Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Клоун, шоумен, політик-новачок: як іноземні ЗМІ називають Володимира Зеленського

Останні декілька тижнів увага не тільки українців, а й усієї світової
спільноти прикута до виборів в Україні, де найбільшу кількість голосів у
першому турі отримав Володимир Зеленський, який багато років висміював
українську політику, грав роль Президента на сцені «95 кварталу» та у
серіалі «Слуга народу», а сьогодні вже є лідером у президентських перегонах.
Тож ми дослідили, як світові ЗМІ (The New York Times, Le Monde, The
Guardian) називають Володимира Зеленського.
Провідне американське видання The New York Times у всіх матеріалах
використовує слова «комік», «комедіант», «артист», наголошуючи таким
чином на некомпетентності кандидата, як політика. Для підтвердження
наших слів наведемо приклади заголовків з матеріалів:
«Не жарт: український телекомік виграє перший раунд виборів» («Not a joke:
Ukrainian telecomics wins the first round of elections»); «Український комік на
крок ближче до вступу на посаду» (Ukrainian Comedian a Step Closer to
Taking Office for Real).
За попередніми результатами виборів Президента України, Володимир
Зеленський показав найкращий результат у першому турі, і таким чином
виніс вирок діючому главі держави – Петру Порошенко – пише видання.
Позиція The New York Times не однозначна. З одного боку, видання
висміює Володимира Зеленського, називаючи його коміком, з іншого,
навпаки підтримує і вважає, що високі результати спричинені трьома
факторами, які відіграли важливу роль у створенні іміджу кандидата:

  1. Володимир – абсолютно нове, не корумповане обличчя у сучасній
    політиці, навколо якого не були спричинені скандали.
  2. Політична кампанія Зе! – його сильна сторона.
  3. Зеленський знає як сміливо протистояти українському олігархічному класу– паралель із серіалу «Слуга народу».

Французьке видання Le Monde меншою мірою висвітлює особистість
Зеленського, проте трапляються матеріали, де видання поділяє погляди
американських ЗМІ, називаючи його «шоуменом», «політиком-новачком»,
«гумористом» та «коміком».
«Хоча його політичний підйом і був помічений в опитуваннях
громадської думки, перемога шоумена Володимира Зеленського за
підсумками першого туру президентських виборів в Україні – рідкісна
сенсація. Перш за все тому, що, будучи повним новачком в політиці, цей
гуморист зміг залучити на свою сторону більше виборців, ніж будь-хто
очікував. Комік Володимир Зеленський, політичний новачок, переміг у
першому турі президентських виборів в Україні…цей нетиповий кандидат в
повній мірі виграв через свій статус новачка», – йдеться у матеріалі «Le
comedien Zelenskiy en tete, il affrontera le president Porochenko au second tour»
(Комік Зеленський лідирує, він зустрінеться з Порошенко у другому турі).

Видання The Guardian називає Володимира Олександровича «темною
конячкою», «фаворитом недільного голосування», «актором з повною
відсутністю політичного досвіду», «неофітом» та інше.
У матеріалі «За Зеленського голосували через втому» (For Zelensky
voted because of fatigue) йдеться про те, що його успіх в першому турі
президентських виборів пов’язаний із втомою українців від багаторічних, але
малорезультативних реформ, війни на сході країни та корупції. На думку
видання, виборці хочуть бачити в політиці нові обличчя. Також зазначається,
що перемога актора багато в чому пов’язана з невдоволенням та
роздратуванням, яке викликає нинішній президент Петро Порошенко.
Позиція цього видання стосовно Володимира Зеленського зрозуміла. З
приходом його до влади, політична ситуація в країні перетвориться на
гумористичне шоу.

Отже, в усіх виданнях простежується одна і та сама думка: український
народ втомився від старих обличь та їх невиконаних обіцянок. Українці
готові проголосувати за будь-кого, тільки б він не був зі старої політичної
когорти. Тому, більшість голосує не ЗА Володимира Зеленського, а скоріше
ПРОТИ Петра Порошенка.

Іщенко Олена

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний