Між нами, дівчатами,

або що нового підготували дизайнери жінкам на літній сезон

Місяць показів Spring/Summer 2021 добіг кінця, і, не дивлячись на те, що цей сезон значно відрізнявся від попередніх, одне залишилося незмінним – модні тренди, помічені на подіумах головних Тижнів індустрії моди. Оскільки коронавірус продовжує позначатися на роздрібній торгівлі і ланцюжку поставок, багато дизайнерів зовсім відмовилися від представлення нових колекцій. А ті, хто все ж показав новий асортимент на сезон Весна/Літо 2021, встали перед вибором: влаштовувати традиційну презентацію і забезпечувати гостей захисними масками, замінити живе дефіле на цифровий експірієнс або зовсім відмовитися від концепції показу – як, наприклад, це зробив Джонатан Андерсон, що натомість придумав тактильне «шоу в коробці».

Карантин також наочно відбився на одязі, яку модельєри пропонують носити влітку: щоб легше переносити необхідність соціального дистанціювання, бренди представили своє бачення зручного домашнього одягу, а надії на довгоочікувану перемогу над вірусом вилилися в яскраві клубні образи для вечірок в стилі 2000-х.

У спробі з’ясувати, чого варто очікувати від моди в наступаючому сезоні, ми розібрали покази Тижнів моди в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі і зібрали головні жіночі тренди сезону Весна/Літо 2021.

Бра-бікіні

Хоча багато хто, напевно, вже звикли працювати з дому і відмовилися від бра зовсім, дизайнери кажуть, що влітку ми до них повернемося і навіть почнемо виставляти їх напоказ.

Бренди представили ціле море різних варіантів бралетів: Jacquemus і Emilia Wickstead віддають перевагу мінімалістичним версіями, Versace і Christian Siriano – яскравим і неоновим ітераціям, у Chanel і Hermès їх носять під піджаками і жакетами, а в Simone Rocha пропонують надягати бра поверх суконь.

Комплекти

Однаковий верх і низ знайомий усім ще з часів розквіту Chanel, але продовжує користуватися популярністю і серед сучасних дизайнерів. На показах нового сезону комплекти модернізували за допомогою експериментів з різноманітністю шарів і силуетів. В одних випадках (наприклад, в асортименті Dolce & Gabbana, Prada і Emporio Armani) образ з ніг до голови читається як єдине ціле. Sportmax пограв з поєднанням прозорих і щільних матеріалів, а Tom Ford – із блискучими і матовими текстурами. Багато брендів, у тому числі Issey Miyake, Libertine і Kenneth Ize, звернулися до принтів, що покривають усі елементи гардероба, починаючи від верху і закінчуючи аксесуарами.

Loungewear

Останні півроку весь світ (нехай і вимушено) перейшов на зручні спортивні костюми і домашній одяг – і, як демонструють модні будинки, влітку цей тренд продовжиться.

Потрапивши на подіуми люксових брендів, стиль loungewear став елегантніше і розкішніше. Затишні образи з м’яких домашніх костюмів З’явилися на показах Cynthia Rowley і Richfresh. Tom Ford і Victoria Beckham запропонували своїм покупцям шовкові комплекти в піжамному стилі, а марка Anna Sui одягла моделей у прозорі «ночнушки».

Об’ємні силуети

Однією з тенденцій, яка найбільш активно проявлялася протягом усього «модного місяця», став об’ємний, громіздкий одяг. Цієї весни об’ємні силуети вийшли на новий рівень: ми дочекалися як пишних спідниць (як у Christopher John Rogers), так і ефектних рукавів-ліхтариків (Loewe, Christian Siriano).

У лукбуку The Row вільні футболки поєднуються з ще більш вільними оксфордськими сорочками і широкими підперезаними піджаками, а мішкуваті штани закривають взуття.

Аксесуари, що закривають обличчя або просто маски

Сьогодні як ніколи важливо дотримуватися принципу «Безпека понад усе». У моді, яка є відображенням того, що відбувається в світі, це проявилося у вигляді великої кількості аксесуарів, що закривають обличчя. Дизайнери кажуть, що маски стають новою «нормою» і невід’ємною частиною нашого способу життя. Вони можуть бути продовженням вашого наряду, як на показах Rick Owens і Marine Serre, головним акцентом образу – як у Collina Strada – або способом донести якесь послання, як маски «Vote» від Studio 189.

Звичайно не всі аксесуари, представлені в сезоні Весна/Літо 2021, ефективні проти поширення коронавірусу: блискучі головні убори Paco Rabanne, сітчасті маски Maison Margiela і прозорі вуалі Chanel тут безсилі. Але вже їх переважаюча кількість сигналізує про те, що захист особи став справжнім віянням часу.

Стиль диско

Незважаючи на те, що в більшості своїй тренди сезону Весна/Літо 2021 виявилися стриманими, на Тижнях моди були присутні і набагато більш яскраві образи. Як вважає Том Форд, зараз дизайнери намагаються створювати «одяг, який радує людей». Тому не дивно, що відразу на декількох показах з’явилися «святкові» силуети в стилі диско.

На подіумах Парижа, Мілана, Лондона і Нью-Йорка з’явилися люрекс, стрази та пір’я. На презентаціях Balmain і Louis Vuitton присутні блискучі сукні і костюми з паєтками, а в колекції Givenchy і Laquan Smith увійшла шкіра відтінків металік. Схоже, брендам знайдеться, що запропонувати всім, хто з нетерпінням чекає можливості піти на свою першу посткоронавірусну вечірку.

Прозорі шари

Ще один явний тренд сезону Весна/Літо 2021 – прозорі тканини. Не йдучи з моди вже протягом багатьох сезонів, тюль і органза і раніше залишалися фаворитами дизайнерів. На цей раз деякі бренди – Christian Dior, Jacquemus, No. 21 – звернулися до повної прозорості, коли просвічує не тільки одяг, але і нижню білизну. Найпопулярнішими виявилися і прозорі спідниці поверх міні-суконь або шортів, як на показі Chanel. В інших випадках легкі матерії виступили верхнім шаром, що додав текстуру і відтінок до щільної тканини під ним. Подібні приклади можна помітити на моделях Act N. 1, Elie Saab і Fendi.

Лойтра Євгенія, 3 курс, reDUCKcia

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram