Від правильно підібраного освітлення, ракурсу, телефона, фону залежить якість відео. Тому до цього треба старанно готуватися. У більшості випадків відео знімають вдома або на вулиці, але вже є й спеціалізовані просторові платформи, де можна прийти й зняти відео.

У Києві 30 січня була відкрита така платформа, яка знаходиться у ТЦ «SKYMALL» і має назву «Kyiv Selfie Room». Вона є першою в Україні платформою для зйомок відео для TikTok. Це простір, у якому є понад 20 різноманітних стильових локацій для зйомок у TikTok. Біля кожної локації стоїть спеціалізована кільцева лампа із кріпленням для телефону. Така платформа є дуже корисною, і це чудово. Такий проект українського виробництва є унікальним, і це означає, що наше суспільство не стоїть на місці.

Знімати під трендові звуки.

Щоб стати популярним, треба постійно слідкувати за тим, що є модним і крутим. Якщо знімати під звук, який був актуальним місяць тому, навряд чи твоє відео потрапить до «Рекомендацій».

Літом минулого року TikTok був визнаний найпопулярнішим додатком у світі. Зараз цією соціальною мережею користується понад 500 мільйонів осіб. Тому, якщо ти ще не почав знімати відео у TikTok, роби це просто зараз. Час не стоїть на місці. Можливо саме ти станеш новою зіркою TikTok!

Пушкіна Карина, 1 курс, «Без кордОНУ»

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram