Як музиканти заробляють мільйони у TikTok

Хіти від нових артистів народжуються зі швидкістю світла – у сучасному світі це все завдяки соціальній мережі TikTok, яка повністю змінила музикальну індустрію. Зараз для успішного промо (промоакції) треку потрібно з’явитися в рекомендаціях, а користувачам TikTok зняти під нього короткий відеоролик. І все – твоя музика у чартах займає перші позиції. Кількість відеороликів прямо пропорційне тому, наскільки користувачам сподобався трек і наскільки у подальшому він буде популярним.

TikTok — один із найбільш швидкозростаючих соціальних додатків, який орієнтується на відео з музикальним супроводом. Більше півмільярда активних користувачів по всьому світу діляться своїми улюбленими піснями за допомогою таких речей, як dance challenges (танцювальні змагання), lip-sync videos (відео з синхронізацією губ), чи іншими способами, просто використовуючи трек фоном до свого невеликого відео. Артисти і музиканти використовують цю платформу зараз для просування музики, пошуку нових слухачів і отримання певного доходу, коли люди використовують ваші треки.

«Венера-Юпітер», «Голова винтом», «Пятно» – ви точно чули десь ці треки, а прийшли вони саме з TikTok. Ці та багато інших треків були використані в чийомусь відео та отримали реальний відгук від аудиторії, яка знімає свої, схожі відео під ту ж саму музику. Якщо відео знайде відгук і надихне хоча б одну людину, є потенційна можливість, що це буде надихати багатьох створювати власні відеоролики. Розумний алгоритм платформи підхоплює цей тренд, відкриваючи вашу пісню для все більшої кількості користувачів у все більшій кількості контекстів. Оскільки пісня може стати «вірусною» цьому сенсі, є багато прикладів, коли артисти отримували величезну популярність у TikTok.

Компанія Forbes затверджує, що TikTok почав платити музикантам за використання їх треків у відео інших користувачів. Монетизація музики розпочалася у другому кварталі 2020 року. Інформація про кількість артистів і їх суми не розкривається, але, згідно Forbes, розмір виплати за кожне відео, зняте іншими користувачами при використанні пісні, може складати від 3 до 30 копійок. За відомими даними, виконавець пісні «Fendi» Рахім Абрамов заробив 1 мільйон російських рублів. Його трек використовувався у більш ніж 3 млн відеороликів. А Даня Мілохін за 1,3 млн відео під трек «Я дома» заробив 30 700 рублів.

Щоб почати заробляти на музиці в TikTok, артисти чи його представники повинні співпрацювати з агрегаторами музики, які розміщують треки на платформах, наприклад, «Яндекс.Музика» чи Spotify. Агрегатори отримають кошти, переводять їх лейблу, а лейбл – артисту. Комісія посередників може складати до 30%, як зазначила Forbes.

Після того, як трек вибухнув у TikTok і потрапив на перші місця чартів, різноманітні лейбли помічають артистів і запрошують їх до співпраці, тим самим просуваючи діяльність артиста у подальшому і забезпечуючи дохід.

На сьогодні TikTok — це ідеальна платформа для просування музики для починаючих артистів, так як вона не просто дає можливість прослухати пісню, але й стає точкою для розповсюдження контенту. Музикант, створюючи свою аудіодоріжку, тут же отримує доступ до величезної кількості авторів, які можуть підхопити його контент і зробити артиста зіркою у короткий, навіть, мінімальний час.

Юлія Рудоманенко, 2 курс, «ДієСлово»

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram