На шляху до професіоналізму: як минула практика в студентів-третьокурсників

Цьогоріч студенти третього курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи в межах виробничої практики мали змогу попрацювати над створенням власних журналістських матеріалів у межах факультетських лабораторій. Про досвід, який отримали третьокурсники, — розповідаємо в матеріалі.

Практика в журналістів-третьокурсників тривала чотири тижні, три з яких були присвячені створенню власних журналістських публікацій в межах лабораторій факультету.
На початку практики студентів розподілили на три підгрупи, які кожного тижня «мандрували» різними лабораторіями факультету, знайомлячись зі специфікою діяльності кожної з них.
Під час проходження практики в межах лабораторії кросмедійних технологій студенти мали змогу покращити вже здобуті на минулих курсах навички з ораторського мистецтва, відеозйомки, а також аудіомонтажу. Завдання третьокурсників полягало у створенні аудіовізуального матеріалу на вільну тему, загальним хронометражем від 2 хвилин.
«Під час створення повноцінного відеосюжету мені було дуже цікаво працювати в команді. Мене це мотивує і заряджає, адже журналістика — це командна робота. Всі процеси були пов’язані, а випуск якісного продукту залишив від кожного члена команди яскраві враження», — поділилася враженнями Олександра Гоцуляк.
У межах лабораторії пресслужби факультету перед студентами стояло завдання написати матеріал, пов’язаний з конкретним аспектом життя та функціонування факультету. Студенти мали змогу покращити навички з комунікації, пошуку актуальних інфоприводів, а також оперативного репрезентування їх у межах власних публікацій.
«Аби створити матеріал, я поспілкувалася зі студенткою 4-го курсу про відвідування нею академії подкастів. Загалом, мій досвід полягає у відточенні раніше набутих під час навчання навичок. Це — хороший старт семестру, адже можна потренуватись після тривалої паузи», — розповіла Дар’я Маслєнкова.
У межах лабораторії періодичної преси майбутні журналісти повинні були зробити огляд студентських газет на попередньо запропоновані викладачем теми. Під час виконання такого завдання студенти отримали досвід роботи з джерелами та опрацюванням інформації, покращили навички роботи з візуальним матеріалом.
«Практика вкотре наштовхнула мене на творчий розвиток та реалізацію власних ідей. Я мала можливість самостійно обрати тему для відео, яка була мені до вподоби, а також створити матеріал, застосувавши все те, що вивчала на попередніх курсах», — поділилася враженнями Наталія Сатанівська. Також дівчина додала: «Найкорисніше, що я взяла для себе — виявлення свого потенціалу, того, що я можу й хочу робити, аби це приносило користь».
Четвертий, вирішальний тиждень практики був присвячений підбиттю підсумків, оголошенню студентам результатів, а також їхньої роботи над помилками.

Ангеліна Годулян,
пресслужба факультету

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram