Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Як студенти занурилися у світ високого мистецтва

Прев'ю

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи цікавляться культурним життям міста та прагнуть бути в епіцентрі подій. Майбутні журналісти – справжні поціновувачі мистецтва, адже вони не тільки споглядають на витвори майстрів, але й пишуть журналістські матеріали та публікують їх на шпальтах власних студентських газет.

Наші студенти не оминають увагою проєкти, що направлені на популяризацію культури, адже усвідомлюють одне із важливих завдань професії журналіста – допомогти своїй аудиторії орієнтуватися в мистецькому житті. Окрім цього, вони з молодших курсів вчаться шукати креативні рішення для власних матеріалів, щоб привернути увагу молоді до місцевих культурних ініціатив та проєктів.

Так, студенти 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи 8 листопада відвідали захід, прясвячений дню народженню Одеського художнього музею.

Чим музей привабив студентів-журналістів? Насамперед, впровадженням новітніх технологій, що допомагають «оживити» пам’ятки культури, створити реалістичне відчуття долання історичної дистанції між аудиторією та музейними експонатами. Мандруючи всіма залами, відвідувачі можуть долучитися до квесту, завдання якого розміщені біля найбільш важливих та яскравих експонатів. Технологічним музей став завдяки наявності QR-кодів, за допомогою яких можна дізнатися детальну інформацію про наочні приклади історичних пам’яток культури, наприклад, – статую лева Йосипа Мормоне. У музеї представлено фото та інформацію про неї, але, відсканувавши QR-код, на екрані смартфона відвідувачі побачать скульптуру у форматі 3D.

Студентам насправді сподобалася атмосфера, що вирувала на території музею, а представлені до уваги експонати викликали надзвичайні емоції. «Чесно кажучи, я не очікувала таких незабутніх емоцій від нашого художнього музею. Дві години пролетіли, як декілька хвилин. Я була шокована різноманіттям картин та виставкою Михайла Реви. У мене навіть бігли «мурахи по шкірі» від усього побаченого. Атмосфера музею була неймовірною! Це не описати словами. Джазова музика неймовірно доповнювала це свято і додавала атмосферності. Я з великим задоволенням планую ще не раз повернутися сюди», – поділилася враженнями студентка 2 курсу Єлизавета Цурікова.

Студенти мали можливість послухати музику у виконанні джазового гурту «Mess Around Band», що зустрічав усіх охочих відвідати музей. У дворі музею панувала затишна атмосфера: приємна музика, усміхнені люди, що насоджувались святом за філіжанкою ароматної кави або ж глінтвейну. До уваги відвідувачів було запропоновано лімітовану колекцію сувенірів: футболки, шкарпетки, набори листівок, – усе було присвячено святу.

Студенти з неабияким задоволенням відвідали захід, про що обов’язково напишуть у своїх журналістських матеріалах. Так проводять час студенти нашого факультету: відпочивають і насолоджуються прекрасним, але водночас не полишають навчання та відточують свою журналістську майстерність.

Владислав Вігєль

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний