Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Як карантин вплинув на український шоу-бізнес

Музична індустрія зазнає збитків від гастролей, які не відбулися, але ж ще як мінімум місяць артисти будуть відірвані від сцени, не рахуючи дрібні підробітки. Пандемія зачепила не тільки світову економіку, а й український шоу-бізнес. Хто з музикантів терпить найбільше збитків через карантин і скільки втрачають артисти — читайте нижче.

В першу чергу потрібно відзначити тих, хто більше постраждав. Ні для кого не таємниця, що між глядачем і артистом є кілька ступенів: майданчик, квитковий агрегатор, організатор, продюсер та інші. Основні витрати лягають на організаторів. Вони орендують майданчик, замовляють рекламу і нерідко беруть гроші в борг, поки буде не продано останній квиток.

Багатьом зрозуміло, що коли закінчиться пандемія, шоу-бізнес не буде чекати стрімкий світанок. Через те, що запити на перенесення концертів багато, а дат і майданчиків немає. При цьому артистів чекають недобори, через те, що у глядачів, як мінімум, не буде зайвих грошей на квитки.

З введенням карантину користувачі соціальних мереж стали публікувати набагато більше постів. Ця статистика також торкнулася й артистів. Тому основний дохід їм приносила реклама та активність на їхніх акаунтах в Інстаграм.

Так, наприклад, в соціальних мережах почали добре заробляти українська співачка Оля Полякова, яка запустила свій фітнес-марафон і створила чек-лист для жінок, які шукають вічну молодість, телеведуча і співачка СолоХа, на своїй сторінці в Інстаграм поділилася тим, що поки заробляє тільки на рекламі. Але, треба відмітити, що запити на рекламні інтеграції скоротилися, тому більшість відеоблогерів і представники шоу-бізнесу змушені знижувати ціни на 20-50%.

Також хочеться згадати відомий одеський гурт «Деньги Вперёд», яких теж торкнувся карантин. Лідер групи Фелікс Шиндер в інтерв’ю для онлайн-видання «Folga» розповів, що дуже скучив за концертами. Весняний тур, який повинен був пройти з квітня по травень, перенісся на осінь. Гроші організаторів пішли в порожнечу. А найприкріше те, що не відбулись європейські гастролі, особливо фестиваль Sziget в Будапешті.

Спосіб заробити втратили й інші вокалісти, які виступали в різних закладах слідуючи поставленій програмі. Студентка Вероніка Джога, яка до карантину повинна була працювати в одному з хороших ресторанів Одеси, втратила роботу. І навіть зараз, під час ослабленого карантину, багато закладів не можуть дозволити собі найняти вокалістів і запускати проєкти. Але за словами Вероніки, в карантині можна знайти свої плюси: був час потренуватися і навчитися краще грати на синтезаторі. Дівчина навіть написала тексти до своїх нових пісень.

Поїздки на конкурси та фестивалі довелося скасувати й багатьом танцювальним групам. Наприклад, сучасний танцювальний колектив «Charm» з Білгород-Дністровська не виступає з самого початку карантину. Довелося скасувати поїздку в Польщу і Румунію і кілька виступів в невеликих містах України.

Було б неправильно не згадати що буквально місяць тому співачка Оля Полякова звинуватила владу у знищенні шоу-бізнесу і закликала представників музичної індустрії та всіх охочих вийти на мітинг проти коронавірусних обмежень в організації концертів.

Співачка записала відеозвернення в якому розповіла, як непросто живеться артистам шоу-бізнесу через постійне скасування концертів. Вона вважає абсурдним рішенням забороняти концерти, коли дозволена робота метро. У Полякової через це зірвалося вже чотири концерти. Також співачка згадала, що виступ на День Незалежності не приніс їй ніяких грошей. Заява про скасування карантинних обмежень не вважалася б абсурдною, якби в прокураторі не порушили кримінальну справу на організаторів концерту до Дня міста в Одесі. Про це повідомили в пресслужбі Офісу Президента. Якщо слідство зможе знайти зв’язок між зростанням захворюваності та проведенням концерту, то організаторів оштрафують на 170 тисяч гривень.

Виходячи з усього перерахованого вище можна зробити висновок, що після карантину буде перенасичення розважального ринку, адже в одному сезоні треба вмістити півтора. А у населення не буде зайвих грошей і бажання витрачатися як раніше. Всі підрядники будуть підіймати ціни зі зрозумілих причин.

Манастирліу Лідія

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми