Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Фільм для кожної людини

В кінотеатрах України вперше вийшов фільм, який зможуть подивитися люди, які не бачать і не чують. “Ціна правди” вийшла в український прокат 28  листопада.

З ініціативи виробників фільму “Ціна правди” та агентства “Доступне кіно” до фільму виготовлений спеціальний додаток для людей з вадами зору і субтитри для людей з вадами слуху. Люди з інвалідністю зможуть відвідати будь-який показ і завантажити перед тим  додаток на свій смартфон.

«Фільм “Ціна правди” – це потужний і неймовірно важливий для українського і світового глядача фільм. Адже в епоху інформаційних фейків і пост правди ми повинні перш за все самі залишатися справжніми й прагнути до істини, як це робив головний герой – Гарет  Джонс. Тому важливо, що в цій історії ми можемо побачити багато паралелей з сучасністю» – відмітив продюсер фільму «Ціна правди» Єгор Олесов.


Ґарет Джонс став першим іноземним журналістом, що наважився відкрити міжнародній спільноті правду про події у 1932-1933 роки в радянській Україні: голодомор, жорстку цензуру, змову та масові репресії. Валлійський журналіст і радник британського прем’єр-міністра Гарет Джонс у пошуках нової великої історії приїжджає до Москви, аби взяти інтерв’ю у Сталіна. Там він знайомиться з Адою Брукс, яка відкриває йому очі на «радянську утопію», і Гарет, попри смертельні загрози спецслужб СРСР, починає власне розслідування. Крок за кроком він наближається до розкриття правди про найбільшу трагедію українського народу – Голодомор. Відкриття Джонса стали основою для написання книги «Ґарет Джонс. Ціна правди», про яку було повідомлено за тиждень до виходу історичного трилера.  

До видання увійшли вибрані статті та хроніки  життя британського журналіста валлійського походження Ґарета Джонса.

«Зі статей Ґарета Джонса можна навчитися як шукати та досліджувати факти, як правильно писати про правду, як описувати деталі, яким чином ставити правильні та коректні запитання — інколи більше, ніж ми можемо дізнатися з будь-якого підручника з теорії журналістики. Тому ми дуже сподіваємось, що ця книжка знайде свого читача»,розповіла Марина Женченко.

Варто зазначити, що презентація книги відбулась у Національномумузеї Голодомору-геноциду в Києві.

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми